2026-06-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
vems idé var det att spela en vänskapsmatch mot ett lag som inte ska till vm??! Grekland är ju inte rädda för skador som oss ju

Sveriges plats näringskedjan helt enkelt. Fick man önska skulle vi träningsspela mot Marocko och typ Belgien. Hade varit bättre förberedelser inför motstånden i gruppspelet.
Citera
Medlem
Kinaskis avatar
Potter har ju satsat på ett gäng mysgrabbar som ska åka på sommarkollo och ha kul ihop.

Då blir det svårt när man möter grabbar som går ut på planen beredda att stånga sig blodiga för att vinna.
Citera
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Göykeres för osjälvisk där.

99 gånger av 100 skjuter han, nu skulle han låta Nygren göra det, men passningen kom bort på vägen.

Tycker väl att Nygren och Gudmundsson försvarar sina platser i startelvan i alla fall. Men det ser inte ut som ett välfungerande lag.
Citera
2026-06-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Sveriges plats näringskedjan helt enkelt. Fick man önska skulle vi träningsspela mot Marocko och typ Belgien. Hade varit bättre förberedelser inför motstånden i gruppspelet.
Det pinsammaste i allt det här är att landslagsledningen måste ha trott att Grekland och Norge som vi kan åtminstone stå upp någorlunda bra mot.
Citera
Medlem
67arigGubbes avatar
Det har sett ut såhär de senaste 6 åren trots allt.
Har vart besviken efter varje match senaste åren exklusive 2 (playoff senast).. ändå tror jag o hoppas på nåt annat
Citera
Medlem
Jag hade kört 4-4-2 med en diamant på mitten med Lindelöf som def mittfältare. Ayari offensiv mitt. Hien o lagerbielke som centrala backar. Vi har väl inga bättre alternativ?
Göken o Isak givna på topp. Gudmundsson vä back. Vet ej övriga positioner.
Citera
2026-06-04, 19:51
Medlem
Sixten00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Lite jävlar anammar i ayari iaf..

Var hittar du det??
Citera
Medlem
Laget sitter inte ihop. Men pressar inte när man ska och gör man det så görs det inte kollektivt så det ser ut som grekerna är fler på plan.
Fruktansvärt uselt landslag.
Citera
Medlem
Sven5678s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
En sak som jag noterar är att man aldrig sätter ordentlig press på motståndarna när de har bollen
Svensk sjukdom, någon måste vara där o påminna dom var 5e minut, annars glömmer de
Citera
2026-06-04, 19:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
jo norfeldt klantade in ett mål som olsen tagit, och ayari snälla har han ssatt en fot rätt idag?
Så du menar att Nordfeldt klatönta sig vid målet och att Olsen tagit den? Du är fan besatt av att vilja sätta mig "på plats" med en sån kommentar
Citera
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixten00
Var hittar du det??
Han sprang en gång jämfört med resten av laget, sa lite!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
jo norfeldt klantade in ett mål som olsen tagit, och ayari snälla har han ssatt en fot rätt idag?

Olsen är riktigt dålig för tillfället, vad ska han göra i landslaget? Han borde ha fokus på att inte åka ur Allsvenskan istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in