2026-06-05, 17:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Ditt största problem är nog att du behöver sitta med ditt namn som alias, och svara på kommentarer i en tråd om dig. Lite av din "legacy" dör direkt. Gör det du gör på TikTok och X, och strunta i att svara här, det förstör mer (även om det är skitkul för oss vanliga) än vad du tror att det gör nytta.
Det må så vara. Men jag är den enda offentliga person i svensk media historia som svarar på all smuts kritik. Nån måste ju ha stake för att göra det.
Citera
2026-06-05, 17:24
Medlem
D.Khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det må så vara. Men jag är den enda offentliga person i svensk media historia som svarar på all smuts kritik. Nån måste ju ha stake för att göra det.

Ja precis, alla andra klarar av att svälja skiten och gå vidare. Du fortsätter försvara dig som inte leder nån vart, och skämmer ut dig än mer
Citera
2026-06-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ja just de! Glömde bort. Du har koll du. Ja, det gjorde jag. Men jag har inte fan meet up fler gånger än bara en gång per år.

Citat:

Haha alltså vad har du för jävla bild av dig själv? Hybris deluxe . Du är varken den första eller sista som svarar på kritik. Skämmigt

Och du stake, som tar bort inlägg och videos så fått du får kritik samt inte kan ta en konfrontation irl? Jo tjena
Citera
2026-06-05, 17:38
Medlem
Citat:
Oj oj oj... här var det grejer om mig. Jag har minsann sett mycket påhopp skrivande om mig i många år, men detta är unikt. Jag behöver ingen hjälp. Jag klarar mig bra ändå. Jag tror inte att jag är nått, sån är inte jag. Men jag vet vem jag är, eftersom "någon" sade att jag vet inte vem jag är.

Och gällande spioneri, det är ett brott som jag har begått men en myt bland folk att den lagen ens finns efter kalla kriget. Svårt att övertyga folk om att man har begått spioneri brottet, men om jag skulle gjort något grövre brott - vapen, skjutningar, mord - så skulle folk direkt tro på. Lustigt det där. Trots att vi har nyligen haft en faktiskt dömd spion, Peyman Kia, som folk FAKTISKT trodde på och inte trodde det var påhitt eller så.

Det var VÄLDIGT längesen jag yttrande mig om stor byst. Sen har de bara tjatat på med det bara för att retas. Men kom igen, vi alla killar har tyckt samma sak nån gång. Men just mig, som offentlig person, kan vara något helt annat än när någon annan säger det som inte är offentlig.

Det känns som om du är ganska lättkränkt över mina "kontroversiella" yttrande som jag har publicerat längs åren. Min tjej vet precis vad för kvinnlig smak jag har, 50s pinup stilen. Men hon bryr sig inte och känner inte sig förnedrad. Så släpp det bara.

Jag är en frilansjournalist inom bil kulturen, göra reportage om veteranbilar, och inte den reguljära journalistiken. Vill jag poängtera.

Vad ska jag be om ursäkt om? Skulle det hjälpa lite att be om ursäkt om si och så om vissa uttalanden? Vad är det jag ska förändra på så jag slipper allt detta ni gör mot mig och låta mig vara ifred?

Vad var det jag sa? Noll jäkla insikt. Har du verkligen ingen förmåga att tänka innåt?Har du som här attityd mot folk irl?

Och detta jävla tjat om spioneri. Folk tror på spioneri, det är bara med DIG ingen tror på det. Men som sagt, du vägrar ju acceptera någon annans åsikt

Lättkränkt? Du har bla ursäktat en våldtäktsman som "suddig fotnot", önskat att en hel världsdel ska sprängas, att Hitler hade rätt i vissa delar som han sa. Och det är bara ett urval. Det är du som är den orimliga.

Oavsett inriktning i journalistik så måste man kunna källkritik. Alla vet det. Du kan inte kalla dig en frilansjournalist, du har fått en artikel publicerad i Bilsport för flera år sedan.
Citera
2026-06-05, 17:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Ja precis, alla andra klarar av att svälja skiten och gå vidare. Du fortsätter försvara dig som inte leder nån vart, och skämmer ut dig än mer
"Skämmer ut mig"... ha! Sånt tror jag inte på. Nonsens. Det leder visst nånstans. Det här är helt unikt i Flashback historien. Inte ens Joakim Lundell skulle ta sig an om sin skvaller kanal här, där har man sätt helt annat än här.
Citera
2026-06-05, 17:42
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Haha alltså vad har du för jävla bild av dig själv? Hybris deluxe . Du är varken den första eller sista som svarar på kritik. Skämmigt

Och du stake, som tar bort inlägg och videos så fått du får kritik samt inte kan ta en konfrontation irl? Jo tjena
"Hyrbris"... Nä, här behövs det inte skämmas.
Citera
2026-06-05, 17:50
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Vad var det jag sa? Noll jäkla insikt. Har du verkligen ingen förmåga att tänka innåt?Har du som här attityd mot folk irl?

Och detta jävla tjat om spioneri. Folk tror på spioneri, det är bara med DIG ingen tror på det. Men som sagt, du vägrar ju acceptera någon annans åsikt

Lättkränkt? Du har bla ursäktat en våldtäktsman som "suddig fotnot", önskat att en hel världsdel ska sprängas, att Hitler hade rätt i vissa delar som han sa. Och det är bara ett urval. Det är du som är den orimliga.

Oavsett inriktning i journalistik så måste man kunna källkritik. Alla vet det. Du kan inte kalla dig en frilansjournalist, du har fått en artikel publicerad i Bilsport för flera år sedan.

Jag får denna attityd när ni har en provocerande attityd mot mig. Om ni hade lite mer trevligare ton så blir jag mer trevligare tillbaka. Jag skulle inte säga hybris, ta hjälp, noll insikt osv allt ni kallar mig för till någon. Det märks att du har haft ett öga på mig i flera år och nu har su chansen att bemöta i denna diskussion.

Jag kan tänka mig mig inåt. Men oavsett så hånar ni mig vad jag än kommer på.

Ja, kanske nu i efterhand så är vissa uttalande inte så bra. Jag ursäktar mig för det.
Citera
2026-06-05, 18:46
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
"Skämmer ut mig"... ha! Sånt tror jag inte på. Nonsens. Det leder visst nånstans. Det här är helt unikt i Flashback historien. Inte ens Joakim Lundell skulle ta sig an om sin skvaller kanal här, där har man sätt helt annat än här.
Du är inte unik. Carl Fredrik Alexander Rask har en gång i tiden suttit i sin egen flashback tråd och svarat på inlägg. Du är inte först.
Citera
2026-06-05, 18:55
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Du är inte unik. Carl Fredrik Alexander Rask har en gång i tiden suttit i sin egen flashback tråd och svarat på inlägg. Du är inte först.
Jag kände inte till honom förens nu. Vad har han varit med om, om du kan kortfatta hans skriverier? Så allmän kännedom om alla stora media profiler har jag inte.
Citera
2026-06-05, 20:25
Medlem
Kirk03Linds avatar
Vet ni vad vi skulle göra alla här på denna mobbnings och misskrediterande kanal mot mig? Om vi samlas i Studio 3 (S3) och debattera om mig, att själva jag är huvudämnet. Det vore en kul idé, plus att jag har ett ansikte i det forumet. Bortsett från alla politiska ämnen som förekomma där så kan vi ha ett nytt ämne: Kirk-ism 😂. Där jag möter mina mobbare, exposare och alla andra kritiker öga mot öga.

Nu är det inte tanken att ni sätta mig på plats med era onda fascistiska avsikter för att nedvärdera mig och göra mig liten inför tittarna bara för att jag är mytoman, narcissist och kontroversiell. Tanken är att vad som jag kan förbättra mig och rentvå mitt gamla jag och vad som kan vara "kontroversiellt" och inte, av det som ni gör stor grej av som just jag gör och ingen annan Tik Tok profil håller på med, och lite annat som ni stör er på som jag kan ge er svar på.

Att jag är lite som Alexander Ernstberger, den kontroversiella risk kapitalisten. Nu är jag inte så insatt i hans ekonomi policy och idéer.
Citera
2026-06-05, 21:40
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Var ligger denna fan meetingen schools out?
Citera
2026-06-05, 22:18
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Var ligger denna fan meetingen schools out?
Söderhamn vid CFL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in