2026-06-06, 16:11
  #1129
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Haha nej såg det med när jag Googlade, tur att du tog upp det - Trodde Chile var med i VM.

Du har helt rätt! JÄKLAR! VILKET MITTFÄLLT! - Är det VM:s giftigaste?

Bruno Fernandes, Bernardo Silva, João Neves, Vitinha, Rúben Neves, Samu Costa !

Skoj att João Félix fick komma med också i Portugals trupp, gillar killen. Tänk om en Tysk klubb hade vågat..tror fasen han hade kunnat leverera typ 20+ mål då på en säsong där.

Blir spännande ikväll då vilka som faktiskt är med och lirar..

Vill ha Felix när han var i Benfica, sedan ville jag ha honom från ATM då han såg ut som en ung Kun Aguero Vore kul med honom i Tyskland som du säger, kanske det hade passat honom då det inte fungerade speciellt bra i Spanien, England och Italien. Tråkigt och se honom pissa bort sin karriär i Saudi :/
Citera
2026-06-06, 16:14
  #1130
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ojoj vad uselt utav Tunisen. 2-0
Citera
2026-06-06, 16:17
  #1131
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ojoj vad uselt utav Tunisen. 2-0

Bådar gott inför Sverige.
Citera
2026-06-06, 16:19
  #1132
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Bådar gott inför Sverige.

Tunisen skojar bara. Detta är vad dom vill vi ska tro om dom.
Citera
2026-06-06, 16:19
  #1133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vill ha Felix när han var i Benfica, sedan ville jag ha honom från ATM då han såg ut som en ung Kun Aguero Vore kul med honom i Tyskland som du säger, kanske det hade passat honom då det inte fungerade speciellt bra i Spanien, England och Italien. Tråkigt och se honom pissa bort sin karriär i Saudi :/

Han har ju det i sig, han blixtrar till när han kan. Sen är det speltiden. Han har ju alltid fått sporadisk speltid känns det som - Minns också honom i ATM och man tänkte när han kom till England en ny strikerroll i Chelsea likt typ en ny Hazard - Men den uteblev sen till Barca en jäkla kort period. Sen försvann han från min radar.....såg nu att han är Saudi som du säger...gör det okej där enligt facit och fattar att killen vill ha pengar...och kanske dra sig tillbaka..men ett till äventyr i just Tyskland hade nog fasen fått honom att glänsa...

...vidare...
Jaha 2-0 Belgien. Denna matchen är död.
Citera
2026-06-06, 16:23
  #1134
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Han har ju det i sig, han blixtrar till när han kan. Sen är det speltiden. Han har ju alltid fått sporadisk speltid känns det som - Minns också honom i ATM och man tänkte när han kom till England en ny strikerroll i Chelsea likt typ en ny Hazard - Men den uteblev sen till Barca en jäkla kort period. Sen försvann han från min radar.....såg nu att han är Saudi som du säger...gör det okej där enligt facit och fattar att killen vill ha pengar...och kanske dra sig tillbaka..men ett till äventyr i just Tyskland hade nog fasen fått honom att glänsa...

...vidare...
Jaha 2-0 Belgien. Denna matchen är död.

Nu dog den verkligen, rött kort hos tunisen.
Citera
2026-06-06, 16:25
  #1135
Medlem
Vatos.Locoss avatar
åhhhh kevin de bruyne
Citera
2026-06-06, 16:27
  #1136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nu dog den verkligen, rött kort hos tunisen.

Och den bryne gjorde mål...eller åtminstone någon i Belgien (fixar middag osv samtidigt...)
Citera
2026-06-06, 16:29
  #1137
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Och den bryne gjorde mål...eller åtminstone någon i Belgien (fixar middag osv samtidigt...)

Ginger Pirlo

Försåtligt att laga mat när det stod 2-0 och rött kort, chansen är väl att du kanske missar massa mål nu
Citera
2026-06-06, 16:29
  #1138
Medlem
Ezzelinos avatar
Går inte att ge De Bruyne sådant utrymme, enkelt mål för honom. En belgare ambitiöst utklädd till Obelix på läktaren glad förstås.
Citera
2026-06-06, 16:49
  #1139
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Två snabba mål utav Belgien. Kan hoppas detta sätter sig i huvudena på tunisierna inför sverige.
Citera
2026-06-06, 16:49
  #1140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ginger Pirlo

Försåtligt att laga mat när det stod 2-0 och rött kort, chansen är väl att du kanske missar massa mål nu

Missade till och med det röda men 2-0 hann jag se - Allt klart nu inför ikväll.

Ni som inte hänger med mig och Vatos.Locos snack så är det:

19:45 - Portugal - Chile
20:30 - USA - Tyskland
22:00 - England - Nya Zeeland

Det är väl dessa tre man vill se eller läsa om..

(Bonus)

19:45 - Rumänien - Wales
21:00 - Panama - Bosnien Hercegovina
21:00 - Australien - Schweiz
22:00 - Bolivia - Skottland

..jaha 4....förlåt 5-0 nu - Belgien gör det bra...frågan är då hur många % Tunisien går på? Gör Sverige 1-0, 2-0 så kanske det bli en vinst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in