2026-06-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Har N några vänner? Upplevs som att hon bara umgås med sin mamma.

i Intervjun med Björk sa hon "jag har vänner men prioriterar inte tid med dom"
Citera
2026-06-02, 19:05
Medlem
Vilket sorgligt klipp N la upp, stora C ser inte alls bekväm ut medan de pussas och V klämmer henne på tuttar och rumpa. På slutet förmår sig V lyfta upp henne framför kameran då hon slutligen får lite uppmärksamhet...av kameran.

Avskyr för övrigt sånt beteende, män som tycker att det är kul att "tafsa"
Min pappa brukade klämma sin fru (hon som han ville att jag skulle kalla mamma btw) på samma slags vis, helt ogenerat inför mig som barn. Sådär har aldrig min man och pappa till våra barn hållit på framför dem...aldrig.
Tönt!
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-02 kl. 19:31.
Citera
2026-06-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Vilket sorgligt klipp N la upp, stora C ser inte alls bekväm ut medan de pussas och V klämmer henne på tuttar och rumpa. På slutet förmår sig V lyfta upp henne framför kameran då hon slutligen får lite uppmärksamhet...av kameran.

Min pappa brukade klämma sin fru (hon som han ville att jag skulle kalla mamma btw) på samma slags vis, helt ogenerat inför mig som barn. Sådär har aldrig min man och pappa till våra barn hållit på framför dem...aldrig.
Tönt!

Håller med. Såg precis det klippet som du nämner och reagerade likadant. Klämmer/smashar N på både brön och rumpa inför barnen. N sade väl i något poddavsnitt också att V står och rycker i dörrhandtaget och eller rycker upp dörren när hon är på toaletten.🙈

Det blir bara För mycket och man ser att stora C inte alls känner sig bekväm.
Barn skall utöver det dessutom respekteras och en vuxen ska aldrig tvinga sig på, utan istället bara låta barnet få komma själv när det önskar.
Man ser att de vuxna (V, och N) frågar, speciellt stora C om mycket pussar direkt på munnen eller kramar och för vissa barn kan det vara känsligt.

Riktigt omoget beteende av V.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-02 kl. 19:39.
Citera
2026-06-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Håller med. Såg precis det klippet som du nämner och reagerade likadant. Klämmer/smachar N på både brön och rumpa inför barnen,

Det blir bara För mycket och man ser att stora C inte alls känner sig bekväm.
Barn skall utöver det dessutom respekteras och en vuxen ska aldrig tvinga sig på, utan istället bara låta barnet få komma själv när det önskar.
Man ser att de vuxna (V, och N) frågar, speciellt stora C om mycket pussar direkt på munnen eller kramar och för vissa barn kan det vara känsligt.

Riktigt omoget beteende av V.
Tack för att du också reagerade på det. Nej precis, håller med. På slutet ser det ut som att N säger "ska C ge pappa en puss?" eller liknande.

Vad man gör i ensamhet är en annan sak men jag har otroligt svårt för detta beteendet
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-02 kl. 19:38.
Citera
2026-06-02, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis

Tönt!

Vart har hon lagt upp?
Citera
2026-06-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Vart har hon lagt upp?
På sin insta, inlägget om Vs födelsedag.
Citera
2026-06-02, 20:11
Medlem
Först att bete sig så, vilket han gjort förut men inte riktigt lika extremt tafsande, är ju så sliskigt. Framför en tvååring och inför kameran är ju extra sliskigt och omoget. Att sen Nicci av någon anledning tycker det visar deras kärlek är ju om möjligt ännu mer rubbat och sen också lägger ut det äckliga beteendet på sociala medier.
Citera
2026-06-02, 21:29
Medlem
Niccis sista inlägg
Vad gör människan hon saknar både sångröst o rytm . Vad är det för ben sprattel det är nog det värsta jag sett .
Man ska följa sina drömmar men detta var fan en mardröm !
Herregud vad jag skäms å hennes vägnar
Citera
2026-06-02, 21:30
Medlem
https://imgur.com/a/DmsFLOO

Haha ser stabilt ut!
Citera
2026-06-02, 21:35
Medlem
Nicci som inte vågar sjunga utan autotone i podden ska bli artist efter 3 veckors ”sånglektioner”

Offtopic. Ska man inte reklammärka när man lägger ut videos när man mimar och dansar för att promota en låt i reklamsyfte?
Citera
2026-06-02, 21:40
Medlem
Detta tar priset!
Ser att ni är många som reagerar, detta är inte okej någonstans att tafsa på varandra inför stora C.
Råkar N dessutom skrika till så vet faktiskt inte C om det är på lek eller allvar, hon kan tro att V faktiskt slår mamma.

Dessa 2 har fan inget tänk överhuvudtaget! Jag blir faktiskt riktigt förargad och ledsen för C:s skull då man ser på hela hennes kroppsspråk att hon gillar ej detta och sen dessutom ha ett 2 till 3 månaders barn på armen också.

Var går gränsen börjar jag undra?!! 🤔
Hade högre tankar om N då hon fick barn, men de senaste dagarna har jag fått det bekräftat att det är raka motsatsen.
Det folk skriver och bevittnar är ingen trevliga saker och dom bilder och chatt medelande som ligger ute är rena porren

Vet inte varför N försöker dölja detta el varför det påstås att anställa länkar dessa bilder och chatt om det är sant så är det ju ännu värre kan jag tycka att man anställer folk för ren porr

Det folk har sagt om N och J stämmer, trodde först det var lösa rykten.
För barnens skull hade jag hoppats det, men känns bra att vi har haft rätt hela tiden.

Dessa 2 kanske ska börja lägga sitt fokus på barnen och inte bete sig som de vore tonåringar, utan växa upp, stå på egna ben och ta ansvar.

Men så länge sex och bilder säljer plus en mamma som försvarar N i precis allt så kommer detta fortsätta.

Detta är bara början det kommer bli värre och mera
Saker som kommer fram
Citera
2026-06-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://imgur.com/a/DmsFLOO

Haha ser stabilt ut!

Det sjukaste jag sett
Snacka om att skämma ut sig
Citera