2022-12-22, 23:27
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Jag gör det ändå, vad ska de göra? Slänga mig av planet?
Ge dig en armbåge på näsbenet när du somnat och ingen ser. Vad ska de göra? Slänga mig av planet?
Citera
2026-05-30, 11:02
Medlem
Jordgubbes avatar
Det har funnits plast-stopp man kan pilla in så att inte framförvarande kan fälla sätet. Hur är det med dem nuförtiden. Vilka finns, vilka funkar, är det olika beroende på flygplanstyp, och vad är sagt om dessa (ev får de ej användas). Här förresten också exempel på avslängda passagerare, för de som jiddrat om det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Knee_Defender
Citera
2026-06-04, 12:30
Medlem
Dessa jävla justerbara ryggstöd på flyg, de borde vara spärrade i ett enda läge.
Citera
2026-06-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benke-50
Det är jävligt irriterande på långflygningar när folk skiter i att fälla upp när man ska äta, framför sitter då oftast en kvinna framåtlutad och äter, ett dåligt uppförande, får ju för fan inte plats att äta då

Dom gånger det händer brukar jag vänligt fråga om dom kan fälla upp stolen under måltiden.
8 av 10 ggr så funkar det ( med eller utan sura miner )

Dom gånger personen vägrar eller låtsas inte förstå så brukar jag hämnas
När jag skall upp ur stolen för att gå på toa så tar jag stöd med hela kroppsvikten på den handen
mot stolsryggen och släppet snabbt så stolen hoppar upp i luften. Väcker även halvdöda.
Citera
2026-06-04, 12:39
Medlem
Duvlorts avatar
Se det som ett IQ- eller empati-test, fäller man sitt ryggstöd har man nog problem i andra sammanhang också.
Citera
2026-06-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinkelConnoisseur
Dessa jävla justerbara ryggstöd på flyg, de borde vara spärrade i ett enda läge.

Du får åka med Ryanair. Dom har fasta stolar.

Samt : Ingen glömmer mobilen i stolsfickan på ryanair. Dom har inga fickor.
Inga kräkpåsar heller. Inga menyer heller. Listan på varor är tejpad på stolen framför
Citera
2026-06-04, 12:45
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alepheron
Ett bra ämne för tjejer att ta upp på en första dejt tror jag bestämt. Svaret säger ganska mycket om den person man har framför sig.

Sorry för bump, men klockrent förslag till tjejerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Se det som ett IQ- eller empati-test, fäller man sitt ryggstöd har man nog problem i andra sammanhang också.

Instämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in