Citat:
Ursprungligen postat av
pati1985
Är det en Facebook-grupp eller något annat du syftar på? Har du någon länk till den här gruppen med singelkvinnor?
Det är för det första inget att ha. Dessa singellkvinnpr är till 80% alldagliga precis som killarna , en del är fula/tjocka. Många är utbildade och har ok jobb, som killarna. Trots det är det ytterst få som hittar någon trots att killarna är drivande och open minded. Kvinnorna är oengagerade, svårflörtade och det är sällan någon kille där är tillräckligt bra för de(trots att det är samma level). Jag har ej hittat någon, och de flests andra hittar inte någon. Läs följande mening:
Det är kvinnor som först inte hittat någon irl, som sedan nätdejtat och inte hittat någon där, då går de på mingel eller speeddejting. De är singlar av en anledning.
Jag är översocial och pratar mycket med båda könen. Man fattade ganska snabbt att killarna var såna som nätdejtat men varit osynliga. Dvs alldagliga vettiga män med vettiga jobb/liv. 5-8or som inga kompatibla velat ha.
Kvinnorna på dessa event har varit på apparna mellan 1-5 år. Har en erfarenhet av att få 1000 lajks i veckan. Och antagligen förväntar de sig en prins. En kompatibel vettig man är ej bra nog.
Så slösa inte din tid
Ska du hitta en partner så undvik alla former av kommersiell dejting. Appar, speeddejting, mingel, fan å hans moster. ...
Vettiga kvinnor som vet vad de vill, som fötterna på jorden och som inte är tjockisar... De finns inte inom kommersiell dejting. Försök utanför arrangerad dejting om du vill hitta någon. Ex:
Utbildning, jobb, gym, gruppass, yoga, löpargrupper, resor, konserter, krogen, via vänner, via hobbys eller socialt arbete...
Mingelevent är den enda kommersiella dejting jag testat. Och vi pratar 2 gånger. Jag är inte i något större behov av att träffa någon om jag ska vara ärlig. Jag har ett liv, träning, jobb, intressen, husdjur. Nätporr!

Jag klarar mig bra på det. Träffar jag någon jag tycker om är det kul, om inte så who cares?
Många män tror att en kvinna är lösningen på deras olycka, vilket är fel. Man kan må helt fantastiskt utan en kvinna.