2026-06-04, 23:13
Medlem
BorduriskOfficers avatar
Utsparkad av frugan. Vad gör man, rent realistiskt, i ett sånt läge som han befinner sig i? Vart åker man? Utomlands? Att visa sig offentligt är ju förenat med stor fara.
Citera
2026-06-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Ämen fan också! Jag som Äss-Deare blir ju dragen i smutsen av att sammankopplas med sånt här pack!!!!11!

Antagligen är Michael en betalt vänsterpartist eller sosse. Ja det.är faktiskt högst troligt! Såhär dålig koll har inte SD!
Du valde det själv. Ingen tvingade dig.
Citera
2026-06-04, 23:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
14-åringar räknas som barn och en vuxen person får inte ha sex med dom. Det räcker i min bok, och det är SEXUELLT ofredande han dömdes för och inget annat. Men så klart att ni sd-extremister försvarar övergrepp mot barn när det gäller någon med koppling till Jimpa: "Öhrn dömdes 2006 för sexuellt ofredande efter att han en i glasskö på Gröna Lund antastat två flickor, 14 och 16 år gamla. Öhrn frågade vid upprepade tillfällen om han fick kissa på flickorna. Öhrn tog även fram sitt könsorgan och tryckte det mot en av flickorna." https://expo.se/nyhet/sd-duckar-fragor-om-kritiserade-artister/

Så lägg ner att sprida lögner och förringa kriminella sexförbrytare bara för att du gillar dom.

Hur känns det att vara stendum? Håll reda på begreppen.
Pedofili är vidriga övergrepp mot prepubertala barn (under 13 år). Det är inte pedofili att ett redlöst fyllo antastar en 18- och en 16-åring i glasskö (14- och 16-åring stämmer inte, det har Expo hittat på). Fyllot Öhrn dömdes för sexuellt ofredande, pedofili förekom inte hur gärna du än försöker förvränga fakta.
Citera
2026-06-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorduriskOfficer
Utsparkad av frugan. Vad gör man, rent realistiskt, i ett sånt läge som han befinner sig i? Vart åker man? Utomlands? Att visa sig offentligt är ju förenat med stor fara.
Att sluta leva är ju ett alternativ. Ska vi tycka synd om pedofiler nu bara för att han också råkar vara fascist?
Senast redigerad av pickpockis 2026-06-04 kl. 23:23.
Citera
2026-06-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Pedofili är vidriga övergrepp mot prepubertala barn (under 13 år). Det är inte pedofili att ett redlöst fyllo antastar en 18- och en 16-åring i glasskö (14- och 16-åring stämmer inte, det har Expo hittat på). Fyllot Öhrn dömdes för sexuellt ofredande, pedofili förekom inte hur gärna du än försöker förvränga fakta.
Bevisa att de var 16 och 18. Ge mig en FUP eller liknande. Om inte så ljuger du.
Senast redigerad av pickpockis 2026-06-04 kl. 23:26.
Citera
2026-06-04, 23:31
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Helt riktigt. "Pedofili" / "Pedofil störning" är en psykiatrisk diagnos som omfattar personer som har en sexuell dragning till Pre-pubertala barn.

Men. - Här i kommentarsfälten används det omfattande som det värsta skällsordet man kan ta till. - Om någon vuxen som närmat sig någon som är under 18.

Men sedan är bildningsnivån hos somliga här inte så hög heller...

/WTF
Citera
2026-06-05, 00:15
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Han kan anordna ett möte med ett av dumpens fiktiva barn.

Då kommer han åtmistone att erbjudas hjälp (mot betalning).
Citera
2026-06-05, 00:19
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Bevisa att de var 16 och 18. Ge mig en FUP eller liknande. Om inte så ljuger du.
Jag misstänker att det material han ertappats med otvivelaktigt handlar om barn under laglig ålder och därmed räcker som bevis i domstol.

Vi får se hur ärendet slutar.
Citera
2026-06-05, 00:19
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis

Bevisa att de var 14 & 16. - Ge mig en FUP eller liknande. Om inte så ljuger du.

/WTF
Citera
2026-06-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Helt riktigt. "Pedofili" / "Pedofil störning" är en psykiatrisk diagnos som omfattar personer som har en sexuell dragning till Pre-pubertala barn.

Men. - Här i kommentarsfälten används det omfattande som det värsta skällsordet man kan ta till. - Om någon vuxen som närmat sig någon som är under 18.

Men sedan är bildningsnivån hos somliga här inte så hög heller...

/WTF

samtidigt har de inga problem med 60åring och 19åring som har sex bara för 19åring är myndig eller personer under 15år har sex med varandra. Dock tror jag mer de handlar om vem som brutit mest mot lagen politiskt totalt irrelevant för dem hur de gått för brottsoffer. Ser ju de mer som ett värre problem om någon blir sexuellt utnyttjad eller tvingad till sex som ett mer allvarligt problem.
Citera
2026-06-05, 00:25
Medlem
Citat:

Är nog rätt få som skulle känna igen honom på stan.
Citera
2026-06-05, 00:28
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Jag misstänker att det material han ertappats med otvivelaktigt handlar om barn under laglig ålder och därmed räcker som bevis i domstol.

Vi får se hur ärendet slutar.

- Jag är säker på att det är så! - Och att den film som NCMEC har reagerat på är av "grov" karaktär. - Och att vederbörande inser att "loppet" är kört...

- Den sista idioten som vill göra politisk karriär är inte född än...

/WTF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in