2026-06-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .icigigk
Amadeus måste vara en av de skönaste karaktärerna någonsin, så synd att han pkte

Ja, han lyckades som han sa i sitt exit spela båda sidor utan att bli illa omtyckt. Det är skickligt. Tack för alla sköna kommentarer!

(Men ja, han hade behövt ha med sig typ Lasse till plankan för att ha överlevt den)
2026-06-05, 18:46
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Klart som fan att det ska utdelas nackdelar och inte fördelar. Det är ju det enda som spetsar till det lite under den annars så avslagna finalveckan.

Jag önskar verkligen att det kunde vara utröstningar och socialt spel ända in i mål istället för att vinnaren ska utses genom den löjliga hinderbanan.

Hursomhelsr, heja Carro!
2026-06-05, 19:40
Medlem
[quote=Rinaldo-Montalbano|95125427]
Håller på Carro fast det är nog chanslöst, lite för mycket paktande i den här säsongen som förstört det för oss tittare
2026-06-05, 19:52
Medlem
fonders avatar
Jag har en känsla av att Caroline tyvärr inte kommer vinna, jättetråkigt.
2026-06-05, 20:15
Medlem
[quote=Rinaldo-Montalbano|95125427]
Håller på Carro fast det är nog chanslöst, lite för mycket paktande i den här säsongen som förstört det för oss tittare
2026-06-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, han lyckades som han sa i sitt exit spela båda sidor utan att bli illa omtyckt. Det är skickligt. Tack för alla sköna kommentarer!

(Men ja, han hade behövt ha med sig typ Lasse till plankan för att ha överlevt den)

Amadeus var så jävla dålig i nästan alla tävlingar så ingen brydde sig om honom. Han var inget hot så han fick följa med lite på sidan om. Sanningen.
2026-06-05, 20:29
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag har en känsla av att Caroline tyvärr inte kommer vinna, jättetråkigt.

Väldigt låg sannolikhet att hon ens tar sig till hinderbanan, som sannolikt blir defilering i mål för Sonja.
2026-06-05, 22:21
Medlem
mensverkets avatar
Summa summarum: Om ni inte vill bli spoilade, kolla inga appar eller forum på Söndag.
2026-06-06, 02:02
Medlem
1754s avatar
I årets final så finns det inte direkt nån jag hejar på. Men måste jag välja så hoppas jag på Sonja. Efter det 40-åriga bonden som jobbar på Länsstyrelsen. Absolut inte Carro eller manshataren.
2026-06-06, 09:27
Medlem
Disneylovers avatar
Har kommit på mig själv med att glömma bort årets deltagare väldigt fort! Till exempel har jag redan förträngt att Klema åkte ut relativt tidigt, samt att Carl-Töntskar ens varit med. Men för att återgå till vem som är mest värdig vinnare av alla som är kvar:

Sonja: Tycker hon verkar vara en härlig person, visst kan man ha åsikter om hennes spelstil, men å andra sidan; vem i Robinson spelar inte fult ibland?

Iki: Nej tack!! Blev så oerhört arg när hon vann "Plankan". Hon får bara inte vinna! Fast i och för sig, som någon här nämnde för ett tag sen, hon har ju alla rätta kriterier för att ta hem Robinson anno 2026 (mörk, kvinna och HBTQIAZBGJ+++)

Carro: Kanske en värdig vinnare, är lite osäker på henne. 🤔 Hon har varit duktig på vissa tävlingar, men det är något med hennes personlighet som jag stör mig på. Hon verkar så självgod (här kan ju produktionen ha klippt för att framställa henne så givetvis) och har svårt när hon sitter där i synkarna och ser belåten ut.

Marie: Faktiskt en person som jag börjat tycka om mer och mer! 🙂 Hon påminner lite om mig själv som person (lugn, tyst, konflikträdd etc) och verkar ändå vara ganska jordad. Har varit duktig i senaste tävlingarna tycker jag, så hon är en stark kandidat för mig.

Hade ju däremot velat att Jonas och Halil stod tillsammans i final, det hade varit en dröm. Halil har ju de vackraste ögonen i Robinsons historia!! 🥰 Och Jonas; ja, det behövs inte någon närmare förklaring, bara man ser honom i rutan smälter man.

Må bästa kvinna vinna!!
2026-06-06, 09:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Har kommit på mig själv med att glömma bort årets deltagare väldigt fort! Till exempel har jag redan förträngt att Klema åkte ut relativt tidigt, samt att Carl-Töntskar ens varit med. Men för att återgå till vem som är mest värdig vinnare av alla som är kvar:

Sonja: Tycker hon verkar vara en härlig person, visst kan man ha åsikter om hennes spelstil, men å andra sidan; vem i Robinson spelar inte fult ibland?

Iki: Nej tack!! Blev så oerhört arg när hon vann "Plankan". Hon får bara inte vinna! Fast i och för sig, som någon här nämnde för ett tag sen, hon har ju alla rätta kriterier för att ta hem Robinson anno 2026 (mörk, kvinna och HBTQIAZBGJ+++)

Carro: Kanske en värdig vinnare, är lite osäker på henne. 🤔 Hon har varit duktig på vissa tävlingar, men det är något med hennes personlighet som jag stör mig på. Hon verkar så självgod (här kan ju produktionen ha klippt för att framställa henne så givetvis) och har svårt när hon sitter där i synkarna och ser belåten ut.

Marie: Faktiskt en person som jag börjat tycka om mer och mer! 🙂 Hon påminner lite om mig själv som person (lugn, tyst, konflikträdd etc) och verkar ändå vara ganska jordad. Har varit duktig i senaste tävlingarna tycker jag, så hon är en stark kandidat för mig.

Hade ju däremot velat att Jonas och Halil stod tillsammans i final, det hade varit en dröm. Halil har ju de vackraste ögonen i Robinsons historia!! 🥰 Och Jonas; ja, det behövs inte någon närmare förklaring, bara man ser honom i rutan smälter man.

Må bästa kvinna vinna!!

Kunde inte sagt det bättre själv angående kommande finalister - vilka det nu än blir.

Hoppas verkligen inte att Iki står som finalist imorgon utan att det blir: Sonja, Carro och Marie. Den jag hoppas vinner är Carro (helst) eller Marie och att Sonja blir 3a.

- - -

Om det hade varit enbart män i finalen hade jag önskat att det hade varit: Jonas, Ola och Halil och att Halil hade snuvat de andra två på vinsten 😅
2026-06-06, 11:55
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Kunde inte sagt det bättre själv angående kommande finalister - vilka det nu än blir.

Hoppas verkligen inte att Iki står som finalist imorgon utan att det blir: Sonja, Carro och Marie. Den jag hoppas vinner är Carro (helst) eller Marie och att Sonja blir 3a.

- - -

Om det hade varit enbart män i finalen hade jag önskat att det hade varit: Jonas, Ola och Halil och att Halil hade snuvat de andra två på vinsten 😅

Tyvärr säger min magkänsla att det blir Iki som vinner imorgon. 😥

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in