Citat:
Ursprungligen postat av
Benke-50
Det är jävligt irriterande på långflygningar när folk skiter i att fälla upp när man ska äta, framför sitter då oftast en kvinna framåtlutad och äter, ett dåligt uppförande, får ju för fan inte plats att äta då
Dom gånger det händer brukar jag vänligt fråga om dom kan fälla upp stolen under måltiden.
8 av 10 ggr så funkar det ( med eller utan sura miner )
Dom gånger personen vägrar eller låtsas inte förstå så brukar jag hämnas
När jag skall upp ur stolen för att gå på toa så tar jag stöd med hela kroppsvikten på den handen
mot stolsryggen och släppet snabbt så stolen hoppar upp i luften. Väcker även halvdöda.