Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
Menar du att man kan skriva i en tråd efter den har låsts oberoende av om man är moderator?
Jag tycker det låter osannolikt att så har skett. Jag såg att Siegfrid låste tråden. Efter det var där inga inlägg. Sedan efter ca 1 min postades ett inlägg av TheLucky. Efter någon till minut så postades ännu ett inlägg av TheLucky.
Jag ser att dom inläggen är borta nu så jag vet ej exakta tidpunkter men jag vill minnas att det postades med några minuters mellanrum.
Ja det går rent tekniskt att posta inlägg i låsta trådar om man modererar just det forumet, annars kan vi det inte. Det förekommer ibland, men är granska ovanligt. När så sker har det alltid berott på att man börjat skriva på inlägget när tråden var öppen, men när man sedan postar det har den hunnit låsas. I de fallen brukar man bara radera inlägget. Och det var även just vad modden TheLucky gjorde i detta fall.
(Ifall det mot förmodan är relevant så var det ena inlägget postat 2 min efter tråden låstes och det andra 4 min efter den låstes.)