2026-06-03, 20:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Det är två olika moderatorer som gör två olika bedömningar. En tredje moderator verkar oxå anse att diskussionen kan föras eftersom denne citerat mig efter tråden låstes, eller så ville vederbörande bara ha sista ordet sagt, svårt att veta
Du kämpar mot väderkvarnar min käre Don Quijote. Modarna gör i stort ett bra jobb, även Siegfrid som väl bannat mig nångång, eller i alla fall varnat. Troligen med rätta. Ta din topic i befintliga tråden, hur svårt skall det vara? Det är ingen sammansvärjning mot just DIG!
Citera
2026-06-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du kämpar mot väderkvarnar min käre Don Quijote. Modarna gör i stort ett bra jobb, även Siegfrid som väl bannat mig nångång, eller i alla fall varnat. Troligen med rätta. Ta din topic i befintliga tråden, hur svårt skall det vara? Det är ingen sammansvärjning mot just DIG!
Nej jag tror inte det är en sammansvärjning mot mig. Jag tror det är en sammansvärjning för att tysta negativ PR för SD. Det är dåligt tycker jag.
Citera
2026-06-03, 20:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Nej jag tror inte det är en sammansvärjning mot mig. Jag tror det är en sammansvärjning för att tysta negativ PR för SD. Det är dåligt tycker jag.
Jag har blivit bannad några gånger och varnat ett större antal gånger genom åren. Då röstar jag SD vilket inte är en hemlighet.

Att modarna kan vara oense händer. De är inte robotar, de är människor., även de tycker olika. Gilla läget. Skall du hänga här får du acceptera modarnas beslut.

Efter ett tag lär man sig vilka som modar vilka ämnen, i vissa ämnen kan man sväva ut lite, i andra är det stenhårt.
Citera
2026-06-03, 20:59
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Bara Vänstertroll som vill dreva. Tröttsamt att läsa om, oavsett vilket parti pedot skulle varit medlem i.

Förstår att vänstern spinner på sådant, då de saknar politiska idéer att förmedla.

Nåja, du kan väl inte annat än medge att ett icke ringa antal SD-sympatisörer har gått hårt åt andra partier då medlemmar i dessa har kopplats till pedofili, eller?
Citera
2026-06-03, 21:00
Medlem
Citat:
Jag har blivit bannad några gånger och varnat ett större antal gånger genom åren. Då röstar jag SD vilket inte är en hemlighet.

Att modarna kan vara oense händer. De är inte robotar, de är människor., även de tycker olika. Gilla läget. Skall du hänga här får du acceptera modarnas beslut.

Efter ett tag lär man sig vilka som modar vilka ämnen, i vissa ämnen kan man sväva ut lite, i andra är det stenhårt.
Jag tycker det är bra att detta delforum finns för då kan man diskutera besluten.

Vad tycker du om beslutet? Tycker du att diskussionen bör vara öppen eller låst?
Citera
2026-06-03, 21:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag tycker det är bra att detta delforum finns för då kan man diskutera besluten.

Vad tycker du om beslutet? Tycker du att diskussionen bör vara öppen eller låst?
För mig tycker jag den kunde få vara öppen men diskussionen finns redan på forumet. Varför inte ta den där? Allt blir enklare för alla om man samlar allt i samma tråd.

Jävla tur man inte är mod och aldrig kommer bli heller (för många banningar)
Citera
2026-06-03, 21:20
Medlem
Synd. Det var en intressant tråd och ett ämne som förtjänar att stå på egna ben.
Citera
2026-06-03, 21:44
Medlem
Citat:
För mig tycker jag den kunde få vara öppen men diskussionen finns redan på forumet. Varför inte ta den där? Allt blir enklare för alla om man samlar allt i samma tråd.

Jävla tur man inte är mod och aldrig kommer bli heller (för många banningar)

Men den tråden det hänvisas till handlar ju om den enskilda politikern och inte hur SD som parti eventuelt påverkas. Det är ju två olika saker. Det här är ju inte heller den enda skandalen i ämnet inom SD.
Citera
2026-06-03, 21:50
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Men den tråden det hänvisas till handlar ju om den enskilda politikern och inte hur SD som parti eventuelt påverkas. Det är ju två olika saker. Det här är ju inte heller den enda skandalen i ämnet inom SD.
Finns flera trådar om skandaler inom SD. En styckmördare bla. Han var väl inte riksdagspolitiker?
Citera
2026-06-03, 21:55
Medlem
Citat:
Finns flera trådar om skandaler inom SD. En styckmördare bla. Han var väl inte riksdagspolitiker?

Fast i just styckmordsfrågan har inte SD profilerat sig på samma sätt som när det kommer till sexualbrott och pedofili med ekonomiskt stöd och löften om ekonomiskt stöd till organisationer som exempelvis Dumpen.
Citera
2026-06-03, 22:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Jag såg i realtid att Siegfrid låste tråden. Sedan inkom TheLucky med två st inlägg.
Inget av det du skriver motsäger det jag skriver och vice versa
Citera
2026-06-03, 22:12
Medlem
BombaySaphires avatar
Tråden borde ha hållits öppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem