2026-06-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etungir
Jockiboi gav motvikt vip på grönan spelningen

Varför gav Jockiboi inte Rask vip? Trodde de var kompisar, så mycket baronen fjäskat för sin idol jockiboi?

Hade väl varit trevligt för baronen therese barnen komma ut ha roligt lite?
Baronen är ju direkt frånstötande och skulle få alla potentiella unga groupies att fly för livet. Men om de mot förmodan ser den grå massa som är Dannetrollkarl (inte Lionells pappa utan den andre) kommer de bara tro att det är deras klasskompis farsa typ.

Nog för att Motvikt att Jockes sliskigaste hund, han och Rask har ju samma ogenerade dragning till mogna kvinnor på internet och således är ingen av dem egentligen ett hot för Jockes jakt på unga tjejer så sett, men kidsen kommer ju tro att Rask är där för att be dem ta djupa halsbloss framför honom.

Mycket kan man säga om baronen, men så äcklig är inte ens han.

Nu ska jag sova fast att klockan inte är 06.66 eller vad det var, hoppas det inte fuckar med manuset till Anjos dokumentär om hur taskiga alla är mot jockiboi.
Citera
2026-06-03, 02:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Ta det inte så seriöst, det där är en religiös vegan-galning (ber om ursäkt ifall jag missuppfattat detta) som har psykopater på hjärnan. Även autister ”kan inte känna känslor” enligt honom.
Säger man emot så tycker man Jockiboi ”är normal och bra”, bara för att man inte köper allt som den användaren klistrar på honom.

Som sagt…

Så nu är även alla swingers/personer med öppna förhållanden psykopater? Ge dig!

”Morsdag” vad är det för något? Någon dag där man går runt och hälsar och morsar på alla antar jag.

Årets julkort här på FB kanske vore något?

Det finns vanligt folk, och så finns det folk som det är fel på. Fel som gör att dom skadar andra.
Folk som det är fel på blir isolerade i sina hem eftersom ingen vill hänga seriöst med såna som Jockiboi eller Rask liksom. Bara för clout och då är det Jockiboi som folk tvingar sig att umgås med.. medans Rask får sitta kvar hemma.

Jockiboi och Rask är just dom där tardsen som ingen kunde umgås med, så dom satt hemma hela dagarna och nördade med statistik i syfte att maximera mängden prenumeranter online i syfte att vända trenden från att vara en ful ankunge som ingen vill umgås, till att framstå som en populär och vacker svan, genom Youtube.

Psykopaterna manipulerar normies till att tro att psykopaterna har känslor. Ett välkänt faktum.

Sen blir problemet att psykopaterna släpps ut från mentalsjukhusen eller fängelser... För att nån normie tror sig fatta att psykopater faktist är sköna, totalt ovetande om psykopaternas plan.

De flesta människor jobbar hårt med att förlora sina själar genom att hardcore synda med de sju dödlig synderna dagligen... Speciellt Jockiboi, och Rask, vars liv och kanaler kretsar runt de sju dödliga synderna.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-06-03 kl. 02:16.
Citera
2026-06-03, 06:25
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
https://www.hant.se/noje/joakim-lundells-tunga-besked-fosterpappan-roine-doende-sa-farval-igar/11437980

Det ena blev nyheter, men Jockibois sexköp tigs det ihjäl om i media.

Patetiskt hur Jockiboi byter åsikt om sin fosterpppa när det blir taktiskt användbart. I åratal kunde den blonderade dvärgen knappt öppna munnen utan att förtala sin fosterpappa.

Men så fort gubbfan inte längre kan svara för sig själv använder Jockiboi honom som vapen. Plötsligt förvandlas den blonderade mytomanen till någon i sorg. Nu ska intervjuerna bokas all kritik mot Jockiboi ska försvinna och ge plats åt självömkan.
Citera
2026-06-03, 08:30
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Joakim Jockiboi Lundell tycker själv att han inte behöver psykologhjälp. Har hört att han avlöst många psykologer genom åren. Men det är ALDRIG något fel på honom, bara alla andra.
Han är så otroligt skicklig på att manipulera så han ”spelar ut” psykologerna, eller om de kommer för nära något känsligt så avslutar han den kontakten.
Jockiboi skulle behöva komma under rättspsykiatrisk vård. Innan fler faller offer för honom.

Han slutar hos en psykolog så fort det kommer till att det är han själv som måste göra jobbet för att må bättre.

Jocke vill nämligen bara gå till en psykolog om psykologen enbart sitter och håller med honom.
Citera
2026-06-03, 08:37
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Tror pranksen på Youtube var startskottet egentligen. I Kungarna sågs han som ett drägg mer. Så lika stor skulle jag säga.

Visst sågs han som ett drägg men det var ändå där folk fick reda på att han existerade. Utan det så hade han inte nått ut till en särskilt stor publik med pranksen heller.
Citera
2026-06-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Kan man inte starta någon sorts insamling till jockibois mamma? Skulle svida för honom.
Nån som vet varför tomtefrun Jonna inte fixat sin mun trots att de har pengar? Hon har väl fixat tuttarna och rumpan men går det inte att göra något åt att hon ser ut som en inavlad i kuksugarmunnen?

Vilken bra idé!! En gofundme för Annika vore både fint för henne (tror inte att de har det för fett) och ett slag i ansiktet på Bedragaren/Monstret/Manipulatören!

Jonnas mun..tror hon är förlamad i ena sidan och att det inte går att göra så mkt åt det. Oklart om det beror på hennes hypertelorism eller en läpp-piercing som sattes fel. Hon får leva med den munnen. Och om vi ska vara ärliga gör den ju varken till eller från. Skulle ju inte direkt bli fager trots fixad mun tyvärr…
Citera
2026-06-03, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
😭 han lyckades

Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag inte att det är Motvikts lyckligaste ögonblick i livet att gå på en Joakim Lundell-koncert.
Citera
2026-06-03, 12:18
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag inte att det är Motvikts lyckligaste ögonblick i livet att gå på en Joakim Lundell-koncert.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att du har rätt. Det lyckliogaste ögonblivet var när han fick jobb på Bolibompa. Detta var nummer två.

On Topic: Är du med på insamling till Annika Berg? Hon förtjänar upprättelse efter alla lögner och förtal som Jockiboi spridit om henne.

Eller kanske en insamling till Chrippa? Även han har lidit av att ha Monstret som bror!

Hur kan du/vissa inte SE detta?
Citera
2026-06-03, 12:22
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Om jag ska vara ärlig så tror jag att du har rätt. Det lyckliogaste ögonblivet var när han fick jobb på Bolibompa. Detta var nummer två.

On Topic: Är du med på insamling till Annika Berg? Hon förtjänar upprättelse efter alla lögner och förtal som Jockiboi spridit om henne.

Eller kanske en insamling till Chrippa? Även han har lidit av att ha Monstret som bror!

Hur kan du/vissa inte SE detta?

Starta upp ett konto på GoFundMe och släng ut länken på alla plattformar du kan så kommer det ramla in bidrag. Det är inte bara Jockes haters som kommer bidra, jag är övertygad om att även hans lovers kommer göra det
Citera
2026-06-03, 12:22
Medlem
Citat:

Du är ju lite rolig och har lite humor! Det såg jag inte komma
Kul kul.
Citera
2026-06-03, 14:31
Medlem
HudHertiginnans avatar
Hypertelorism

Jag vet att många har undrat över vilket syndrom Jonna eventuellt skulle kunna ha. Detta har varit på tapeten flera gånger tidigare, så jag tog mig friheten att göra lite efterforskningar. Detta är på inget sätt menat att kränka henne eller något liknande, utan endast en neutral observation.

Jag frågade ChatGPT och fick följande svar efter att ha klistrat in tre olika bilder:

Om jag skulle beskriva dessa bilder rent objektivt skulle jag säga:

Det finns ett visuellt intryck av brett ögonavstånd, bred näsrot och en relativt bred mittansiktsregion. Det skulle kunna få en observatör att tänka på hypertelorism eller telekantus, men bilderna räcker inte för att avgöra vilket det är, eller om det ens uppfyller medicinska kriterier.

Det är faktiskt ganska vanligt att människor överskattar hypertelorism när de tittar på fotografier. Ofta är det den breda näsroten som står för en stor del av intrycket. I de här bilderna tycker jag att just den breda näsroten bidrar nästan lika mycket som själva ögonavståndet till att ansiktet uppfattas på det sättet.

Det är alltså inte möjligt att avgöra något medicinskt tillstånd utifrån bilderna. Oavsett vilket tycker jag faktiskt att vi kan sluta klanka ner på hennes utseende. Det är ju trots allt inget hon kan rå för. Men eftersom Jockiboi läser här så kanske det kan vara en god idé att han får ta del av informationen då den kanske kan hjälpa henne. All kärlek <3
Citera
2026-06-03, 16:55
Medlem
Citat:
Hypertelorism

Jag vet att många har undrat över vilket syndrom Jonna eventuellt skulle kunna ha. Detta har varit på tapeten flera gånger tidigare, så jag tog mig friheten att göra lite efterforskningar. Detta är på inget sätt menat att kränka henne eller något liknande, utan endast en neutral observation.

Jag frågade ChatGPT och fick följande svar efter att ha klistrat in tre olika bilder:

Om jag skulle beskriva dessa bilder rent objektivt skulle jag säga:

Det finns ett visuellt intryck av brett ögonavstånd, bred näsrot och en relativt bred mittansiktsregion. Det skulle kunna få en observatör att tänka på hypertelorism eller telekantus, men bilderna räcker inte för att avgöra vilket det är, eller om det ens uppfyller medicinska kriterier.

Det är faktiskt ganska vanligt att människor överskattar hypertelorism när de tittar på fotografier. Ofta är det den breda näsroten som står för en stor del av intrycket. I de här bilderna tycker jag att just den breda näsroten bidrar nästan lika mycket som själva ögonavståndet till att ansiktet uppfattas på det sättet.

Det är alltså inte möjligt att avgöra något medicinskt tillstånd utifrån bilderna. Oavsett vilket tycker jag faktiskt att vi kan sluta klanka ner på hennes utseende. Det är ju trots allt inget hon kan rå för. Men eftersom Jockiboi läser här så kanske det kan vara en god idé att han får ta del av informationen då den kanske kan hjälpa henne. All kärlek <3
Oj!

Tack för informationen. Har bildgooglat nu och dragit min slutsats.

Jockibois nästa stopp på sin turné är tydligen Umeå. Någon som ska dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in