2026-06-03, 23:18
Medlem
På X går nu runt inlägg om att poliserna nyligen genomgått Dei-träning och kände sig pressade att ta gärningsmannens sida. Att man inte vågade annat än att tro på den icke-vita och ta dennes parti i princip.
Citera
2026-06-03, 23:49
Medlem
Så står de bara och stirrar när hsn glider in i medvetslöshet och inte kan andas
De ska aldrig tillbaka på gatan igen! Tydligen har de jobbat som vanligt, en sa upp sig kort efter av "andra orsaker" men tror det är BS
Citera
2026-06-03, 23:49
Medlem
mlon.eusks avatar
Är inte jämförelsen med George Floyd ganska extrem och orättvis?

Negern hade begått ett brott, var narkotikapåverkad, motarbetade polisen, ljög, var tidigare fängelsedömd.

Den vite mannen hade blivit utsatt för ett brott och var redan skadad.

Henrys fall är inte jämförbart. Henrys död borde uppmärksammas 100x mer än negerns, men det är tvärt om.
Citera
2026-06-04, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Raskrig mot folk som är lite mörkare i huden?

Det enda raskrig ni människor står inför är AI och den kommer ni aldrig att vinna.

Du har en av dem som inte har någon insikt. Sedan kanske du har rätt om AI men det hör inte hit.
Senast redigerad av Finporslinet 2026-06-04 kl. 00:10.
Citera
2026-06-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Filmen är daterad till december 2025.

Hur kommer sig att det kommer ut först nu i juni 2026?

Rättegången avslutades i måndags när det vidriga avskummet fick sin dom. Det kanske är först då de får släppa body cam videon? Bara en gissning. Hela Storbritannien är skit och myndigheterna totalt insyltade i woke och vänsterliberalism. Att videon ens släpps är en chock för mig, men det står väl i någon lag att den måste offentliggöras. Keir Starmer m.fl. lär väl jobba hårt för att ändra den lagen nu. Sanningen ska gömmas, som med de pakistanska grooming gängen.
Citera
2026-06-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du har en av dem som inte har någon insikt. Sedan kanske du har rätt om AI men det hör inte hit.
Så först ett raskrig mot bruna människor. Sedan ytterligare ett raskrig mot AI?
Inget förvånar mig med eran intelligens.
Såhär går det när man driver propaganda och hat via sociala medier där man vrider och vänder på sanningen för att få det till sin fördel. Inget man bygger samhällen på, men lycka till med ditt raskrig, först mot bruna människor, därefter mot AI.

Jag säger bara en sak, förbered dig mot AI. Om 15-20 år har du dessa infiltrerade som patrullerande poliser i samhällen, militär mm.
Citera
2026-06-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Poliserna Tristan och Christi ligger illa till
Men även cheferna som indoktrinerat dessa unga poliser måste sättas dit
Tror du verkligen att cheferna sagt till polismännen "om någon bråkar med en neger, då tror ni på allt som negern säger och inget den andra säger"
Det här ansvaret ligger på poliserna till 100%, har dom blivit skyddade av en chef efter händelsen så tycker jag chefen förtjänar att bli avskedad.
Denna händelse får vi hoppas leder till att polisens kroppskamera iakttas live vid insatser för om det var så, då hade någon kunnat ingripa och larma ambulansen före nötterna på plats hunnit räkna ut vad som ska göras.
Citera
2026-06-04, 00:56
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Hittar ingen tråd om det här, men borde uppmärksammas:

En brittisk ung man blir knivmördad av en Sikh. Lustmord av en Sikh är vad jag tror det handlar om.

https://www.youtube.com/watch?v=_UCGP45ZNnU

Det är ett gigantiskt mysterium för mig - att inte en befolkning tappar det totalt när en ung man blir mördad på det här viset. Man bara går vidare med livet. Vafan det är ju helt bisarrt. Likadant i Sverige tänk alla stackars flickor och kvinnor som blivit våldtagna och mördade av invandrare. Folk som inte skulle varit där från första början. Verkligen så sjukt för mig att folk bara accepterar detta och låter det fortgå.

Vad som är ett gigantiskt mysterium för mig varför detta uppmärksammas just nu (denna tråd är skapad 30 maj 2025). Mordet skedde den 3:e december 2025, alltså ett halvår sedan. Var det för att myndigheter hade lagt locket på, men var tvugna att senare publicera domar, bevisföring etc? Sedan har vi även bodycam videos av händelsen, varför har de ens låtit publicera detta när myndigheter gör allt för att lägga locket på?

Någon som vet mera om lagstiftningen i UK och vad som lagligen måste offentligt publiceras?

Som jämförelse har fallet med mordet på Austin Metcalf ufört av Karmelo Anthony, men detta blev uppmärksammat från dag 1. Detta är också lite aktuellt för domen kommer snart att ges.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2026-06-04 kl. 01:01.
Citera
2026-06-04, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smike
Någon som snappat upp namnen på de båda poliser som låg bakom Henry Nowaks död? De borde inte få en lugn stund innan de förhoppningsvis, men troligtvis inte, får livstids fängelse. Jämför med Derek Chauvin, som egentligen bara gjorde vad han tränats för. Halvt om halvt hoppas jag att Donald Trump benådar honom det sista han gör som president, även om det inte vore bra för hans efterträdares kampanj.

Jag har definitivt besökt Storbritannien för sista gången. Uppenbart att de kommande decennierna kommer att handla om raskrig - och det är inte den vite mannens fel.
Nu var det han som knivhögg som låg bakom hans död. Men poliserna förtjänar att åka in såklart och dom kan gott begära tillbaka deras intjänade lön i skadestånd och sedan ge dom pengarna till Henrys anhöriga.
Varför skulle det uppstå ett raskrig? Dom protester som sker är mot polisen och inte invandrare, så ilskan läggs uppenbarligen mot poliskåren och inte mot invandrare och det är rätt.
Även om det nu blir raskrig så kan du nog åka till Storbritannien utan att riskera något (om du nu inte är blatte)
Citera
2026-06-04, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vad som är ett gigantiskt mysterium för mig varför detta uppmärksammas just nu (denna tråd är skapad 30 maj 2025). Mordet skedde den 3:e december 2025, alltså ett halvår sedan. Var det för att myndigheter hade lagt locket på, men var tvugna att senare publicera domar, bevisföring etc? Sedan har vi även bodycam videos av händelsen, varför har de ens låtit publicera detta när myndigheter gör allt för att lägga locket på?

Någon som vet mera om lagstiftningen i UK och vad som lagligen måste offentligt publiceras?

Som jämförelse har fallet med mordet på Austin Metcalf ufört av Karmelo Anthony, men detta blev uppmärksammat från dag 1. Detta är också lite aktuellt för domen kommer snart att ges.
Den är skapt 30:e Maj 2026. Hur fan ska någon kunna starta en tråd i Maj om en händelse som kommer ske i December? Haha
Det är nu domen fallit, man får anta att även Storbritannien har förundersökningssekretess av något slag.
Citera
2026-06-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
De är som jag förstått misstänkta för medhjälp, mamman ska ha gömt mordvapnet och brodern ska ha ljugit för polisen i telefon och förnekat att BO överhuvudtaget var knivhuggen. Det är även då han ska ha målat upp situationen som en rasistattack från BO.

Men ja poliserna borde stå till svars för detta. En har sagt upp sig och de andra två behandlas för tillfället som vittnen enligt någon post på X jag scrollade förbi.
Jo ja, har sett något mer om det nu..
Men, om.. om ah ja Henry va min son?
Jag skulle inte direkt bry mig om Diwaks bror eller mamma

Jag skulle vilja, skulle kräva att poliserna som skrattade och hånade mitt barn medans han dog långsamt handfängslad straffades. Långt innan jag ens tänkte på henne.

Även då när hon hållt på förstört bevis

Ärligt talat?
Jag skulle hålla poliserna som mer ansvarig än Diwak. Blodet är på deras händer.
Men klart inte dåligt att de, familjen som också begått brott åker dit... likaså?
Jag vill se konsekvenser för snutarna
Citera
2026-06-04, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Så först ett raskrig mot bruna människor. Sedan ytterligare ett raskrig mot AI?
Inget förvånar mig med eran intelligens.
Såhär går det när man driver propaganda och hat via sociala medier där man vrider och vänder på sanningen för att få det till sin fördel. Inget man bygger samhällen på, men lycka till med ditt raskrig, först mot bruna människor, därefter mot AI.

Jag säger bara en sak, förbered dig mot AI. Om 15-20 år har du dessa infiltrerade som patrullerande poliser i samhällen, militär mm.

Som sagt du har ingen insikt för du förstår inte vem fienden är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in