Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Det är ju det som är min avsikt då dansen inte alls fungerar för mig.
Jag har ju tre vänsterfötter!
Blir jag av med svansen, igen, så blir jag kickad från dansgruppen hamnar i kören, vilket passar mig mycket bättre.
Det tar ju ett par år för svansen att växa ut igen, och skulle människorna komma tillbaka till månen innan dess så får jag väl ha en djävla protes under "showen".
Jo dina vänsterfötter har alltid ställt till det på repetitionerna.. Jag får kontakta modifikations-avdelningen på den punkten för framtida användningsområden.
Kom ihåg att du alltid kan efterfråga en förflyttning om dina talanger skulle fungera bättre i kören - vi är ju inte homo sapiens ha ha! Eller skulle du kanske föredra en president-position på jorden? Dom har stått på auto-sapiens ett tag nu då vi behövde sakta ner deras ankomst tills ”showen” är färdigställd…