Citat:
Ursprungligen postat av
farbrormorbror
Kan man vara anonym till en början på kvinnofridslinjen? Jag är rädd att han får reda på det.
Ja, du kan vara anonym! De är superbra på att hjälpa, så snälla och de vet vad du behöver hjälp med. Ring redan nu!
Ditt konto kommer att nog att tas bort eftersom man måste vara 18 år här. Men det finns hjälp att få för dig. Du kan skriva till mig när du vill, när du uppfyllt alla regler på flashback.
Du kan också ringa polisen när han slår dig, de är på din sida,de vill verkligen hjälpa unga tjejer som dig. Du måste verkligen ta dig ur det här, och ta emot all hjälp som finns. Du är för ung för att leva så här.