2026-06-02, 22:13
Medlem
Radikalexorcists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad innebär detta fördömande i praktiken? Antar att du fortsätter rösta på Jimmie hur som?
Man gör som politiker gör. Man fördömer och sedan nöjer man sig med det. Min syn på landets kriminalitet och invandringsproblematik förändras inte av att en enskild politiker visar sig vara pedofil.
Citera
2026-06-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Är Rubbestad homosexuell? Han ser jäkligt bögig ut, därav frågan.

Skulle inte tro det då flickvännen är 38 år och har en 10 årig son.
Citera
2026-06-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Det är bara det att Jimmy verkar tycka väldigt mycket är ok. Umgås med kriminellt Mc slödder, inga problem. Ha en bandmedlem som är dömd för att tafsa på fjortonåring, inga problem. Det är en sådan idiot, 3 andra riksdagspartier vill bilda regering med. Jimmy är en del av problemet, det är så jävla uppenbart.
Fel sjuk vänsterprpaganda det var en Släkting sambo som var på hans bröllopp i sällskap med den bjudna
Citera
Medlem
Att han redan kastat in handduken tyder väl på att det är helt jävla kört för honom? Annars hade han nog gjort som Katja Nyberg och skyllt på att någon "planterat" bilderna på hans dator eller något i den stilen.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
SD:s anseende skadas rejält säger Mats Knutson. När det sker i Centerpartiet en gång om året, då säger han inte ett knyst.
Knappast märkligt då SVT är den rödgröna oppositionens kanal utåt.
Citera
2026-06-02, 22:16
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Jag har inga höga tankar om folk som röstar SD, lättlurade tänker jag.
Men det tar priset i dumhet att sitta här och försöka försvara pedofili bara för att det är en SD politiker.
Jag hade kanske haft en smula respekt om ni, precis som vanliga människor hade reagerat med avstånd och äckel.
Konstigt sätt att försöka framstå som normala och begåvade.

Det är väl ingen av oss som försvarar ett äckel som gillar barn? SD vill bara INTE att Arabiska ska bli vårt andra språk i skolan. De Muslimer som kommit hit under de senaste åren rusar till SFI för att klara kraven för ett språktest 2027.
Tidö har fått invandrarna på tårna det är så klart bra. En halv miljon hemma sittare på bidrag när vi behöver arbetskraft? Vilken regering vill då ge arbetstillstånd till städare och biträden för en lön under 27 000 kr ?

Jag tror ärligt talat inte att Slösarna delar ut Svenska pass enkelt längre. Vi har folk i Sverige som kom hit 2005 och var över 20 år gamla redan då och lever här än i dag Deras situation är jobba eller åk hem det borde vara klart för alla!
Senast redigerad av semen.12 2026-06-02 kl. 22:26.
Citera
2026-06-02, 22:16
Medlem
Arvlindmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Nope hetero. Han var jämställdhetstalesman dock så han har pratat feminism och pride som del i sitt jobb
Vill minnas han öppet identifierar sig som bisexuell.
Citera
2026-06-02, 22:17
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vore ju lite roligt om den misstänkte är både sosse och invandrare. T.ex *rd*l*n Shek*r*bi.

Edit: stor idé att maska när andra publicerade i klartext medan jag fingrade efter asteriskerna
Det blev ungefär lika roligt att det var en Sverigedemokrat. Nu fick vänsterrörelsen i allmänhet och C i synnerhet glädjefnatt när det inte var någon av deras politiker som misstänks för barnporrbrott.

Huvudsaken är emellertid att ännu en "barnkär" idiot upptäckts. Tyvärr finns det väldigt många kvar som har detta sjuka intresse.

Vore dessutom på sin plats om Åkesson gör verklighet av sina uttalanden om pedofiler och skickar den misstänkte politikern till farbror doktorn för kemisk kastrering.
Citera
2026-06-02, 22:18
Medlem
Slaskmedias avatar
Klistrar in detta från en annan tråd, om denne filmare fortsatt följa Rubbestad fram till nu, så skulle det bli Netflix största hit i år.

Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Tydligen har någon påbörjat en dokumentär om Rubbestad:

Michael Rubbestad dök om i min vänkrets för många år sedan, då som DJ Aladdin i Stockholm. En orimligt glad kille som hade nära till humor och elektronisk musik. Jag fotade hans framträdanden, åkte på Monday Bar-kryssningar och hängde i storstaden. Jag fick en helt ny umgängeskrets, helt enkelt.

Men livet tog en otippad sväng för Micke och idag jobbar han i riksdagen och är vice gruppledare för ett av Sveriges största partier. Detta, tillsammans med tillökningar renderade i att vi sågs allt mer sällan. Jobb, barn och familjelivet tog mer utrymme. Vi träffades med ojämna mellanrum, för en lunch. Varje gång kunde jag inte låta bli att förhöra honom om denna arbetsplats som alla känner till, men dessto färre vet hur det rullar på till vardags.

Hur äter ni lunch? Hur pratar man i möten? Vem är din chef? Hur funkar det med Säpo? Snackas det skit i korridorerna? Vad händer när ni möter andra partiledare i hissen? Vart har den runda poolen tagit vägen? Och den kanske mest omtumlande frågan av dem alla, vad är den hemliga åttonde våningen och vart ligger den?

Jag får hänga med in bakom kullisser, stängda dörrar och hemliga möten i regeringen. Allt detta med Micke som våran guide. Häng med!
https://documaz.com/rubbestad

Verkar ha spelats in 2026. Kanske spelas in just nu? Vilken dokumentär om man får bevittna hela denna situation. En sån klassisk uppgång och fall-film.
Citera
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvlindman
Vill minnas han öppet identifierar sig som bisexuell.

Källa/länk?
Citera
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Ja - enligt denna formel så är det "socialt accepterat".

Är man 37 år så antas man kunna ta eget ansvar.

Vidrigt och smaklöst att vilja ha någon som skulle kunna vara ens pappa. Men, Sverige är ju fullt av WTs.
Citera
Medlem
I höstas reste han till Kambodja. Ett av syftena med resan var att skaffa sig insikter om arbetet mot trafficking, enligt hans ansökan till riksdagsförvaltningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in