2026-05-29, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det finns ju saker som är avtändande och oattraktivt oavsett om det är en man eller kvinna. Dålig hygien, narciperson, tar inte hand om sig själva på nåt sätt osv. Den listan kan ju göras hur lång som helst men det är ju saker som alltid är onice. En sån mupp vill man ju liksom inte ens jobba med.

Som straight kvinna så tycker jag att det är sjukt oattraktivt med långa naglar på män. Renrakad kuk är ickigt, det funkar liksom inte alls för mig. Så jävla osexigt och fult. Jag har också svårt för små klena män. Alltså om vi pratar attraktion -- inte annars så klart. Jag VET att man inte kan rå för kroppsbyggnad och längd, men jag är så primitiv att jag tänder på storvuxna män. Långa och bredaxlade, välväxta och välmående. Skägg. Manligt liksom. 🤤

Smaken är som baken.
Jag tänder på skulderblad i kombination med bra hållning. Lång och gänglig har förtur.
Skägg går fet-bort. Max 3 dagars stubb.
Osexigt är fetma, tunna minimala sur-läppar, ful röst. En nasal röst kan förstöra vem som helst. Långa naglar eller äckliga fötter är Skallig går alltid bort.
En tjejkompis fick avbryta ett knull mitt i pga äckliga fötter som jag dessvärre fick höra i realtid.
Citera
2026-05-29, 19:06
Medlem
Osexigt med män som rakar könet och under armarna, känns fåfängt.

Osexigt med män som har bred röv, kvinnliga höfter eller sluttande axlar.

Även osexigt med lynniga män som surar mycket och har humörsvängningar.
Citera
2026-05-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Osexigt med män som rakar könet och under armarna, känns fåfängt.

Osexigt med män som har bred röv, kvinnliga höfter eller sluttande axlar.

Även osexigt med lynniga män som surar mycket och har humörsvängningar.

Mer osexigt om han struntar i att raka könet för min skull. Har han ingen egen vilja?
Jag fördrar naturligt/kort men om han låter det växa ut för min skull och inte för sin egen skull tappar jag respekten.

Kom på mer.
Bruna ögon går fet-bort. Även gröna ögon känns fel.
Rund ögonform får mig att tänka på demoner.
Extrem fixering vid ögonbrynen där dom noppar, klipper med sax och formar, nej tack.
Extremt rakt tandställnings leende får mig att bli misstänksam. Antar att det är en kvinnlig instinkt som tänker ”palla avkomma med felaktiga tänder och bett”.
Ovanligt långa eller framträdande framtänder får mig att tänka narcissist/psykopat.
Låg panna signalerar för lite innanför pannbenet.
Kvinnlig bred höft/röv eller en dallrig hängröv är osexigt. Har du bara gått mellan soffan och kontorsstolen?
Köttiga män signalerar feminint för mig.
Kvinnor kan vara ”plumpy”. Män är raka och långa.
Citera
2026-05-30, 11:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Smaken är som baken.
Jag tänder på skulderblad i kombination med bra hållning. Lång och gänglig har förtur.
Skägg går fet-bort. Max 3 dagars stubb.
Osexigt är fetma, tunna minimala sur-läppar, ful röst. En nasal röst kan förstöra vem som helst. Långa naglar eller äckliga fötter är Skallig går alltid bort.
En tjejkompis fick avbryta ett knull mitt i pga äckliga fötter som jag dessvärre fick höra i realtid.

Ja smaken är som arschelet. Så är det. Jag tycker om stora och välväxta män med skägg. Jag skulle inte säga att de har nån slags förtur in min kö eller så. Nån sån har jag liksom inte. Men jag gillar stort och manligt. Skäggstubb är så oskönt vid oralsex, det river och svider (även vid hångel). Skönare med skägg, dessutom en manlig markör tycker jag.

Fetma, tunna surläppar, ful röst och äckliga fötter är väl ändå sånt som gör alla fula tycker jag. Har inte med könet att göra.

Håller med om hår. Bra har på en man är fint, om det inte är nån som är extremt snygg och kan rocka skallighet på ett coolt sätt. Kommer inte på nån just nu, men det finns ju.

Att höra om äckliga fötter i realtid låter ju jobbigt. Låg du under sängen eller var du uppkopplad på Facetime i nån sorts trekant?

Om jag ska komma på nåt annat som gör just män oattraktiva så är det för tajta byxor. Det funkar ju på kvinnor, inte alla så klart, men på män funkar det inte alls. Olika fula skäggfrisyrer är också oattraktivt. Konstiga smycken. Män som groomar sig för mycket (rakad kuk är sjukt avtändade för mig).

Annars så kommer jag mest på saker som jag tycker är oattraktivt även på kvinnor, det är liksom onice på ALLA.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-30 kl. 11:27.
Citera
2026-05-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja smaken är som arschelet. Så är det. Jag tycker om stora och välväxta män med skägg. Jag skulle inte säga att de har nån slags förtur in min kö eller så. Nån sån har jag liksom inte. Men jag gillar stort och manligt. Skäggstubb är så oskönt vid oralsex, det river och svider (även vid hångel). Skönare med skägg, dessutom en manlig markör tycker jag.

Fetma, tunna surläppar, ful röst och äckliga fötter är väl ändå sånt som gör alla fula tycker jag. Har inte med könet att göra.

Håller med om hår. Bra har på en man är fint, om det inte är nån som är extremt snygg och kan rocka skallighet på ett coolt sätt. Kommer inte på nån just nu, men det finns ju.

Att höra om äckliga fötter i realtid låter ju jobbigt. Låg du under sängen eller var du uppkopplad på Facetime i nån sorts trekant?

Om jag ska komma på nåt annat som gör just män oattraktiva så är det för tajta byxor. Det funkar ju på kvinnor, inte alla så klart, men på män funkar det inte alls. Olika fula skäggfrisyrer är också oattraktivt. Konstiga smycken. Män som groomar sig för mycket (rakad kuk är sjukt avtändade för mig).

Annars så kommer jag mest på saker som jag tycker är oattraktivt även på kvinnor, det är liksom onice på ALLA.
Tycker skägg är i vägen och ohygieniskt. Oftast har män rejäla skägg för att dölja en kass käke.
Skäggstubb kan va hett. Rispigt på ett nice sätt. Kan se lite busigt ut också.
Håller med om grejen med skäggfrisyrer haha
Har killkompisar som klär i både skägg och skäggfrisyrer. Som tur väl finns där inget kärleksintresse.
Flint går alltid bort för mig. Aldrig sett någon attraktiv med rakad skalle.
När det kommer till klädval förväntar jag mig att den jag träffar klär sig i kläder den trivs i.
Dom flesta kan inte bära upp tighta byxor. Men det finns folk som klär i det. Det beror ju helt och hållet på kroppsform och helheten på utstyrseln.

Nä jag vara bara i samma rum typ. Dom fråga om du fick knulla på fyllan. Jag sa ja och stoppade in öronproppar.
Plötsligt tog det stopp. Frågade dagen efter vad som hände ”såg hans fötter och kunde inte fortsätta”
Citera
2026-06-02, 23:03
Medlem
flugornass avatar
Skägg och kroppen full av tatueringar och en kombination får mig att ångra att jag inte blev nunna.
Skägg river och skaver på intima delar, och tatueringar flyttar fokus till varför dom gjordes, är det en kåkfarare jag ligger till sängs med eller?
Nej en man utan skägg och tatueringar men med ett ego och och ett organ som är fritt från pubeshår det får mig att fokusera på oss två i stunden när han tillfredsställer mig.
Citera
2026-06-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Skägg och kroppen full av tatueringar och en kombination får mig att ångra att jag inte blev nunna.
Skägg river och skaver på intima delar, och tatueringar flyttar fokus till varför dom gjordes, är det en kåkfarare jag ligger till sängs med eller?
Nej en man utan skägg och tatueringar men med ett ego och och ett organ som är fritt från pubeshår det får mig att fokusera på oss två i stunden när han tillfredsställer mig.
Läste först ”skägg på kroppen” haha
Ja skägg är inte mysigt på något sätt. Det kan vara snyggt på en människa som passar i det men skulle inte vilja vara nära skägget. Och det är inte ens skönt mot huden. Skäggstubb kan rispas lite porrigt.
Tatueringar går bort. Särskilt om personen har hela armarna fulla och det dessutom är med olika färger.
En gammal flamma var taktisk när vi började träffas och hade bara långärmat. Blev ganska förvånad när det senare blev intimt.
Citera
2026-06-03, 17:13
Medlem
1754s avatar
När man läser igenom tråden så kan man se att det är som vanligt. Att ingenting med män duger åt kvinnor.
Citera
2026-06-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
När man läser igenom tråden så kan man se att det är som vanligt. Att ingenting med män duger åt kvinnor.

Ja det är verkligen ”sjukt” att alla har så olika smak.
Ta en titt i någon av kvinnotrådarna ifall du vill känna jämställdhet.
Citera
2026-06-03, 17:47
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ja det är verkligen ”sjukt” att alla har så olika smak.
Ta en titt i någon av kvinnotrådarna ifall du vill känna jämställdhet.

Det har jag gjort, och det är en jävla skillnad på krav. Killarna har rimliga krav tillskillnad mot tjejer som i princip dömer ut alla män.
Citera
2026-06-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det har jag gjort, och det är en jävla skillnad på krav. Killarna har rimliga krav tillskillnad mot tjejer som i princip dömer ut alla män.

Där startades nyss en tråd om alla icks mot kvinnor.
Citera
2026-06-03, 18:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Där startades nyss en tråd om alla icks mot kvinnor.

Ja, och det är inte mycket män äcklas av jämfört med vad tjejer äcklas av med män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in