2026-06-03, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Mitt” stall tips ”är Nässjö .
Då varken svt eller Sveriges radio rapporterar negativt om Nässjö .🤔

Mot bevisa mig gärna 🙏

Motbevisar med artikeln någon annan länkade till
https://www.smalandsdagblad.se/2025-12-12/man-i-savsjo-misstanks-for-flera-sexualbrott-mot-barn/
Citera
2026-06-03, 09:11
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Mitt” stall tips ”är Nässjö .
Då varken svt eller Sveriges radio rapporterar negativt om Nässjö .🤔

Mot bevisa mig gärna 🙏
Som tidigare har påpekats är det Sävsjö som är aktuell ort. Den häktade heter Em*l Björl*ng, född 1994 och boende därstädes.
Citat:
Em*l Björl*ng är på sannolika skäl misstänkt för utnyttjande av barn genom köp av sexuell handling (2025-07-16—2025-10-22) på okänd plats i Sverige, utnyttjande av barn för sexuell posering (2025-07-05—2025-10-25) i Sävsjö, sexuellt ofredande mot barn (2025-07-05—2025-10-25) i Sävsjö och sexuellt övergrepp mot barn (2025-07-05—2025-10-25) i Sävsjö.
B 2323-25 (Eksjö tingsrätt)
Citera
2026-06-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Som tidigare har påpekats är det Sävsjö som är aktuell ort. Den häktade heter Em*l Björl*ng, född 1994 och boende därstädes.

B 2323-25 (Eksjö tingsrätt)

Tackar!
Citera
2026-06-03, 14:32
Medlem
Jag vet vad hela namnet är när vi har varit där om jag inte få förundersökningen innan fredag.
Citera
2026-06-03, 21:04
Medlem
Jag fick frågan om jag kunde vidarebefordra detta från mamman till ett av offren och ville självklart hjälpa till pga alla skeva kommentarer här inne.

En hälsning från mamman till ett av offren:
Hej!
Min son är ett av de barn som blivit utsatta för denna förövare.
Sonen har svårt med det sociala, har hela sin vänskapskrets på sociala medier genom spel han spelar på sin dator.
Han har flera diagnoser och är på många sätt yngre än på pappret. Att min son är otroligt snäll och vill vara alla till lags har denna förövare utnyttjat.
Jag hade gärna sett att min son inte alls hade tillgång till internet men då förlorar han alla sina vänner.

Jag blir på riktigt ledsen av att läsa det ni skriver, kanske ska ni fundera ett varv till innan ni shamear dessa pojkar som blivit utsatta?
Namnet på förövaren står redan i tråden, så nej, detta är ingen invandrare med skeva värderingar, det är en svensk ”man” med flera domar i sin ryggsäck, dock inget som har med barn eller våldtäkt att göra sedan tidigare.
Jag hoppas han får ett rejält straff men tvivlar med tanke på hur mesigt Sverige är!

https://www.sverigesradio.se/artikel/12-pojkar-ska-ha-utsatts-for-sexbrott-atalade-mannen-nekar
Citera
2026-06-03, 21:14
Medlem
Stackars offer och deras familjer.. Först det vidriga brottet och sen ska ni idioter här på FB skuldbelägga offren som dessutom är BARN😡
Ni är tamigfan precis lika äckliga som gärningsmannen! Jävla psykopater!
Citera
2026-06-05, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Stackars offer och deras familjer.. Först det vidriga brottet och sen ska ni idioter här på FB skuldbelägga offren som dessutom är BARN😡
Ni är tamigfan precis lika äckliga som gärningsmannen! Jävla psykopater!

Hej GammelSmurfan!
Tack för att du konsekvent stått upp för offren i denna tråd!
Jag fick hjälp att publicera mina tankar i tidigare inlägg av en annan fin person, men nu har jag blivit godkänd att publicera själv!
Citera
2026-06-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma112
Hej GammelSmurfan!
Tack för att du konsekvent stått upp för offren i denna tråd!
Jag fick hjälp att publicera mina tankar i tidigare inlägg av en annan fin person, men nu har jag blivit godkänd att publicera själv!

Mina tankar finns med alla offer och deras familjer❤️ Jag hoppas verkligen att ni får läka tillsammans och att ni en dag kommer vidare❤️
Citera
2026-06-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Mina tankar finns med alla offer och deras familjer❤️ Jag hoppas verkligen att ni får läka tillsammans och att ni en dag kommer vidare❤️

Jag kan säga det att. Det kamp varjedag. Som föräldre till ett av barnen är det att man skuldbelägger sig varför.. man måste vara stark för barnen och varför just våra barn varför barn överhuvudtaget. Vår advokat kommer begära högt staff och jag hoppas att han kommer få vård efter detta bakom dörrar då fängelse inte hjälper. Då deras hjärnor aldrig kommer blir renade av deras äckliga smuts.... straffet för sådana här människor är inget vi i detta land kommer ha det hade varit bättre om vi hade haft livstid med d*den i detta.

Jag tänker på alla andra barn som har varit utsatta för denna perversa äckliga typ... och familjerna till barnen det hjälper inte att skriva som kan vara nått stöttande men kärlek till er och era barn och gud förbanna att han få fängelse och all hjälp med att aldrig få vistas i ett samhälle utan tvångströja och personal dygnet runt.
Citera
2026-06-21, 03:02
Medlem
lorenida737s avatar
Hans Facebook
https://www.facebook.com/emil.*.*jorling
https://www.facebook.com/emil.*jorling.2024
*=b
Citera
2026-07-07, 14:29
Medlem
Han dömdes till 4 år 6 månader. Domen meddelades idag.
Citera
2026-07-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma112
Han dömdes till 4 år 6 månader. Domen meddelades idag.

Jag rördes över det du berättade om din son.
Glad att GM blev dömd. Hoppas sonen inte skuldbelägger sig själv.

GM måste vara bra hal, bara att manipulera hela 12 stycken pojkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in