2026-05-24, 16:00
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Ha så det är därför du beter dig som en ilsken tolvoring och väljer namnet på det sättet.

Vad fan är en tolvoring då?
Jag har sagt att jag inte tror att ATG kommer att ta detta till domstol, för det har en radda pappskallar gått till personangrepp mot mig.
Men när jag har gett svar på tal så är det minsann jag som beter mig som en "tolvoring" men inte den som kallar mig för svagbegåvad, rättshaverist eller annat larv.
Citera
2026-05-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Vad fan är en tolvoring då?
Jag har sagt att jag inte tror att ATG kommer att ta detta till domstol, för det har en radda pappskallar gått till personangrepp mot mig.
Men när jag har gett svar på tal så är det minsann jag som beter mig som en "tolvoring" men inte den som kallar mig för svagbegåvad, rättshaverist eller annat larv.
Du vet precis vad personen menar men ändå hoppar du på personen om det blir ett litet stavfel.
Du har inget emot att pissa på andra men så fort någon säger till dig så blir du stött.

Du måste verkligen vara en ”rolig” person att umgås med du bittra människa.
Citera
2026-05-24, 22:42
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Du vet precis vad personen menar men ändå hoppar du på personen om det blir ett litet stavfel.
Du har inget emot att pissa på andra men så fort någon säger till dig så blir du stött.

Du måste verkligen vara en ”rolig” person att umgås med du bittra människa.

Blir inte minsta lilla stött, folk får kalla mig vad fan de vill.
Jag ger dock svar på tal men då minsann blir ni pappskallar upprörda över det.

Även han som du syftar på försöker ju håna mig genom att påstå att jag beter mig som en ilsken tolvåring, det stör du dig överhuvudtaget inte på utan du stör dig på att jag ger igen genom att håna hans stavning.
Det räcker inte med det heller utan du måste dessutom komma med någon helt orelevant kommentar huruvida jag är rolig att umgås med, hur löjligt är då inte det?

Det är alltid kul när pöbeln anfaller nägon och sen beklagar sig när denne ger tillbaks.
Bästa exemplet är trådens ärkeidiot Stiffinger som försöker håna mig i varenda inlägg som fanskapet skriver och sen bölar när jag är otrevlig mot honom.
Citera
2026-06-01, 22:59
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:

Även han som du syftar på försöker ju håna mig genom att påstå att jag beter mig som en ilsken tolvåring, det stör du dig överhuvudtaget inte på utan du stör dig på att jag ger igen genom att håna hans stavning.
Det räcker inte med det heller utan du måste dessutom komma med någon helt orelevant kommentar huruvida jag är rolig att umgås med, hur löjligt är då inte det?

Det är alltid kul när pöbeln anfaller nägon och sen beklagar sig när denne ger tillbaks.
Bästa exemplet är trådens ärkeidiot Stiffinger som försöker håna mig i varenda inlägg som fanskapet skriver och sen bölar när jag är otrevlig mot honom.

Citera
2026-06-02, 16:09
Medlem
Adrenaline976s avatar
Jag vill minnas en händelse för herrans massa år sedan där det blev något fel med alla bankautomater i Sverige och man kunde ta ut pengar hej vilt under 24 timmar. Om jag minns rätt kan det ha varit Swedbank eller Nordea. Någon som kommer ihåg detta?
Citera
2026-06-02, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Jag vill minnas en händelse för herrans massa år sedan där det blev något fel med alla bankautomater i Sverige och man kunde ta ut pengar hej vilt under 24 timmar. Om jag minns rätt kan det ha varit Swedbank eller Nordea. Någon som kommer ihåg detta?

Ja jag minns det, Swedbanks bankomater plundrades över hela landet. Polis bevakade en del, var riktig cirkus i Malmö. Kan det varit 10 år sen kanske?
Citera
2026-06-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Ja jag minns det, Swedbanks bankomater plundrades över hela landet. Polis bevakade en del, var riktig cirkus i Malmö. Kan det varit 10 år sen kanske?
Konstigt att vi inte kan läsa det i media. Det borde ha varit en riktigt stor sak.
Citera
2026-06-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Konstigt att vi inte kan läsa det i media. Det borde ha varit en riktigt stor sak.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/A1KAx/sa-far-kunderna-aterbetala-banken

Där har du nåt

Edit. Och här

https://www.affarsvarlden.se/artikel/internt-fel-lat-swedbanks-kunder-plundra-bankomater-6822535
Citera
2026-06-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/A1KAx/sa-far-kunderna-aterbetala-banken

Där har du nåt

Edit. Och här

https://www.affarsvarlden.se/artikel/internt-fel-lat-swedbanks-kunder-plundra-bankomater-6822535
Det var deras egna pengar.
Citera
2026-06-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det var deras egna pengar.

Som de inte ens hade och kunde ta ut utan täckning? Ja det blev iaf deras egna feta minussaldon att handskas med
Citera
2026-06-02, 18:01
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:

Aha, du är kvar här i tråden och fortsätter still going strong att visa upp din enorma svagbegåvning, jag undrar lite lätt när ska vi få ett erkännande av dej att du hade fullständigt fel på precis allt du sagt gällande ATGs agerande och rättvisans utfall!?
Citera
2026-06-02, 19:09
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Aha, du är kvar här i tråden och fortsätter still going strong att visa upp din enorma svagbegåvning, jag undrar lite lätt när ska vi få ett erkännande av dej att du hade fullständigt fel på precis allt du sagt gällande ATGs agerande och rättvisans utfall!?

Haha det är ju du och andra pappskallar som visar prov på svagbegåvning...
Jag har ju erkänt att jag hade fel, i flera inlägg dessutom, ändå envisas du och andra idioter att det tyder på någon svagbegåvning att jag trodde att ATG skulle agera som spelbolag brukar agera i liknande fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in