2026-06-03, 07:22
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Man ser ju direkt att det är något fel på snubben - mörk runt ögonen tyder på att han sitter i en källare och runkar dagarna till ända, sen att han har en ring i örat. Seriöst? Vuxna män som väljer att ha ring i örat, antingen är man retarderad, gay eller vänster. Sen att han dessutom har en stav i ena ögonbrynet visar ju att han är pervers. Stav i ögonbrynet har väl bara tonårstjejer med självmordsproblematik.

Nä, en sån person skulle man kunna låsa in i förebyggande syfte, precis som alla jävla transpolitiker.

Lol, jag håller med dig!
(Trots att jag röstar på SD)
Sd röstar man på för att man vill ha mindre invällning,
Partiet kan inte hjälpa att ett kräk slank in. Deras huvudfråga är viktigt ändå!
Kommer straffa landet om SD ska straffas för att Jimmie Åkesson inte är tankeläsare.
Citera
2026-06-03, 07:37
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Lol, jag håller med dig!
Partiet kan inte hjälpa att ett kräk slank in. Deras huvudfråga är viktigt ändå!
Kommer straffa landet om SD ska straffas för att Jimmie Åkesson inte är tankeläsare.

Offtopic, skulle jag säga. Men i övrigt: Michael är en i raden av riktigt dåliga politiker som partiet har beblandat sig med genom åren. Det tyder på att partiet antingen inte är så rigorösa när det gäller att gallra och bedöma sina egna, att de skiter i att gå igenom medlemmar som honom, eller att det enda de bryr sig om är partilojalitet. Det sättet du skriver på här får mig att förmoda det tredje alternativet.

För att hålla oss till ämnet: Hade han tidigare varit inblandad i någon sorts skumrask? Verkar ju som att det skrivits om honom tidigare i andra sammanhang.
Citera
2026-06-03, 07:39
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Offtopic, skulle jag säga. Men i övrigt: Michael är en i raden av riktigt dåliga politiker som partiet har beblandat sig med genom åren. Det tyder på att partiet antingen inte är så rigorösa när det gäller att gallra och bedöma sina egna, att de skiter i att gå igenom medlemmar som honom, eller att det enda de bryr sig om är partilojalitet. Det sättet du skriver på här får mig att förmoda det tredje alternativet.

För att hålla oss till ämnet: Hade han tidigare varit inblandad i någon sorts skumrask? Verkar ju som att det skrivits om honom tidigare i andra sammanhang.

Han har en dom sedan tidigare. Förskingring som jag förstår det.
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-06-03 kl. 07:43.
Citera
2026-06-03, 07:44
Medlem
Wyrdkins avatar
Michael har ett ovanligt utseende som påminner om semitiska drag, är han jude eller kanske zigenare?
Senast redigerad av Wyrdkin 2026-06-03 kl. 07:46.
Citera
2026-06-03, 07:48
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Läs:

Var får du att han skulle vara HBTQ ifrån? Va jag kan se är han anti-pride.

Vi delar inte Prides agenda och anser att paraden är ett jippo som inte accepterar avvikande åsikter. Så länge paraden går igenom så smala åsiktskorridorer är vi inte intresserade av att delta

HANS EGNA ORD.

https://www.facebook.com/michaelrubbestad/photos/sverigedemokraterna-%C3%A4r-inte-v%C3%A4lkomna-att-g%C3%A5-i-prideparaden-men-%C3%A4r-heller-inte-in /894304659190455/?_rdr

Att han skulle vara HBTQ verkar som sagt vara trollfabrikens försök att skademinimera.

Detta är inte svårt att förstå.

Svarar man på detta inlägg utan att bemöta innehållet sakligt är man antingen ett troll som försöker förstöra tråden eller så korkad att man inte kan fungera i vardagen eller båda.

Det är så barn och personer med lägre intelligens resonerar. Det blir svårare att kalla centerpartiet för pedofil-parti när SD gång på gång också är i klaveret och trampar. Då måste man skylla på andra
Citera
2026-06-03, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxistaff
När inte partitillhörigheten läggs ut brukar det vara en socialdemokrat.

...jag e helt ny i denna tråd...halkade in på ett banaskal !!

...jag håller helt med dig ...det e nästan alltid en sdemokrat...vikken sosse va de denna gång ???
Citera
2026-06-03, 07:51
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaco
...jag e helt ny i denna tråd...halkade in på ett banaskal !!

...jag håller helt med dig ...det e nästan alltid en sdemokrat...vikken sosse va de denna gång ???
Det var en i SD.
Citera
2026-06-03, 07:53
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Lol, jag håller med dig!

Så man kan inte straffa partier/ledare för att de inte lyssnade eller kunde veta att det skulle bli dåligt?

Partier kan inte hjälpa att man drar till sig pedofiler?

Ändå är det vad "ni" gör dagligen med andra partier och deras ledare. Kan ni ploppa ut era bollar ur magen och få lite hår på bröstet för helvete. Var lite konsekventa i något
Citera
2026-06-03, 07:54
Medlem
Slaskmedias avatar
Så oerhört förutsägbart och tröttsamt med alla dessa allmänna anti-SD-inlägg. Om det ligger nån sanning i anklagelserna mot Rubbestad (vilket allt pekar på just nu) så är det förjävligt, och han har i såna fall lyckats dupera hela partiet och alla i sin omgivning under längre tid.

Nej, folk kommer inte sluta rösta SD för att man nu fått sin egen Kapten Klänning. Rubbestads böjelser representerar inte partiet, och ingen försvarar barnporr för att man röstar SD.

Folk röstar SD för att fortsätta skärpa migrationspolitiken, skärpa straffen för gängkriminella - och för den delen även pedofiler. Folk röstar SD för att slippa WOKE, rensa bidragsträsket, slippa flumskolan, motverka islamiseringen etc etc.

Allt det är viktigare än vad en enskild fd ledamot gjort.
Citera
2026-06-03, 07:56
Medlem
NCMEC (National Center for Missing & Exploited Children) kan få kännedom om misstänkt aktivitet i Sverige på flera sätt:
Rapporter från internetföretag – Plattformar som sociala medier, molntjänster och meddelandetjänster använder automatiska system och mänskliga granskare för att upptäcka misstänkt material eller beteenden. När de hittar något som kan vara sexuellt utnyttjande av barn skickar de ofta en rapport till NCMEC:s CyberTipline.

IP-adresser och kontouppgifter – Företagen kan inkludera information som IP-adresser, kontonamn, e-postadresser, tidsstämplar och annat som hjälper till att avgöra var användaren befinner sig. NCMEC försöker sedan fastställa vilken jurisdiktion som är relevant.

Internationellt samarbete – NCMEC fungerar som ett globalt nav för dessa rapporter och samarbetar med bland annat Interpol och Europol. Om en rapport pekar på Sverige kan informationen vidarebefordras till svenska myndigheter. NCMEC uppger att de har samarbeten med brottsbekämpande myndigheter i över 170 länder och territorier.
Anmälningar från allmänheten – Privatpersoner kan också lämna tips direkt till CyberTipline om de misstänker att ett barn utsätts för exploatering online.
Citera
2026-06-03, 07:58
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Om jag hade gillat det, så hade jag förmodligen röstat vänsterut där man vill importera människor som normaliserar och försvarar pedofili genom profeten muhammed. I SD kastar vi ut skiten.
Nej, ni tillsätter dem som ministrar. Städa upp framför er egen dörr.
Citera
2026-06-03, 08:03
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lite jobbigare än Tobleroneskandalen Mona som ekar än i dag. Vem kommer bry sig om en SD skandal om 20 år.

Om 20 år kommer väljare att förundras över att SD en gång i tiden var ett parti med stöd över 10%...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in