Citat:
Ursprungligen postat av
Alexosigge
Bara för att starta ett dött batteri. I stället ska man behöva gå och köpa det. Ett batteri stort som en tändsticksask räcker och startkablar kopplade till vanliga batteriet. Laddning sker förstås automatiskt.
Det skulle spara mycket pengar och besvär för oss bilägare.
Men lilla pojk .. Det finns.
Får anta att du precis fått ditt körkort och bil
Dock får du betala några riksdaler extra .. Men köper man en bil för ca 800.000 så är 2.000 till en droppe i havet .
Vill du ha den inbyggd så får du mickla lite .