Citat:
Ursprungligen postat av
Trekytt
Dom borde göra så här med varje återutgivning tycker jag. En bonus-platta eller två, då blir det köpvärt. Ska bli intressant att se vem som spelat in dessa liveinspelningar.
De får gärna även släppa rena liveplattor utan att de sammankopplas med originalskivor. Den finska liveplattan var kul att de släppte, men det verkar som att det var ett frikopplat finskt skivbolag och inte Subliminal eller Silence som var inblandade.
Hur som haver, kul med denna delvis nya platta.
Håller med dig där att när det blir återsläpp får de gärna lägga med en bonus skiva.
Även om det är inspelat varesig på 70 talet eller 2000 talet. Men ska bli intressant när nypressen
släpps. Köpte debuten på LP när den släpptes på nytt så det blir även en beställning av
Rock För Kropp & Själ på Vinyl.
Undrar om det Finska Skivbolaget har rättigheter till "sina släpp" eller om det blir en Piratskiva
med inspelningar. Även om nu Subliminal eller Silence var inte inblandade i utgåvan.
Hade dock varit roligt att lyssna på skivan Live At Club 19 Pori Finland 20th April 2005
https://www.discogs.com/release/33570351-Tr%C3%A4d-Gr%C3%A4s-Och-Stenar-Live-At-Club-19-Pori-Finland-20th-April-2005
Låtlistan är riktigt bra
Intro Jam , Punkrocker , Owlet , Polskan & Silverfloden (The River Of Silver)
Relaxed som Hannah & Jerry har släppt verkar intressant.
Ska se ifall det går att få tag på LP.n via Bengans