Citat:
Ursprungligen postat av
hank87
Kan någon förklara för mig hur vänstern tänker? Är detta bara rent och skärt hyckleri och ett försök att framstå som självgod eller har dom verkligen så lite självinsikt?
De kan alltså höras skrika, "from the river to the sea", "hata Israel" eller till och med "hata alla judar". Detta för att i nästa andetag skrika högerextrema är nazister, SD är nazister, ja till och med, håller du inte med mig så är du nazist.
Men de är ju faktiskt dom som uppenbart är "äkta" eller vad man ska säga, nazister. Ser dom inte detta själva eller är dom förblindade av sitt hat, propaganda eller är folk bara generellt såhär naiva?
Detta är nog den enskilda punkt där "högern" har mest fel.
Israel har dödat många tusen barn i Gaza. Det är ingen hemlighet, det står även i israelisk media.
Det är ett av de värsta brotten mot mänskligheten i modern tid.
Om vänstern skall kritiseras för något så är det för att de inte protesterat ännu mer.
Men "högern" anser att all kritik mot krigsförbrytarna i Israel är "antisemitism" eller till och med "nazism"?
Jag antar att 90% av de från höger som säger sådant gör det för att provocera vänstern. För att "trolla". För de kan väl inte vara riktigt så blåsta på riktigt?