2026-06-01, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag var definitivt alla tre. Men jag hade ändå inte gått med på något med män för det.

Nej, det tror jag givetvis inte och det är faktiskt inte riktigt samma sak. Sen att du skulle kunna vara gay for pay må så vara hänt.

Du hade nog mer vett än killnarna vi diskuterar och det är lovvärt. Hade dessa tolv inte varit så mättmanipulerade hade de nog undsluppit mannen.

Som amen i kyrkan kom du med din kommentar. Så förväntat. Men varför tjatar du om att 12-åriga killar skulle vara bögar och ha lust att idka sexuellt umgånge med en mycket äldre man? 12 stycken dessutom? Fattar du inte att de blev manipulerade? Vilken radom ung kille (eller barn) skulle vara sugen på att följa med en äldre man om han erbjöd gaysex rakt ut?

Verkar inte som om du vet vad du svamlar om. Att du har kört fast på bögar framgår dock. Särskilt när du t.o.m. insinuerar att en medelålders kvinna skulle tjäna pengar på att ha bög-sex, hur det nu skulle gå till.
Citera
2026-06-01, 20:34
Medlem
Heltsjukt att 12 pojkar valt att göra detta äckligamed gubbsex pgaen cigg. SJUKT.
Citera
2026-06-01, 20:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Heltsjukt att 12 pojkar valt att göra detta äckligamed gubbsex pgaen cigg. SJUKT.
Vissa 12 åringar är riktigt naiva och begriper ofattbart lite.
En slipad HBTQ farbror har inga problem.
Vi borde hänga folk som dessa. Inte fängsa 2-3 år.
Men vårt rättsystem har verkligen anpassat sig till pedofilernas fördel.
Citera
2026-06-02, 12:27
Medlem
Fan vilket dravel i tråden - ut med namn på Sävsjö-äcklet! Vem är den vidriga pedofilen?
Citera
2026-06-02, 14:13
Medlem
supermoons avatar
Inte det viktigaste i ärendet, men... någon som läst på i ärendet och kan förtydliga vad SVT menar med "nikotin"? Den andra artikeln är låst nu. Menar man vape-vätska eller något annat? Hade det varit cigaretter antar jag att man skrivit det. Det är ju inte troligt att han öppnat blottarrocken och visat på en liten brun flaska med giftsymbol på.
Citera
2026-06-02, 18:06
Medlem
Mannen heter Em*L
Citera
2026-06-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum2
Mannen heter Em*L

Efternamn?
Citera
2026-06-02, 20:07
Medlem
SegerHelg88s avatar
Självförvållat. I den åldern visste man bättre än så.
Hur fan kan man suga tjock och vårtig gybbkyk för paket cigg? Jävlar, de ungarna borde aldrig få lov vistas ensamma eller ute öht om de nu är så lättstyrda.
Citera
2026-06-02, 20:09
Medlem
Mad monks avatar
Man "glömmer" som vanligt bort att detta är normalt i deras länder det har även ett ord. Välkommen till ny spännande kultur tråksvenne!
Citera
2026-06-03, 06:18
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Så här säger wikipedia och i så fall har du rätt. Jag gissar på Nässjö.

Höglandet kan också syfta på ett något mindre område: de fem kommuner i östra delen av Jönköpings län som ingår i kommunalförbundet Höglandsförbundet. Dessa kommuner är Aneby, Eksjö, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda.[1]

Mitt” stall tips ”är Nässjö .
Då varken svt eller Sveriges radio rapporterar negativt om Nässjö .🤔

Mot bevisa mig gärna 🙏
Citera
2026-06-03, 06:19
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Sävsjö är min gissning. Hittade en artikel i Smålands Dagblad från i december, SVT:s artikel säger att han har suttit häktad sedan dess.

https://www.smalandsdagblad.se/2025-12-12/man-i-savsjo-misstanks-for-flera-sexualbrott-mot-barn/

Då varken svt eller Sveriges radio rapporterar negativt om Nässjö .🤔

Mot bevisa mig gärna 🙏
Citera
2026-06-03, 06:22
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
JÖNKÖPING
se ovan.