Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Och så till huvudfrågan: finns det en enda nu levande människa som inte blev tvingad att sjunga denna gräsliga sång i den svenska grundskolan på 1990-talet?
Äh, den svänger ju! Tyckte dock redan då det var lite märkligt att vi var kids som sjöng om en snubbe som mördat en kvinna och skulle avrättas för sitt brott.
Fortfarande bättre än Äppelmelodin och Anti-jantelags-sången...