2026-06-04, 19:42
Medlem
Måste va det sämsta genrepet Sverige haft inför ett mästerskap?
Citera
Medlem
67arigGubbes avatar
Värre än ett flipperspel..
Citera
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Han är nervös och bajsar ner sig varje match i landslaget. Eftersom han av någon anledning är ordinarie i Bundesligas andra bästa lag så säger det nog mycket om kvalitén på den ligan. Han är alltså tillsammans med Hijon sämst på plan i alla landslagsmatcher.

Och jag överdriver inte ens.

Han spelar mittback idag eftersom vi har både Lindelöf och Starfeldt borta och i Dortmundt spelar han västerytter. Men oavsett så har han spelat ytter i landslaget tidigare med riktigt dåliga insatser. Tror han hamnar på läktaren under VM. Samuel Dahl som gjort det bra i Benfica som vänsterback funderar nog på hur i helvete han inte kunde bli uttagen.
Citera
Medlem
Jag vill aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig se Svensson i landslaget igen. Den absolut sämsta spelaren jag någonsin sett i Sverige.
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det kan vara det bästa som hänt Larsson, Swedberg och Bardghji att de inte blev uttagna till den här truppen.
Jag hoppas dom smsar varandra med hånfulla kommentarer om detta pinsamma lag och förbundskapten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
snart står hela jävla laget i eget målområde
Det var det dom gjorde på målet. Såg komiskt ut.
Citera
2026-06-04, 19:43
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Han spelar mittback idag eftersom vi har både Lindelöf och Starfeldt borta och i Dortmundt spelar han västerytter. Men oavsett så har han spelat ytter i landslaget tidigare med riktigt dåliga insatser. Tror han hamnar på läktaren under VM. Samuel Dahl som gjort det bra i Benfica som vänsterback funderar nog på hur i helvete han inte kunde bli uttagen.

Varför tog man ut Ekdal om han inte ens ska få speltid under såna här förutsättningar? Nu är Ekdal också en riktig jävla sopa men någon måtta får de förfan vara.
Citera
2026-06-04, 19:43
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
vems idé var det att spela en vänskapsmatch mot ett lag som inte ska till vm??! Grekland är ju inte rädda för skador som oss ju

Med undantag för Potter är det inte direkt genier i landslagsledningen.
Citera
2026-06-04, 19:44
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Jag vill aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig se Svensson i landslaget igen. Den absolut sämsta spelaren jag någonsin sett i Sverige.

Jag skojar inte exakt detta skrev jag efter varje match här på forumet under kvalet. Trogen vana även efter senaste matchen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
undra hur Isak och Gyökers känner när dom spela med landslaget? Dom båda är väl vana att ha medspelare av ytters världsklass.
De har väl inte gjort det SÅ mycket bättre i klubblagen. Bättre ja, men knappast i nivå för summorna.
Citera
Medlem
67arigGubbes avatar
Lite jävlar anammar i ayari iaf..
Citera
2026-06-04, 19:45
Medlem
Kedoxs avatar
Sveriges landslag känns som ett pussel som saknar bitar.
Vissa bitar är jättefina men man saknar saker som en riktig kapten, en glue guy, mittbacksgeneral, defensiv mittfältskommendant samt en riktig playmaker framåt.

Då blir det rörigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in