2026-06-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap2025
Ja. Men det är för båda könen.
Skumt att de skriver life time partners då.

Jaja, jag har iallafall gjort mitt bästa för att höja siffran. Mer kan ingen begära.
Citera
2026-06-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Varför är det skumt?
Citera
2026-06-05, 16:05
Medlem
Citat:

Jaja, jag har iallafall gjort mitt bästa för att höja siffran. Mer kan ingen begära.

Det hjälper knappast vanliga män om du lekt av dig med fuckboys och bad boys.
Citera
2026-06-05, 16:11
Medlem
Citat:
Varför är det skumt?
För att life time partners indikerar på folk man har haft längre relationer med, inte bara antal ligg.
Citera
2026-06-05, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det hjälper knappast vanliga män om du lekt av dig med fuckboys och bad boys.
Du vet väl inte vilja jag legat med. Samt, jag är omgiven av helt vanliga män med fruar och sambos. Gissar att de får ligga.
Citera
2026-06-05, 16:18
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Ska man lösa detta så måste man nog balansera mansöverskottet. Stoppa invandring av män och öppna endast upp för unga fertila kvinnor från andra länder att få möjligheten att invandra till Sverige och övriga väst. Kan lova att då skulle det bli fler relationer och därmed ökat barnafödande.

Men eftersom kärringar styr det här landet så kommer det inte att hända. Svenska kvinnor kommer aldrig vilja känna konkurrens och tappa den enda makt de har.
Citera
2026-06-05, 16:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Ska man lösa detta så måste man nog balansera mansöverskottet. Stoppa invandring av män och öppna endast upp för unga fertila kvinnor från andra länder att få möjligheten att invandra till Sverige och övriga väst. Kan lova att då skulle det bli fler relationer och därmed ökat barnafödande.

Men eftersom kärringar styr det här landet så kommer det inte att hända. Svenska kvinnor kommer aldrig vilja känna konkurrens och tappa den enda makt de har.

Men vad är det som hindrar singelmän för att ta tag i sin egen situation då, alltså t.ex. dra till Thailand, Filipinerna eller Brasilien och skaffa en kärring genom att tala om att han är där för att hitta fru och att ett svenskt medborgarskap ligger i potten?
Citera
2026-06-05, 16:27
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men vad är det som hindrar singelmän för att ta tag i sin egen situation då, alltså t.ex. dra till Thailand, Filipinerna eller Brasilien och skaffa en kärring genom att tala om att han är där för att hitta fru och att ett svenskt medborgarskap ligger i potten?
För att det är för omständigt.

Det där är en sista utväg när du är typ 50 bast och fortfarande oskuld.
Citera
2026-06-05, 16:41
Medlem
Citat:
Varför är det skumt?
Dessutom undrar jag hur de kommit fram till resultatet. Man måste ju enbart fråga asgamla människor som är helt säkra på att nu har de inte fler ligg under västen.
Citera
2026-06-05, 17:40
Medlem
Citat:
För att life time partners indikerar på folk man har haft längre relationer med, inte bara antal ligg.

Men det är ju rimligt då 11.8 bäddkamrater låter väldigt lågt för svenskar, och exceptionellt lågt för britter som var snäppet under. Britter är slynigare är svenskor men båda är väldigt promiskuösa. Inte som irländare men respektabel nivå likväl.
Citera
2026-06-05, 17:55
Medlem
Citat:
Men det är ju rimligt då 11.8 bäddkamrater låter väldigt lågt för svenskar, och exceptionellt lågt för britter som var snäppet under. Britter är slynigare är svenskor men båda är väldigt promiskuösa. Inte som irländare men respektabel nivå likväl.
Men hinner medelsvensson ha nästan tolv life partners?

Och som sagt, har de frågat folk på dödsbädden? Innan dess vet man ju inte.
Citera
2026-06-05, 18:16
Medlem
Citat:
Men hinner medelsvensson ha nästan tolv life partners?

Och som sagt, har de frågat folk på dödsbädden? Innan dess vet man ju inte.

Tona ner autismen. Om du frågar en 65-åring så är det HÖGST TROLIGT en felmargin på max 1 person. Inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in