Citat:
Ursprungligen postat av
BestOfSekten
Du har den iden, men inte hon. Hon har tydligt uttryckt i kommentarerna under en av dina eller hennes videor att hon inte tycker om dig. Låt henne va. Riktigt stalker beteende. Hon blev stor och populär för att hon är rolig och släpper content folk vill se. Du vet knappt vem du är. Allt du gör är för att bli känd, det inkluderar att trampa och förnedra din flickvän. Hon verkar vara en otroligt fin människa så du är riktigt äcklig för hur du beter dig på sociala medier.
Jag vet
visst vem jag är, Kirk Lind. Söderhamns näst största Tik Tok profil. Jag trampar och förnedrar inte min flickvän. Hon vet hur jag är och bryr sig inte så mycket om det. Jag är inte äckligt och inte heller stalker. Väldigt vad ni har massa påhopp om mig om si och så, det är frustrerande.
Jag försöker minsann lägga upp roliga videos eller sketcher som folk vill se på, men tyvärr så är bara många inlåsta om "Teamveckan-20". Jag vill bli känd för något annat än det, något bra som inte görs narr eller åtlöje av. Jag tänker så det knakar om vad för något jag ska filma och lägga upp för något. Vissa videos anser jag är roliga, men kanske inte få så många skratt emojis eller få likes under 1 000 eller 100. Ibland har jag ganska höga förväntningar på goda resultat, men när jag ser efter ett tag så får jag inte de reaktioner som jag hade hoppats på och tar bort den videon.
Och ha det inte slagit i tanke för dig med allt detta mot mig; expose konton, Flashback forum för att misskreditera mig och sprida saker och ting som skadar mitt rykte ännu mer, photoshopa en bild på den avlidne amerikanen Charlie Kirk på mitt ansikte, göra narr och åtlöje åt mig? Inte tänkt på alla som driver allt detta mot mig är mobbare, att allt detta ni gör mot mig är egentligen inte okej och det är också obehagligt beteende? Vet du ens hur jag känner av allt detta efter några av det? Du tänker inte bry dig om det i stället och kritisera allt vad de gör mot mig? Nä, nä. Just mig är det undantag gentemot andra av nån anledning. Jag ska ju inte ens finnas i denna kategori på det här forumet och vill ju att allt detta om mig skall tas bort. Jag har sett skvaller om andra media profiler här i denna kategori, man blir lite häpnad av vad folk skriver om en. Men jag är den enda media profilen som faktisk är offentlig här och tar emot kritik och allt annat smuts skrivning om mig.
Hursomhelst, jag försöker bättra på mig på Tik Tok att komma på det bästa att publicera utan att det ska uppfattas kontroversiellt eller något man kan göra åtlöje av. Jag vill bli kändare, vill bli uppmärksammad hos andra media forum och profiler på ett positivt sätt. Det är det som jag tycker är roligt med att hålla på med Tik Tok och stegra sig upp. Jag har mitt envisa mål. Ni, alla hatare som försöker trycka ned mig, kommer inte lyckas att förhindra min media dröm.