2026-06-02, 20:19
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
När folk i den här tråden har kämpat med att övertyga alla om att Jacky är en stackars borderliner med ptsd, så har jag alltid varit säker på min sak.
Jackie är en tvättäkta psykopat.

Att hon ställer till med ett helvete just på Ps födelsedag förvånar mig inte det minsta.
Inte ska någon fokus få vara på honom.
JACKY är jordens medelpunkt. Ingen annan.

Förmodligen är dom bara bakis och arga på varandra, därav internetpaus.
Dom kommer nog tillbaka inom 2-3 dagar.
Det här beteendet bevisar verkligen att det inte är en massa rosa moln och bebisbubbla på bv.

Jag tror att hon var missnöjd med hur Patrik uppmärksammade henne på mors dag, och sen hämnades hon på hans födelsedag.
Citera
2026-06-02, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Jag hoppas verkligen inte att äldsta sonen var hemma när allt detta hände.

Måste han varit då det är Patriks vecka.
Citera
2026-06-02, 20:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Verkar ändå legit eftersom sociala medier helt plötsligt är borttagna

Ja det håller jag med om är väldigt drastiskt, vi får se.

Håller ett getöga på Bloggbevakning hon brukar vara relativt snabb på att skriva om såna grejer. Även om det nog krävs lite mer info.
Citera
2026-06-02, 20:58
Medlem
Tandkolls avatar
Kan det inte var så enkelt att de tillsammans bara bestämde sig för att ta tillbaka sitt privatliv, köra en nystart och släckte ner sina sociala medier? Kollar man polisens händelserapportering så finns det inget rapporterat om någon insats i Vällingby/Råcksta som det har skrivits om i tråden.
Citera
2026-06-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Kan det inte var så enkelt att de tillsammans bara bestämde sig för att ta tillbaka sitt privatliv, köra en nystart och släckte ner sina sociala medier? Kollar man polisens händelserapportering så finns det inget rapporterat om någon insats i Vällingby/Råcksta som det har skrivits om i tråden.

Det är vad man hoppas på. Tycker det är obehagligt att polis och soc blivit en trådsanning.
Citera
2026-06-02, 21:00
Medlem
Citat:

Mmm vi säger så 🤞🏻
Citera
2026-06-02, 21:05
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Mmm vi säger så 🤞🏻

Jag säger inte att det är så. Det är en spekulation. Oavsett vad som har hänt så känns det skumt och väldigt olikt J att bara radera sin Insta.
Citera
2026-06-02, 21:06
Medlem
Citat:
Jag säger inte att det är så. Det är en spekulation. Oavsett vad som har hänt så känns det skumt och väldigt olikt J att bara radera sin Insta.

Toppen men jag vet att det är så.
Citera
2026-06-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja det håller jag med om är väldigt drastiskt, vi får se.

Håller ett getöga på Bloggbevakning hon brukar vara relativt snabb på att skriva om såna grejer. Även om det nog krävs lite mer info.

Men hittar hon inget på deras sociala medier skriver hon ju inget. 🤔
Citera
2026-06-02, 21:10
Medlem
Citat:

Allt skrivs inte ut där.
Citera
2026-06-02, 21:22
Medlem
Citat:

Nej, ett så förnuftigt beslut kan vi väl alla enas om att jacky inte skulle ta. Däremot kan det absolut bara vara ett av alla deras bråk som eskalerat. I så fall aktiverar hon troligtvis sin insta imorgon när de blivit vänner igen och börjar love bomba patrik och skriva om hur underbart allt är. Även om det "bara" är det så är det riktigt illa med den typen av dramatiska bråk när två barn är med i bilden.
Citera
2026-06-02, 21:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Men hittar hon inget på deras sociala medier skriver hon ju inget. 🤔

Hon kan ju skriva att de har stängt ner allt och ungen är omhändertagen.

(Om det nu har hänt), vilket vi kanske aldrig får veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in