Citat:
Ursprungligen postat av
Katki
Jimmie är dyngrak på Sweden Rock. Noll koll på detta.
Fråga honom om Öhrn och Rubbestad. Svaret är "jag vet inget om det". Eller "jag har inte hört talas om det".
Jävla skånejävel!
Jimmie "jag vet inte" Åkesson kommer garanterat dra det kortet, om han öht sticker upp huvudet innan rösterna är räknade på valnatten.
Men Micke blev inplockad för detta förra veckan. Och Mickes fru jobbar som Åkessons personliga assistent. Hon kommunicerar med honom om hans dagliga schema, förfrågan om intervjuer och så vidare.
Att hon inte skulle berätta för sin chef, ledaren för partiet hon och hennes man gjort karriär inom, att polisen kommit hem till dom och beslagtagit alla hennes mans elektroniska apparater, är helt enkelt omöjligt. Om han ändå försöker dra kortet innebär det att han:
1. Inte har koll på vad han förväntas göra idag, på sitt jobb han plockar ut hundratusentals krononor i månaden för.
2. Inte har koll på stora snackisar inom politik, jobbet han plockar ut hundratusentals kronor i månaden för.
3. Inte har koll på stora nyheter i Sverige. Ryssen hade kunnat ta Gotland och Jimmie hade inte haft en jävla aning, om han inte befunnit sig på Gorland själv när det hände, och hans assistent hade pekat upp på himlen och pekat på dom Ryss-flaggade planen.
Avsaknaden av kommentarer från Åkessson är som vanligt för att han inte har respekt för Averige eller sina väljare. Han får betalt ändå så fuck off.