Det måste varit extremt illa för det är första gången jag sett hem&ohyra så tydligt ta positionen att hyresgästen är att klandra
Det bästa vore om katterna fick komma till ett katthem och förhoppningsvis bli rehabiliterade och omplacerade, samt att Eva tas till en veterinär som ger henne en spruta så att hon somnar in.