Ali har så jävla mycket potential, så jävla bortkastad att slösa bort sin karriär i Allsvenskan. han hör hemma på en större scen. Tror han skulle kunna göra det otroligt bra i vilken liga som helst.
Problemet sen han spelade i Helsingborgs IF och Malmö nu är att han har svårt att göra mål. Annars hade någon större klubb redan köpt honom.