Citat:
Ursprungligen postat av
Vicarious90
Men snälla människa, mer trångsynt och insnöad person får man leta efter. Hur kan du vara så otroligt blind till varför folk behandlar dig såhär? Du säger att du är veteran inom sociala medier och är starkt intresserad av journalistik men ändå så verkar du ha noll koll på vad ett digitalt fotavtryck är? Du har suttit i flera år och tryckt ut en ström av misogyni, rasism och narcissism. Och sen undrar du varför folk hugger tillbaka? Det slutar inte för att du bara slutar posta sånt, det finns kvar och folk glömmer inte. Du verkar bara gilla yttrandefrihet när det gäller dig men när andra pratar, då ska det bara spelas enligt dina regler. Sån hybris så det går inte. Sen har du nerven att klaga på när folk är elaka när du själv sitter och spyr galla över folk regelbundet. Det blir ännu mer löjligt när du erkänner att du är konflikträdd vilket betyder att du sitter bakom din skärm och tror att du är något.
Du förnedrar absolut din flickvän, att lägga upp bilder på vad som gör dig kåt och prata om storbystade kvinnor. Är du 13 år gammal? Tror inte din flickvän har koll på vad du faktiskt lägger upp.
Du har en sån otroligt uppblåst självbild men du måste komma ner på jorden. Sitta och leka spion och försöka göra ett mysteri av något som hände på gymnasiet för 6 år sedan är bara rent patetiskt. Dags att växa upp. Kolla vilken jävla offerkofta du har liksom, klagar att "detta händer bara mig, så synd det är om mig". För fan människa, om man beter sig som ett upplåst rövhål så får man ta smällen. Det är du som lagt upp all skit själv, det är ingen expose. Tror att det är något att skryta om att du är offentlig på Flashback, haha va?
Sen håller jag med om att Charlie Kirk grejen inte är rolig men fattar du inte att folk fortsätter med det för att du fortsätter kommentera det och blir triggad. Folk tycker det är roligt.
Det som är sorgligast dock är att du totalvägrar att acceptera någon typ av hjälp. Inget är ditt fel, alla bara missuppfattar. Du kommer säkert svara detta med något dravel och skylla ifrån dig samt säga hur elaka folk är. Har du någonsin tänkt på att det skulle bli bättre om du faktiskt tog ansvar någon gång? Jag tror aldrig jag hört dig säga ordet förlåt eller be om ursäkt. Antingen det eller så behöver du någon som hjälper dig med din internetanvändning för du bara gräver hålet djupare.
Oj oj oj... här var det grejer om mig. Jag har minsann sett mycket påhopp skrivande om mig i många år, men detta är unikt. Jag behöver ingen hjälp. Jag klarar mig bra ändå. Jag tror inte att jag är nått, sån är inte jag. Men jag vet vem jag är, eftersom "någon" sade att jag vet inte vem jag är.
Och gällande spioneri, det är ett brott som jag har begått men en myt bland folk att den lagen ens finns efter kalla kriget. Svårt att övertyga folk om att man har begått spioneri brottet, men om jag skulle gjort något grövre brott - vapen, skjutningar, mord - så skulle folk direkt tro på. Lustigt det där. Trots att vi har nyligen haft en faktiskt dömd spion, Peyman Kia, som folk FAKTISKT trodde på och inte trodde det var påhitt eller så.
Det var VÄLDIGT längesen jag yttrande mig om stor byst. Sen har de bara tjatat på med det bara för att retas. Men kom igen, vi alla killar har tyckt samma sak nån gång. Men just mig, som offentlig person, kan vara något helt annat än när någon annan säger det som inte är offentlig.
Det känns som om du är ganska lättkränkt över mina "kontroversiella" yttrande som jag har publicerat längs åren. Min tjej vet precis vad för kvinnlig smak jag har, 50s pinup stilen. Men hon bryr sig inte och känner inte sig förnedrad. Så släpp det bara.
Jag är en frilansjournalist inom bil kulturen, göra reportage om veteranbilar, och inte den reguljära journalistiken. Vill jag poängtera.
Vad ska jag be om ursäkt om? Skulle det hjälpa
lite att be om ursäkt om si och så om vissa uttalanden? Vad är det jag ska förändra på så jag slipper allt detta ni gör mot mig och låta mig vara ifred?