2026-06-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Självklart är det mord att medvetet och uppsåtligen att skjuta en bil full av människor.

Terrorister är också människor. Soldater är också människor. Din logik haltar minst sagt, men det är därför du kan vara judehatare och Hamasvän och jubla över arabernas massmord och massvåldtäkter på judiska kvinnor och barn.
2026-06-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Terrorister är också människor. Soldater är också människor. Din logik haltar minst sagt, men det är därför du kan vara judehatare och Hamasvän och jubla över arabernas massmord och massvåldtäkter på judiska kvinnor och barn.
Något som verkligen är människor är spädbarn.

Varför fördömer du inte detta? Gör Israel rätt som mördar spädbarn?
2026-06-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Man måste ju förstå att dom israeliska soldaterna alltid är på tå. Ibland blir det fel. Nu ska den här händelsen utredas och för att se vad som verkligen hände.

Terrorattackerna har minskat rejält i Israel och på Västbanken på senare tid med mycket färre dödsfall som följd om man räknar bort Hizbollahs raketbeskjutninger. Detta är solskenssiffror:

Israel har sannerligen lärt sig hur man hanterar arabiska terrorister: säkerhetsbarriären, framskjutna check points, husrannsakningar och andra proaktiva insatser har effektivt satt sådan press på den arabiska genomsnittsterroristen att den har fått börja ägna sig åt att med bilar ramma israeliska militärposteringar eller försöka mörda judiska barn på busshållplatser med sina bilar, för in i Israel, eller bosättningar, kommer de inte längre.

Araberna har överhuvudtaget inte i Judéen att göra. Judéen är judarnas land, det hörs ju på namnet. Till och med Flashbacks pedofildyrkarelit som runkar till massvåldtäkter på civila kvinnor borde klara att ta till sig det. De kan ju bläddra fram avsnitt 5:21 i sin pocketbok annars och läsa hur gud gav landet till judarna.
2026-06-06, 23:13
Medlem
Citat:
Något som verkligen är människor är spädbarn.

Varför fördömer du inte detta? Gör Israel rätt som mördar spädbarn?

Israel har inte mördat ett spädbarn utan tvärtom beklagat det inträffade. Men ja, att israelisk militär i Judéen skjuter på arabernas bilar när de uppträder suspekt i närheten av check points är helt korrekt. Jag hade gjort samma sak själv. Hellre en död arab än en död israelisk soldat. Så ser matematiken i krig ut. Den arab som bryr sig om sina barn kan när som helst skriva under ett fredsavtal och få slut på kriget men hatet mot juden är så stort att araben är beredd att offra allt, inklusive sina egna barn.

Den som älskar sin nästa skall inte gå i krig med Israel.
2026-06-06, 23:15
Medlem
Citat:
Israel har inte mördat ett spädbarn utan tvärtom beklagat det inträffade. Men ja, att israelisk militär i Judéen skjuter på arabernas bilar när de uppträder suspekt i närheten av check points är helt korrekt. Jag hade gjort samma sak själv. Hellre en död arab än en död israelisk soldat. Så ser matematiken i krig ut. Den arab som bryr sig om sina barn kan när som helst skriva under ett fredsavtal och få slut på kriget men hatet mot juden är så stort att araben är beredd att offra allt, inklusive sina egna barn.

Den som älskar sin nästa skall inte gå i krig med Israel.
Jag visste inte att Israel är i krig mot Västbanken. Israel har ju ockuperat Västbanken.

Okej du ser gärna mördade spädbarn. Bra att du är tydlig med hur sjuk i huvudet du är.
2026-06-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Om dessa fantastiska lögner finns det en tråd: (FB) Hamas brutalitet och våldtäkter under 7 oktober-attacken: Vad är belagt/obelagt? (2025-05-18) Håll dig till den.

Jag vet. Det är i den tråden du jublar över Hamas våldtäkter på judiska kvinnor och barn.

Citat:
Tror du att fet teckenstil ger extra tyngd åt ditt argument?

Ja, eftersom du har svårt för svenskan markerar jag med fetstil extra viktiga passager.

Citat:
En sionasse sköt på tio meters avstånd flera skott mot en stillastående bil som det satt en familj i. Hur fan är det inte ett "mord"?

Det kan ha varit en drusisk soldat, eller en arabisk. Det finns gott om icke-judar i de elitförband som ofta sätts in i Judéen och Samarien. Men du trodde så klart att det bara finns judar i IDF eftersom du inte vet något om vare sig Israel eller IDF annat än det du lärt dig på tiktok och i den lokala moskén.

Och ja, det är inte mord när en hotad soldat skjuter mot en upplevt motståndare. Det är krig. Du verkar väldigt autistisk när du upprepar "mord" så där i alla dina inlägg. Är det nåt du går igång på sexuellt rentav? Är "mord" din fetisch vid sidan av sexuella övergrepp på judar och fantasier om Mossadutbildade våldtäktshundar?

Citat:
Du har inga som helst bevis för att någon uppträtt "suspekt" mer än att dina älskade sionassar påstår det.

Det hela utreds av israeliska rättsvårdande myndigheter och en rapport kommer skrivas och en åklagare kommer få ärendet på sitt bord. Du själv har inte några bevis för motsatsen. Du har bara läst en notis på SVT. Inser du inte hur ofattbar korkad du är som anklagar mig för att inte ha bevis när du själv inte har bevis för motsatsen?

Citat:
Gäsp. Skriv PM som sagt så får du utlopp för ditt patologiska hat.

Det är du som hela tiden tar kontakt i PM. Jag vill inte ha kontakt med en äcklig kvinnohatande judehatarpedofil.
2026-06-06, 23:29
Medlem
Citat:
Jag visste inte att Israel är i krig mot Västbanken.

Du vet inget. Det är tydligt. Hamas, Islamiska Jihad och mängder av lokala miliser bedriver ett krig mot Israel med bas i Judéen och Samarien. Västbanken är inget annat än ett påhittat namn från mitten av 1900-talet. Man kan inte kriga mot ett påhittat namn.

Citat:
Israel har ju ockuperat Västbanken.

Det stämmer att Israel har militär kontroll över Judéen och Samarien och att dess framtida status kommer avgöras i en fredsförhandling. Delar av Judéen och Samarien kommer överföras till Israel och andra delar kan eventuellt bli självstyrande emirat eller t ex överföras till Jordanien, eller ha kvar status av omstritt territorium.

I grunden tillhör hela området Israel enligt beslut i Nationernas förbund. Man kan inte ockupera ett område som inte tillhör någon annan stat.

Citat:
Okej du ser gärna mördade spädbarn. Bra att du är tydlig med hur sjuk i huvudet du är.

Nej. Något spädbarn har inte mördats. Du tänker kanske på Hamas mord på spädbarn 7 oktober 2023?
2026-06-07, 00:05
Medlem
Citat:
Jag vet. Det är i den tråden du jublar över Hamas våldtäkter på judiska kvinnor och barn.

Du är sinnesförvirrad. Den tråden handlar om 7-oktoberlögnerna sionazisterna spred.

Citat:
Det kan ha varit en drusisk soldat, eller en arabisk.

Vilken folkgrupp sionassen tillhör har jag inte uttalat mig om.

Citat:
Och ja, det är inte mord när en hotad soldat skjuter mot en upplevt motståndare. Det är krig.

Nej, det är ockupation och inte krig. Israel ansvarar för civilbefolkningen och har inte rätt att skjuta ihjäl oskyldiga.

Citat:
Du verkar väldigt autistisk när du upprepar "mord" så där i alla dina inlägg.

Det är inte jag som i 20 års tid suttit och skrivit hatiska texter på Flashback.

Citat:
Det hela utreds av israeliska rättsvårdande myndigheter och en rapport kommer skrivas och en åklagare kommer få ärendet på sitt bord.

Nej, det kommer aldrig någon åklagare få. Ärendet kommer sopas under mattan precis som mordet på David Ben Avraham eller Walid ( (FB) Palestinsk pojke svalt ihjäl i israeliskt fängelse).

Citat:
Inser du inte hur ofattbar korkad du är som anklagar mig för att inte ha bevis när du själv inte har bevis för motsatsen?

Jag besitter till skillnad från dig sunt förnuft. Ingen försöker preja en militär checkpoint när ens fru och baby sitter i bilen. Och hade soldaterna soldaterna sett bilen som ett hot hade man skjutit den sönder och samman. Man hade inte nöjt sig med ett fåtal enkelskott. Och den övervakningsfilm som garanterat finns från händelsen kommer du garanterat aldrig få se.
2026-06-07, 00:58
Medlem
Står ju knappt något om händelsen så ganska meningslös artikel.
2026-06-07, 02:41
Medlem
[quote=Petronius|95132874]
Jag antar att du tänker på den arabiska terrorn mot judar. Ja, det skall inte få fortgå. Israel håller på att bekämpa den i detta nu. Satans palestinska barnamördare. Så sent som får en vecka sedan försökte en arab mörda två judiska flickor i Judéen. Han sköts lyckligtvis ihjäl på platsen.

[quote]Israel ockuperar ett annat land
Citat:

Vilket land? Den händelse som diskuterar utspelade sig i Judéen. Vilket land tror du att Judéen är?

Hamas mördar spädbarn. Kanske är det Hamas du tänker på?

Israel mördar inga barn. Du vet kanske inte vad mörda betyder? Komvux kanske kan hjälpa dig med ordförrådet.

Antingen är du korkad eller så är du ond.

Hindi Rajab.
En femårig flicka som IDF avrättade.

Tidigare idag då Israel öppnar eld in i en bil där det sitter ett par med sitt spädbarn.
2026-06-07, 07:34
Medlem
Citat:
Stämmer det inte det SVT rapporterar?
När de får sin information från Hamas?
2026-06-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Står ju knappt något om händelsen så ganska meningslös artikel.

Hamasvännerna Devalvera, Ettillkonto2 och Kipling behöver bara veta att IDF/Israel är inblandade för att omedelbart dra slutsatsen att det handlar om ett mord grundat i världsjudendomens sataniska längtan efter spädbarnsblod. Ja, så enkelt är det. Det är deras mening i livet att sitta och leta efter notiser som kan stärka deras konspirationsteorier om blodsmyter och storisrael och helst även rättfärdiga Hamas brott, t ex massvåldtäkterna på judiska kvinnor och barn 7 oktober. Det är så Flashback fungerar nuförtiden. Är juden inblandad kan du skapa hur många idiottrådar som helst om det och den som protesterar blir avstängd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in