Citat:
Ursprungligen postat av
Krappfiskarn
När jag använde Hinge försökte jag alltid bestämma träff ganska tätt inpå att man började snacka. Jag hade tydligt i min bio att jag letade efter långsiktigt förhållande och att jag var ute efter att ses i verkligheten. Fick väldigt många matchningar och positiva samtal. Föreslagna dejten var aldrig hemma hos någon utan alltid utomhus.
Under ett halvår kanske jag pratade med ett 30-tal kvinnor (olika åldrar och raser), frågade om träff med ett 20-tal och var på träff med kanske åtta. Majoriteten av de jag frågade sa att de var positiva till att ses men antingen tog bort en när dagen närmade sig, eller hittade på diverse ursäkter. Av dessa åtta var fyra östasiater, två var negresser, en östeuropé och en från mellanöstern. Alla svenska kvinnor (vilket också var dem jag tyckte jag hade "bäst" konversationer med) jag frågade ghostade mig.
Kvinnor har dejtingappar för att boosta sina egon. De gillar skryta om hur smarta och fantastiska de är, samtidigt som de blir på smällen med en snubbe som sätter fingret under varje ord han läser och som sedan misshandlar dem. Sen är de tillbaka på dejtingappar med sina jobbiga småbarn som är deras liv.
Utländska tjejer är normala därför att de fått en bra uppfostran av sina föräldrar. Alla svenska kvinnor är uppfostrade av mammor som själva var riktiga slynor och ett resultat av 68-vänstern. Det är därför du ser en massa känslomässigt instabila svenska tjejer i alla åldrar som ghostar, hittar på ursäkter för att avbryta träffen, är ensamstående föräldrar och/eller separerat från sina män.
En kvinnas personlighet är resultatet av sin mamma. Om mamman var strikt och gav en bra uppfostran, så blev den svenska tjejen likaså. Men dessa fall är ytterst sällsynta. Istället lät mamman henne åka ner till Rhodos som 18 åring med tjejgänget för att knulla runt med både Erik och Mohammed, för att sedan backpacka hela asien som 20 åring där hon kunnat utsättas för fara (och säkert knullat runt med halva världens nationaliteter på några vandrarhem på köpet). Tredje resan gick väl säkert till Australien där hon bara var tvungen att träffa den där surfarkillen som han sen blev otrogen mot varpå hon med brustet hjärta reser hem och säger "aldrig mer killar", för att sedan när fittan kliar tanka hem Tinder/Hinge och vara manipulativ mot män som hämnd men samtidigt känna att hon kan få kuk på expressfart (vilket hon i grunden inte är intresserad av eftersom hon redan fått tillräckligt i sitt dittills korta liv). Nu ska hon istället plugga en 3-årig universitetsutbildning där stressen inte kommer få någon kille att komma in i hennes liv även om hon härjar på dejtingappar. Blir suget efter kuken alldeles för stor så hittar hon engångsligg på studentfesterna. Efter studierna har hon flyttat till Stockholm, hittat ett bra jobb enbart för att hon ser bra ut, skaffat hund som hon kommer att prioritera över allt annat, återigen tanka Hinge för att hoppas på den stora kärleken och villa med volvo och vovve. Och där är vi nu, och det är de tjejerna du ser först i flödet.
Var på en medelhavsö med min kompis då jag var i yngre 20 årsåldern. Vi träffade på tre svenska tjejer på vårt hotell och vi gick ut tillsammans några dagar. Direkt särade de på benen trots att alla tre hade killar hemma i Sverige som väntade. De har alltså fått i sig fet blatte-kuk medan deras simp till kille postar en Instagram-bild med sin tjej några dagar efter hemkomst om hur fantastiskt glad han är över att ha henne.
Hur många vackra utländska tjejer ser du på Hinge? Knappt någon. Varför? Jo, för att de har fått en ordentlig uppfostran, blivit uppvaktade och hittat en bra man från sin egen kultur och är nu gift med 2-3 barn i en ålder mellan 25-40. De gick inte runt och festade och red kuk-karusellen och blev mentala vrak redan vid 25 årsåldern.
De utländska tjejer man hittar på Hinge är antingen gravt oattraktiva, eller attraktiva som helt enkelt inte hittat sin kille och kanske aldrig varit i förhållande innan.