2026-06-06, 08:19
Medlem
Hahahaha, nu skriver hon att hon inte orkar med alla kommentarer.
Citera
2026-06-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hahahaha, nu skriver hon att hon inte orkar med alla kommentarer.
Allvarligt psykiskt sjuk säger jag. Undrar hur många diagnoser hon har? A-Ö
Citera
2026-06-07, 00:50
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Men varför är hon neger?

Är hon adopterad eller mulatt eller något?

Hon är ingen invandrare om hon inte invandrat, varför är hon med i ett program om invandrare?
Citera
2026-06-07, 01:07
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Men varför är hon neger?

Hon är ingen invandrare om hon inte invandrat, varför är hon med i ett program om invandrare?

Varför är hon ÖHT med?
I SVT/SR/MSM?
Någonstans?
Citera
2026-06-07, 08:22
Medlem
Citat:
Men varför är hon neger?

Hon har tydliga afrikanska drag.

Citat:
Poddaren och medieprofilen Julia Frändfors har aldrig träffat sin biologiska pappa, och han har inte varit närvarande i hennes liv.

Istället har hennes morbror Christian och en man vid namn Urban varit hennes fadersfigurer under uppväxten.

Hon har även berättat om sitt afrikanska ursprung och hur hon speglar sig i frågor kring sin frånvarande far.
https://www.expressen.se/noje/gatan-kring-julia--frandfors-pappa/

Så, jag antar att hennes morsa blev betäckt av en gambian eller liknande. Han sprutade sin säd och drog sedan helt enligt afrikansk sed. Hon verkar ha ärvt mycket från sin mamma.
Senast redigerad av Treschow 2026-06-07 kl. 08:35.
Citera
2026-06-07, 09:05
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hon har tydliga afrikanska drag.

https://www.expressen.se/noje/gatan-kring-julia--frandfors-pappa/

Så, jag antar att hennes morsa blev betäckt av en gambian eller liknande. Han sprutade sin säd och drog sedan helt enligt afrikansk sed. Hon verkar ha ärvt mycket från sin mamma.

Hon är inte invandrare således. Tror SVT att vara invandrare är ett utseende?

Är de rasister?

Tragiskt med hennes mor men det är en viss sorts kvinnor som får barn ogifta. Det är inte alltid männen som ska lastas för det.
Citera
2026-06-07, 09:26
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Hon är inte invandrare således. Tror SVT att vara invandrare är ett utseende?

Är de rasister?

Tragiskt med hennes mor men det är en viss sorts kvinnor som får barn ogifta. Det är inte alltid männen som ska lastas för det.

Ja enligt dagens definition är hon inte invandrare, med en svenskfödd förälder. Vad jag förstått är hon uppvuxen med sin mor och med hennes familj. Således har hon inget med sig från sin faders kultur.

Det är faktiskt rätt kontroversiellt av SVT tycker jag att hon är med i ett program där deltagarna definieras som invandrare.
Senast redigerad av DeValera 2026-06-07 kl. 09:28.
Citera
2026-06-07, 09:34
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja enligt dagens definition är hon inte invandrare, med en svenskfödd förälder. Vad jag förstått är hon uppvuxen med sin mor och med hennes familj. Således har hon inget med sig från sin faders kultur.

Det är faktiskt rätt kontroversiellt av SVT tycker jag att hon är med i ett program där deltagarna definieras som invandrare.

Problemet ligger kanske hos henne. Hon vill identifiera sig som invandrare men kan alla svenska sociala koder.

Svenskar brukar föredra den typen av houseniggers för det ser bättre ut, ingen orkar med riktiga gatunegrer.

Risiga tänder, risig svenska, utseende och intellekt präglat av bristsjukdomar och fanatiskt religiösa. Det gör sig inte på TV.
Citera
2026-06-07, 10:44
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Problemet ligger kanske hos henne. Hon vill identifiera sig som invandrare men kan alla svenska sociala koder.

Svenskar brukar föredra den typen av houseniggers för det ser bättre ut, ingen orkar med riktiga gatunegrer.

Risiga tänder, risig svenska, utseende och intellekt präglat av bristsjukdomar och fanatiskt religiösa. Det gör sig inte på TV.

Jo jag förstår att hon gör sig TV-mässigt bättre än många som definieras som riktiga invandrare. Men det måste ändå ses som kontroversiellt att SVT betraktar en peson som enligt den officiella versionen ska räknas som svensk, som en invandrare. Vad hon definierar sig som ska inte spela någon roll i detta sammanhanget. SVT framstår faktiskt som rasistiskt då de betraktar en svensk person med lite mer färgpigment som invandrare. Dessutom som jag skrev, så vad jag förstått så har hon heller ingen kontakt med sin biologiska pappa och dennes kultur.
Senast redigerad av DeValera 2026-06-07 kl. 10:50.
Citera
2026-06-07, 10:56
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jo jag förstår att hon gör sig TV-mässigt bättre än många som definieras som riktiga invandrare. Men det måste ändå ses som kontroversiellt att SVT betraktar en peson som enligt den officiella versionen ska räknas som svensk, som en invandrare. Vad hon definierar sig som ska inte spela någon roll i detta sammanhanget. SVT framstår faktiskt som rasistiskt då de betraktar en svensk person med lite mer färgpigment om invandrare.

Jepp. Men alltså det är det här människor som är från utomsocknes påpekat i 30 år. Det finns många som är av utomnordiskt ursprung som aldrig invandrat. Flera av dem har liksom Julia blodsband till Sverige.

Att SVT fortfarande använder one drop rule är hur man bedömde svenskhet på t.ex. 70-talet, antingen såg man svensk ut eller så var man inte svensk.

De som kallar sig antirasister och vill vara myspys med invandrare är oftast i grunden de största rasisterna, invandrare är bara en käpphäst för att få uppmärksamhet.

Julia är inte invandrare. Och så vitt jag vet är inte Nick det heller då han är född i Norrland, men jag känner till för lite om honom för att veta om han bär på svenskt blod eller inte.

Blodsrätt är blodsrätt. Invandrad är någon som saknar blodsband och är född utomlands. Jus soli dvs territorialrätt är isf något Nick skulle falla under om han saknar det svenska.

Men hade inte SVT varit så skeva kring det här hade svenskarna kanske vaknat lite tidigare kring vilka totala grottmänniskor som rör sig ute i samhället nuförtiden.
Citera
2026-06-07, 10:59
Avslutad
Jahopp fd. knarkare som haft ihop det med ett våldsamt afa-mongo hoppar av ett program på SVT.

Varför har detta ett nyhetsvärde, ja utanför SVT-sfären då?
Citera
2026-06-07, 11:27
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Jahopp fd. knarkare som haft ihop det med ett våldsamt afa-mongo hoppar av ett program på SVT.

Varför har detta ett nyhetsvärde, ja utanför SVT-sfären då?

Därför att människor betalar skatt för att låta diverse vänsterextremt slödder sätta agendan. Nick är till skillnad från Julia och hennes kille inte kriminell.

Liberala kappvändarna talar sig vama för meritokrati annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in