Citat:
Ursprungligen postat av
EnAnnanManniska
Gud vad rädd vi är. Vad tycker du förresten om Jockibois skämmiga stämning? Såg du Medvikts svar samt bilagor?
Jockiboi den blonderade försvararen av yttrandefriheten, älskar granskningar. Så länge diskussionen består av rövslickare som håller med honom och berättar hur fantastisk han är.
Patetiskt att se hur mycket energi Jockiboi lägger på att jaga människor som sagt något elakt om honom. Man får intrycket att dvärgen vaknar varje morgon, tittar till sitt blonderade hår i spegeln och tänker, "Undrar vilka fiender jag kan kartlägga idag?"