2026-06-01, 20:58
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DassLocker
Ska man se nåt positivt i denna matchen, så vann vi andra halvlek med 1-0.

Norge slutade ju spela fotboll efter 65:e minuten. De bytte ut hela startelvan och drog ner tempot till halvfart.
2026-06-01, 20:59
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Fan jag som inte trodde de kunde spela sämre och se den här matchen som är katastrof, vi har inget i VM att göra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
De 2 största stjärnorna i norge spelade inte ens...ok visst göken spelade inte heller men det hade knappast gjort någon skillnad här.
Skillnaden stor mellan Norges första uppställning och reservuppställningen är större än motsvarande för Sverige. Enligt mig i all fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Herregud va han babblar Ljungberg

Han borde göra som Glenn Strömberg, lägga in snus så stor att det inte går att prata!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Sema som alltid gör bort sig. Han är är bänkvärmarw i cypern

Jo jag vet...vet inte varför några spelare hänger kvar i landslaget Ekdahl som några är inne på är en annan.

De håller knappt i sina klubblag, men ska ändå ta plats sjukt.
2026-06-01, 21:02
Medlem
Konflikträdda cucken Lindelöf tar det hela med ro och tycker det var en bra match och kommer inte ta snacket med grabbarna.
2026-06-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Norge slutade ju spela fotboll efter 65:e minuten. De bytte ut hela startelvan och drog ner tempot till halvfart.

Javisst men som jag skrev så var det det enda positiva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Konflikträdda cucken Lindelöf tar det hela med ro och tycker det var en bra match och kommer inte ta snacket med grabbarna.

Studion efter skakar också av sig smutsen..
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludvig.Rudolf
Jag har kvar min landslagströja från VM 2018. Den får duga i sommar

P.S. Är ju dessutom mycket snyggare.
Äh man ska ha en äldre annars ser man ut som någon som blivit medragen av kompisarna för första gången.
2026-06-01, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Gustaf Nilsson är nåt av det sämsta jag sett i Sveriges landslagströja. Vem är killen? Division 1 spelare?

Följer landslaget sporadiskt så jag blir ställd när jag ser vad det är för avskrap de hittar plats för. Killen var ju medioker i Allsvenskan för typ sex år sen.
2026-06-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Studion efter skakar också av sig smutsen..

Tycker dom är inne på samma spår. Det är väl dvärgen med ständiga brandtal som tycker något annat.
2026-06-01, 21:11
Medlem
kristerzs avatar
sammanfattning av matchen...

Det bra.
Bernardsson är en startspelare.
Sema är en startspelare..
Isak gör sjukt fint mål.... sjukt bra, viktigt! Tänk om Isak hinner hitta formen... tänk om!½
Både Sema och Bergvall har 100% passningsprocent!
Bevisat att Victor Lindelöf lugnar ned och ger ett mer stabilt spel när han kommer in.

Det som känns mindre bra...
Mittfältet.... Ayari måste steppa upp!! ... och Svenssons undanmanöver vid 1-0 måste vara bilder som ger hans plats till någon annan..

och varför i helvete välja en kopia (läs: Nanani eller Nanasii... eller vad han nu heter) när originalet är spelduglig, är i form, 2 cm längre, besitter erfarenhet, Sveriges bästa målskytt senaste mästerskap.. samt spelar till vardags i USA .... ( läs Emil Forsberg )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in