Har en lokal sparbank som jobbar med swedbank. Funkar kanonbra. Toppen personlig bankkvinna och inga problem. Har tidigare haft Länsförsäkringar, ICA-banken, Swedbank, Nordea och några till men är nöjd här och har inga planer på att byta.
Jag hade Nordea men bytte, var inte nöjd med deras kundtjänst alls. Sedan att staten varit tvungen att rädda dom från konkurs gillar jag inte heller. Bojkottar sånt.
Flera nämner Handelsbanken men de verkar heller inte fläckfria.
Någon fick 500 swishat på sin födelsedag från sin svärmor. Handelsbanken låste kontot utan att säga något, efter en del stök fick hon veta att de ville ha underlag på syftet med 500kr Swishen. Hon skrev att det var födelsedagspengar från svärmor och nu ska Handelsbanken tydligen utreda detta en längre tid innan de kan lösa upp kontot.
Flera nämner Handelsbanken men de verkar heller inte fläckfria.
Någon fick 500 swishat på sin födelsedag från sin svärmor. Handelsbanken låste kontot utan att säga något, efter en del stök fick hon veta att de ville ha underlag på syftet med 500kr Swishen. Hon skrev att det var födelsedagspengar från svärmor och nu ska Handelsbanken tydligen utreda detta en längre tid innan de kan lösa upp kontot.
Om det som står i den artikeln är åtminstone i närheten av sanningen, så borde alla omedelbart bojkotta Handelsbanken. Inte bara för att de gör ett misstag, utan för att de är oförmögna att snabbt rätta till det när de ser att det blivit fel.
Handelsbanken kanske borde byta namn till Dåliga Vandelsbanken.