Citat:
Ursprungligen postat av
53....so what
Ungefär som i dag!
SD hade inte existerat.
Sosseriet hade fortsatt presis som det alltid gjort, dvs. höga skatter sparandet i samhället hade fortsatt.
Och Medelsvensson hade varit fattigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Som i dag, fast Tidö-regeringen hade kunnat plundra statskassan ännu mer och fylla sina egna fickor.
Undra hur mycket massinvandringen av muslimer kostat Sverige??
Bara en skjutning kostade 70 miljoner. Tänker på:
SFI, driva asylanläggningar, betala personal på migrationsverket, alla bidrag, bidragsfusk, nybyggnation av bostäder, övrig brottslighet, pengar för integration, extra pengar till utsatta områden, kriminalvård m.m.
Måste ju vara astronomiska summor räknat över 30 år...