Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Otroligt ilsken? Låt inte din fantasi skena iväg Stiffinger...
De har limiterat mig, vilket ju är högst anmärkningsvärt då jag ju är svagbegåvad speltorsk enligt er "genier" i denna tråd.
Har du verkligen inget bättre för dig än att vara besatt av mig och komma med dina löjliga analyser?
Extra komiskt blir det ju att allt du tillskriver mig stämmer väl in på dig själv. För är det någon som har inget att komma med och är i total avsaknad av självinsikt så är det ta mig fan du din pappskalle.
Projektion kallas det för...

Om du blivit limiterad av ATG så förstår jag varför du är så otroligt ilsken på dom. Men du behöver inte låta det gå ut över skribenter på Flashback. Vi har ingenting med bolagets limiteringar att göra.
Att vi från början trodde att spelarna skulle behöva betala tillbaka är inte detsamma som att jag eller vi "håller" på ATG.
Om du tror att lag A kommer vinna över lag B, så är väl inte det samma sak som att du "håller" på lag A, eller? Om du sansar dig och lyssnar på vad andra skriver så kommer du inse att det endast handlar om vad vi tror kommer att hända, alltså det som också hände. Troligen är det din limitering hos ATG som gör att du inte kan tänka klart.
Du är ganska tydlig med att du "håller" på spelarna, och verkar inte alls förstå att det inte är det som diskuteras i tråden. Förutom i dina inlägg.
Att du inte kan se din avsaknad av självinsikt säger sig själv, det ingår. Jag arbetar mot personer där "saknar sjukdomsinsikt" står i så gott som varenda journal, och visst, "rättshaverist" står också i en del. Jag ska inte sätta någon diagnos, men jag känner igen vissa symptom.
Vad tror du nu kommer att hända, kanske det blir allmänt åtal gällande bedrägeri mot spelarna?