Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Jag vet. Det är i den tråden du jublar över Hamas våldtäkter på judiska kvinnor och barn.
Du är sinnesförvirrad. Den tråden handlar om 7-oktoberlögnerna sionazisterna spred.
Citat:
Det kan ha varit en drusisk soldat, eller en arabisk.
Vilken folkgrupp sionassen tillhör har jag inte uttalat mig om.
Citat:
Och ja, det är inte mord när en hotad soldat skjuter mot en upplevt motståndare. Det är krig.
Nej, det är ockupation och inte krig. Israel ansvarar för civilbefolkningen och har inte rätt att skjuta ihjäl oskyldiga.
Citat:
Du verkar väldigt autistisk när du upprepar "mord" så där i alla dina inlägg.
Det är inte jag som i 20 års tid suttit och skrivit hatiska texter på Flashback.
Citat:
Det hela utreds av israeliska rättsvårdande myndigheter och en rapport kommer skrivas och en åklagare kommer få ärendet på sitt bord.
Nej, det kommer aldrig någon åklagare få. Ärendet kommer sopas under mattan precis som mordet på David Ben Avraham eller Walid (
(FB) Palestinsk pojke svalt ihjäl i israeliskt fängelse).
Citat:
Inser du inte hur ofattbar korkad du är som anklagar mig för att inte ha bevis när du själv inte har bevis för motsatsen?
Jag besitter till skillnad från dig sunt förnuft. Ingen försöker preja en militär checkpoint när ens fru och baby sitter i bilen. Och hade soldaterna soldaterna sett bilen som ett hot hade man skjutit den sönder och samman. Man hade inte nöjt sig med ett fåtal enkelskott. Och den övervakningsfilm som garanterat finns från händelsen kommer du garanterat aldrig få se.