Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Känner en sån förakt till jävla källström
Det enda som kan rädda oss är att vi har två världsklass anfallare som kan göra saker själva, men finns inget spel, inget kollektivt och resten av spelarna är bara för dåliga.