2026-06-04, 09:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Jag håller med återigen, sonja har bara varit en spelbricka för jonas, han är arbetsledare han kan lägga känslor utanför arbetet så att säga.

Sonja är dock väldigt olyckligt förälskad i jonas, hon har gjort allt hon kan för honom, och ja det har hon verkligen.

Sedan förstår inte jag hur feministerna tänker, de vill varje år en kvinna ska vinna, så blir det troligtvis nu, om inte4 amadeus övervinner plankan då, varför lägger de inte röst på den enda killen som är kvar när de har chansen? Är de verkligen såhär dumma?

Håller med i din analys av både Sonja & Jonas samt "feministernas idiotiska tänk" som slirar totalt när de maniskt vill se till att favorisera f.d. Lag Nord manliga deltagare och göra ALLT - verkligen ALLT för att få ut Carro istället för t ex Jonas och Amadeus.

DÅ blev det övertydligt om något: att de har något MYCKET MER än enbart ovilja mot en annan kvinna dvs Carro i ett s.k. tidigare motståndarlag - än mot män. De verkar verkligen ogillar Carro skarot som person och ska ha ut henne till varje pris , även helst före sina större fiender: männen. De vantolkar Carro både i vad hon glr och säger = helt uppenbar utfrysning pågår fast "maskerna behåller de pp" inför tittarna och i synk. Fast skiner dock ändå igenom vad de tycker om Carro 😒😵‍💫 Sedan har de dessutom varit osmakligt tydliga i sin idoldyrkan mot vissa män och totalt lojala gentemot sin f.d. laguppställning 🤔

Deras "En kvinna ska Vinna" och deras tidigare helt övertydliga och uttalade Feminism gick plötsligt upp i rök. SÅ genomfalskt beteende av Sonja, Iki och Marie - hela vägen igenom Robinson 👎👇😤
2026-06-04, 10:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrinolina
Det syntes tydligt att Jonas tyckte Sonjas tal var pinsamt.

Ja 🙄😅😂🤣👌
2026-06-04, 10:26
Medlem
Carro är den mest värdiga vinnare i år.
2026-06-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Är det så det heter nuförtiden? "Homsar och trans" minns jag det som.

I min värld heter det så nuförtiden. N står för nekrofil. P för pedofil. Jag glömde visst Z som står för zoofili.

HBTQNPZ+. Ingen perversion må glömmas bort.
Med det sagt har jag inget emot bögar och flator men de andra slipper jag helst. Trist för vanliga homosar att deras rörelse kidnappats.
2026-06-04, 11:49
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Carro är den mest värdiga vinnare i år.

Vill också se Carro som vinnare, men tror inte hon går till final tyvärr.
2026-06-04, 11:53
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så jävla skönt att Aza är ute.

Väldigt tråkigt att Robinsons snyggaste tjej ever Nathalie åkte ut.

Hon är verkligen fan den snyggaste nånsin och då räknar jag även in den australiska upplagan, som ändå brukar satsa hårt på ögongodis för flator och straighta grabbar.

Snyggast i Aussie-Robinson Brooke vs Snyggast i svenska Robinson Nathalie? Nathalie alla gånger!
2026-06-04, 12:13
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Så jävla gött att Jonas åkte ut. Iki kan fara åt håvete, så jävla ovärdig finalist. Måtte Carro vinna.
2026-06-04, 12:34
Medlem
Sillfabrikorens avatar
Jag förstår fortfarande inte varför folk bedyrar Carro så mycket som den enda rätta vinnaren. Lag Nord var efter sammanslagningen i överläge, och det överläget använde dem och det gör tydligen folk sura. Det jag sett av Carro har hon inte direkt varit så trevlig mot folk utanför sin pakt, vilket de andra tre åtminstone försökt. Jag menar då utanför tävlingar, förhandlingar, nackdelar etc.

Marie är mest värdig. Hon hade en taktik som fungerat och är den enda av de som är kvar som aldrig varit i gränslandet.
2026-06-04, 13:10
Medlem
Leevancleef11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Hon är verkligen fan den snyggaste nånsin och då räknar jag även in den australiska upplagan, som ändå brukar satsa hårt på ögongodis för flator och straighta grabbar.

Snyggast i Aussie-Robinson Brooke vs Snyggast i svenska Robinson Nathalie? Nathalie alla gånger!
Nicoline 2018
2026-06-04, 14:02
Medlem
BombaySaphires avatar
Carro är vidrig. Hemsk röst dessutom.
2026-06-04, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillfabrikoren
Jag förstår fortfarande inte varför folk bedyrar Carro så mycket som den enda rätta vinnaren. Lag Nord var efter sammanslagningen i överläge, och det överläget använde dem och det gör tydligen folk sura. Det jag sett av Carro har hon inte direkt varit så trevlig mot folk utanför sin pakt, vilket de andra tre åtminstone försökt. Jag menar då utanför tävlingar, förhandlingar, nackdelar etc.

Marie är mest värdig. Hon hade en taktik som fungerat och är den enda av de som är kvar som aldrig varit i gränslandet.

För att Flashback har någon slags omvänd syn på vad som gör folk trevlig?

Min tolkning är absolut att hon la sig med flit i senaste tävlingen för att hon kände att hon var på väg att tappa och att det var ytterst strategiskt. Skulle väl aldrig lägga sig med flit när det är ganska stor risk att hon ändå får nackdelen. (helt onödigt att ge Amadeus en nackdel inför plankan. &#128517

Jag gillar Marie och hon har varit stark och känns som att hon kommer överens med de flesta.
2026-06-04, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillfabrikoren

Förstår inte heller det. Det var ju uppenbart att hon ”gav” vinsten till Marie för att hon visste att hon inte skulle orka hålla mycket längre till. Manipulerande och dryg är hon och det skiner igenom långa vägar, även när hon skulle hålla sitt tal inför kommande öråd. Usch, vilken människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in