2026-06-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CetorhinusMaximus
Det sägs att på Torsdag hålls en protest angående detta och ordet är att flera poliser som tvingats arbeta kommer sjukanmäla sig i protest mot att polisen som tacklade och satte handklovar på pojken inte blev av med jobbet utan flyttades till en annan station.
Bra där!
De ska avskedas alla tre
Fattar inte att de inte sjäkvmant sagt upp sig
Det visar vem de är
Citera
2026-06-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
De två poliserna påstås heta Tristan Parsons och Christi Smith. Det är nog svettigt för dem just nu, vilket inte är mer än rätt.
Den ena lät väldigt ung
Ny?
Citera
2026-06-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Har du sett filmen?

Nej. Men visst utan att se den så hade jag varit mannens föräldrar då hade jag dedikerat mitt liv för att få upprättelse. Men ingen annan ska behöva offras för det. Det är personligt.
Citera
2026-06-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Än värre är att ja du får bära kniv som sikh men det är en liten kniv som är en religiös symbol. Enklast att jag skickar en länk till den: https://en.wikipedia.org/wiki/Kirpan att de får bära den är ju helt absurt men:

Henry blev inte huggen med en kirpan. Han blev huggen med en 21cm lång kniv som alltså även för sikher är olagligt att bära. Vilket gör hela situationen än värre. Hade poliserna inte koll på vilken form av kniv det är sikher får bära?

Värt också att tillägga är att sikher i det stora hela är ett fredligt folk som inte alls brukar ställa till med massa problem till skillnad mot muslimer. Vilket gör att fallet sticker ut lite extra.
Mamman gömde kniven
Hon kommer att få straff för det
Citera
2026-06-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Nej. Men visst utan att se den så hade jag varit mannens föräldrar då hade jag dedikerat mitt liv för att få upprättelse. Men ingen annan ska behöva offras för det. Det är personligt.
Se den och skriv sen
De har blurrat så det mesta är suddigt men man ser..
Citera
2026-06-03, 22:08
Medlem
Citat:
Se den och skriv sen
De har blurrat så det mesta är suddigt men man ser..

Min syn på detta kommer inte att förändras även om jag ser videon. Vi ska inte starta något blodbad oavsett vad som händer. Vi är inte som dem.

Man kan göra något till en personlig sak men på gruppnivå ska ingenting hända. De stora förlorarna blir då vi om det händer. Tror man annat så förstår man inte vem som har den verkliga kontrollen i våra länder.
Citera
2026-06-03, 22:24
Medlem
Poliserna Tristan och Christi ligger illa till
Men även cheferna som indoktrinerat dessa unga poliser måste sättas dit
Citera
2026-06-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
De två poliserna påstås heta Tristan Parsons och Christi Smith. Det är nog svettigt för dem just nu, vilket inte är mer än rätt.

Citat:
Den ena lät väldigt ung
Ny?

Falska rykten. Namnen stämmer inte. De har ingenting med det att göra.

https://www.portsmouth.co.uk/news/crime/ex-portsmouth-police-officer-forced-into-safe-house-after-falsely-blamed-over-henry-nowak-murder-arr est-8655851
Citera
2026-06-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Filmen är daterad till december 2025.

Hur kommer sig att det kommer ut först nu i juni 2026?
Bra fråga!
Citera
2026-06-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Vi befinner oss tyvärr i ett raskrig mot vår vilja ja. Den som har insikt vet vilka som ligger bakom.
Raskrig mot folk som är lite mörkare i huden?

Det enda raskrig ni människor står inför är AI och den kommer ni aldrig att vinna.
Citera
2026-06-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopius

https://www.portsmouth.co.uk/news/crime/ex-portsmouth-police-officer-forced-into-safe-house-after-falsely-blamed-over-henry-nowak-murder-arr est-8655851
Tack
Ber om ursäkt var för snabb
Folk är desperata att få veta
Skönt det inte var dem de ser sympatiska ut
Citera
2026-06-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopius

Uppfattat. Om det är falska rykten och inte bara ett försök att mörklägga så hoppas jag inte att de oskyldigt drabbas av något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in