2019-07-05, 07:39
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Hallå! Skriver man fort på telefonen så blir det endel stavfel, framför allt om man skriver mycket och försöker att hålla konversationen igång 😘
Bara här fick jag rätta till 3st stavfel

Inte nån direkt kränkt väl? Men tråden måste ju få diskuteras annars så blir det en simpel listtråd och då kommer den att kastas

Jag tror man ser skillnad på slarvfel och felskrivningar. Exempelvis ”as kul” ”jäspa” ”sergös” hahah. Sånt får mig att sluta direkt. Det går bara inte.
Citera
2019-08-08, 12:38
Medlem
- Spinkiga ben.
Citera
2019-08-08, 13:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Passivt- aggressivt sätt
Otydlighet
Liten kuk
Mammas pojke tendenser
Citera
2019-08-08, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Det är alldeles uppenbart en dröm som många nog vill ska förbli en fantasi när det kommer till kritan. De var väl rädda för hur de skulle hantera en situation med två tjejer och om de verkligen skulle kunna prestera för att göra två tjejer tillfredsställda, gissar jag.

Nej det är en dröm som man vill ska bli verklighet lite då och då. Helst en gång i månaden, men mer sällan går också bra.

Har du vart med om att killen bangar när det är dags? Jag tycker många tjejer påstår att de har nån kompis de kan ta med, men sen bara rinner det ut i sanden. Tror att många tjejer vill verka väldigt lättsamma och öppna för saker men är svartsjuka trots att man bara är kk.
Citera
2019-08-08, 22:27
Medlem
Rökare
Dålig hygien
Spinkiga killar
Väldigt korta killar
Killar som rapar/fiser med flit framför andra och som dessutom tycker det är kul
Ointelligent och bristande språk verbalt eller skriftligt
Avsaknad av mål och ambitioner. (Killen kan dock jobba med vad som helst så länge han gör något han brinner för.)
Skrytsamma killar
Osäkra killar som inte står för vad dom själva känner eller tycker. Toffliga osv.
Citera
2020-11-01, 01:14
Medlem
Den där tiden i många killars liv precis när de flyttar hemifrån och inser att de inte vet hur en tvätt/diskmaskin fungerar och de inte byter lakan på ett halvår eftersom de är vana vid att mamma gör det. När man hängde med nån kille hem efter nån studentfest och rummet luktade nedpruttade lakan. Urk!

Innehav av lättklädda animefigurer är inte heller nån höjdare.
Citera
2020-11-01, 04:45
Medlem
IbizaPizzas avatar
När han måste skryta eller hävda sig. Styrs av grupptryck eller snackar ner andra. "Jag är mycket bättre än min kompis/kollega". Det känns bara ytligt uppblåst och som att han tror han är störst, bäst och vackrast. Det framställer även honom bara som osäker. Låt hellre andra prata gott om dig istället för att försöka sitta och sälja in dig själv. Är du bra på något kommer du få komplimanger och beröm från andra, men sitt inte och försök framhäv hur bra du själv tycker att du är eller hur mycket bättre/duktigare du är än andra. Du framstår bara som egotrippad och att du ser ner på folk. En person som är tillräckligt självsäker bara är det helt okonstlat och är trygg och säker i sig själv. Han behöver inte hävda sig inför andra och söka den typen av bekräftelse.

När han saknar självinsikt. Lägger ifrån sig ansvar och skyller på andra. Aldrig kan erkänna eller se sina egna fel och brister. Eller inte se sin del och sitt ansvar i vissa situationer som uppstått.

När han agerar självutnämnd expert och tror han vet och kan allting. Beter sig som att han har rätt och du eller alla andra har fel.

Ovårdat utseende. Aldrig klipper håret, trimmar skägget. Har gula tänder eller missköter övrig munhygien. Aldrig införskaffar en ny garderob kläder utan går i samma kläder år ut och år in. Eller som inte håller sig i trim genom fysisk aktivitet och bra kost. Fetma är inte snyggt.

Desperation eller ociviliserat beteende. Sluta ligg med eller sukta efter allt som rör sig som råkar ha bröst och fitta. Vissa av oss vill bli sedd för oss som personer och för våra personligheter, inte bara det faktum att man råkade bli född i en kvinnokropp. Vad gäller ocivliserat beteende, killar som glor som att de aldrig sett en människa förut, kan ju gå en kurs eller söka behandling så de lär sig hur man beter sig då det uppfattas som ouppfostrat och respektlöst att stirra på folk. Det brukar man lära sig redan som barn.

När han särskriver.

Om han tar för givet att man ska gå ner på honom utan att han går ner tillbaka.

Röker, tar droger eller super sig packad.
Citera
2020-11-01, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Man kan ju kolla runt omkring sig och se vilka killar som har svårt att få tjejer.

Brukar vara detta:
- dåligt självförtroende
- asocial
- brist på framgång
- dålig fysisk till exempel spinkig eller kroppsbyggare
- impopulär hos andra till exempel inga kompisar och inga tidigare flickvänner
- psykisk ohälsa och diagnos, särskilt AS
- missbruk
- inga drömmar/mål i livet till exempel sitter hemma och spelar och vill aldrig lämna lägenheten.

Va?

Kroppsbyggare = dålig fysik?
Citera
2020-11-02, 01:17
Medlem
Mest oattraktivt av allt är låg intelligens och för den delen män som är intelligenta men inte kan använda sina resurser på ett bra sätt till följd av personlighetsstörningar eller andra rubbningar.

Ytterst aktuellt på den frånstötande listan i dessa dar är också män som inte kan skilja på de och dem, som särskriver och överhuvudtaget har svårt att uttrycka sig på ett vettigt sätt.

Kan heller inte stå ut med modeslavar, exempelvis horderna som går runt i vita skor eller fula loafers med små vedervärdiga ankelsockor och nakna vrister till! Kan det ens finnas en enda man som på riktigt tycker att detta är snyggt?! Och om de nu tycker det- varför gick de inte klädda och skodda på detta fåniga vis för tio år sedan? Nej, då var det nåt annat som de skrudade sig i, paisleymönstrade skjortor, kanske, för då var det på modet.
En person, oavsett kön, som varken har en egen musik- eller klädsmak får ytlighetens varningsklockor att klinga i mina öron iallafall och ytliga män är lika intressanta som robotar!
Citera
2022-01-10, 00:25
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Fan, det här sköter ni bra! Håller med er på många punkter, här kommer mina!
Låg IQ - Går fan inte att umgås med personen länge utan att bli frustrerad/irriterad OCH TRÖTT.
WT - Lever på soc - Sjukt osexigt och oansvarigt/barnsligt.
Inga framtidsplaner/mål.
Inget körkort eller arbete.
Inget konsekvenstänk
Lat
Skrytsam
Osocial
Dålig humor
För mycket kroppsbehåring
Kort
Ful kropp
Gula tänder
Rökare
Överdrivet låg sexdrift
Ful kuk
Ful Röst
Dålig andedräkt
Dålig hygien
Dålig klädstil
Snål och envis
Kräsen när det gäller mat
Kan inte laga mat
Att inte vara händig
Att vara svag både fysiskt och psykiskt
Konflikträdd
Att han inte är nyfiken av sig
Att han inte har några intressen/egen hobby
Att han har något problem med en kroppsdel pga skada (hans värde sjunker) och man vet att det kommer bli mycket gnäll i framtiden "Jag kan inte göra det, jag kan inte följa med dit, jag kan inte lyfta upp den osv". En annan femma om man redan är gift och skadan kommer sen.
Går långsamt
Osäker/dåligt självförtroende
Gnällig, blir sur lätt
Trångsint, negativ och allmänt pessimistisk
Avundas andra och gläds inte för deras framgång
Har inga vänner
Har svårt att ta egna beslut
Har svårt att få saker gjort och skjuter upp dom i sista stund
Oorganiserad, kan inte passa tider och planera
Har svårt att hitta lösningar på problem
Håller inte det han lovar/säger
Tittar på andra tjejer/pratar om andra tjejer
Egoistisk
Vara trögtänkt/seg/hjärnan tar lång tid att koppla
Att inte vara äventyrlig, spontan
Fan vad listan kan bli lång. Om en person har väldigt bra egenskaper så kan man ju ha överseende med något eller "fixa det" men det går inte om personen inte vill eller är envis då är det bättre att leta vidare

Låter som borderline personlighetsstörning.
Citera
2026-05-26, 23:00
Medlem
Bbydolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superduper72
Som rubriken lyder, vad är det mest oattraktiva hos en man?
Enligt mig är det:
Dålig hygien
Fetma eller extremt spinkig
Osmart/obildad
Arbetslös utan ambitioner och driv
Överdrivet skrytsam machomupp med töntiga förlegade skämt om kvinnor,eller
Motsatsen; ryggradslös, osäker/undergiven, klängig, gråtmild.
Kramsnusare som har halva käften med snus och kletar av resterna på husknuten eller byxan eller annat som är närmast.
Keso-sperma

De mest avtändande jag har stött på måste väl va män me fetisch för transor. Dom brukar fantisera om att suga kuk & få den i röven usch
Citera
2026-05-27, 10:44
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det finns ju saker som är avtändande och oattraktivt oavsett om det är en man eller kvinna. Dålig hygien, narciperson, tar inte hand om sig själva på nåt sätt osv. Den listan kan ju göras hur lång som helst men det är ju saker som alltid är onice. En sån mupp vill man ju liksom inte ens jobba med.

Som straight kvinna så tycker jag att det är sjukt oattraktivt med långa naglar på män. Renrakad kuk är ickigt, det funkar liksom inte alls för mig. Så jävla osexigt och fult. Jag har också svårt för små klena män. Alltså om vi pratar attraktion -- inte annars så klart. Jag VET att man inte kan rå för kroppsbyggnad och längd, men jag är så primitiv att jag tänder på storvuxna män. Långa och bredaxlade, välväxta och välmående. Skägg. Manligt liksom. 🤤
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in