Citat:
Ursprungligen postat av
Sixten00
Svensson och Ayari får chansen igen. 🤣
Båda två är återigen svaga.
Framförallt Svensson, visar att han inte håller på den här nivån.
Ayari inte heller bra då är bergvall mycket bättre.
PS hörde att bergvall var svag mot norge,(Såg bara sista 25) men bergvall har mycket högre nivå än Ayari