Du känner till att The Moscow Times är en Amsterdambaserad "tidning" och har inte mycket att göra med Ryssland att göra längre? Jag skulle ju kunna starta en tidning som påstår sig vara för Ukrainare och som inte alls innehåller kritik för att störta Kievregimen. Tidingen är grundad 1989 av Derk Sauer, Nederländerna. En rest av 90-talets försök att plundra hela Ryssland.
Här fyller du ut ett stort inlägg med The Moscow Times i hopp att folk ska tro att det är en riktig rysk tidning och inte falsk propaganda mot kriget och den ryska regeringen. Lika trovärdig som ni anser RT och TASS vara.
Du verkar vara hysterisk eller manisk med sådana här poster kryddade med dina favoritord som psykopat, mytoman, luffare, kloak, diktator och annat. Just diktator var väl kul och har vi något nytt presidentval i Ukraina eller sitter Zelensky på livstid eller tills Ryssland når Kiev? Putin håller i alla fall val.
Beskriv nu på vilket sätt Oreshnik är ett fiasko? Vad jag vet är det en unik missil som nu testats utan explosiva stridsspetsar och enbart med kinetisk energi. Vad tycker du om alla andra ryska missiler då, gör dom inte sitt jobb?
Så de tycker Putin har 26 år av vanstyre? Ta nu en titt på hur BNP ökat genom åren sedan det katastrofala 90-talet.
Ryssland BNP (2026)
https://www.worldometers.info/sv/bnp/ryssland-bnp/
Allt du håller på med är lögn och åter jävla lögn och sen kallar du andra för mytomaner och psykopater. Du är en ynklig människa badpojken.
Så här ser det ut för Ukraina som i fyra år varit helt beroende av pengar från väst. Innan statskuppen 2014 var man på väg uppåt av egen kraft men sedan har utvecklingen planat ut så vanstyret ligger i Ukraina.
Ukraina BNP (2026)
https://www.worldometers.info/sv/bnp/ukraina-bnp/
Jag skulle tro att din hysteri beror på att Ryssland går framåt på slagfältet och här försöker du klumpigt att dölja det faktumet. Se hur det går i Kostyantynivka nu och även öster om Kramatorsk och Slaviansk, kanske ryssarna befriar Doneskt innan året är slut. Även i Kupiansk där Ryssarna tog staden och sedan förlorade den är man tillbaka. I Sumý och Kharkov tar man allt mer territorium för sin buffert eller är man tillbaka för att hota Kiev och Kharkov?
Jag skulle kunna svara på varenda av dina länkar och påståenden men vem orkar. Dina vänner i tråden klagade på mina textväggar tidigare så det är skönt att du är här.
Kör hårt nu badpojken men alla dina fina ord du älskar. Men försök gärna med lite egna tankar och ord om denna konflikt.
Glöm inte "ALLT GÅR ENLIGT PLAN", Ryssland vinner.