2024-04-08, 07:48
Medlem
halaltarzans avatar
Undrar hur han gör sig av med sin produktion av sagge då om han inte gökar sin flickvän?
Citera
2024-04-08, 12:13
Medlem
NegernsDofts avatar
Smugtransa kanske. Testa runka av honom (fingra henne?) när vederbörande sover. Blir resultatet ej önskvärt kan du skylla på att det var i sömnen för att du är oknullad o frustrerad
Citera
2024-04-08, 17:38
Medlem
Thraxxs avatar
Han låter Asexuell tycker jag som det du beskriver det som. Han kanske är mer romantiskt attraherad utav dig och inte alls sexuellt attraherad av dig?
Citera
2024-04-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKMG
Hur tar man upp frågor som verkar känsligt/jobbigt för den andra?

Ask the question in a direct way, the next time you meet. You deserve to know where you're standing.
For the time being, no one knows the reason(s), apart from this person. Once you openly discuss it, you will both decide what your next steps are.
Should he refuse to communicate about this or any other important topics, it doesn't bode well for the future of this relationship.
Good luck.
Citera
2024-04-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKMG
Hur tar man upp frågor som verkar känsligt/jobbigt för den andra?
Vi har vart tillsammans i 8månader. Fått höra att han är oerfaren gällande relationer, träffat nån enstaka nån månad bara. Jag har ställt frågan kring det men får korta och otydligt svar som att han är skamsen över det.
Han tar ofta på bröst och rumpa, men har bara nuda de sexuella med att ta på mig nere 1 gång precis i början. När jag skulle ta på han tog han bort handen och sa att han vill vänta, så vi har inte haft sex. Har aldrig sätt han utan kalsonger, han titta lite förvånat när jag vid 1 tillfälle tog av mig trasorna med klänning på för att sätta på mig bikintrosor. Jag märker att han har en osäkerheti sig själv både fysiskt och personligt. Skojar jag om sex verkar han bli generad och byter ämne eller låstas att inte hör. Skojar andra om att vi tex ska hem och pippa gör han likadant, eller drar nått skämt med underton bli generad. I början var han väldigt reserverad om jag hade handen för nära hans snopp, flytta den eller tog sin hand på min. Nu gör han inte så längre.
Jag tvivlar inte på hans känslor för mig, även om han har svårt att utrycka dem i ord. Men han är väldigt tydlig genom handlingar, överraskningar och inkluderar mig I sitt liv. Han tänker/reflekterar mycket på små saker och gör anpassningar utan att jag ber om det. Han är så fin på alla sätt.
Han är några år yngre men vi båda är 30+ . Även om sex inte är helt avgörande, så är det en viktig del. Börjar få behovet att iaf prata om det, och vill samtidigt att han ska känna trygghet att göra det med, så hur och när jag frågar om sånt är viktigt att det blir rätt och bra. Hur tar man upp detta och tips vad jag kan göra för att bekräfta han på ett bra sätt både fysiskt, men också att oerfarenheten inte spelar nån roll.

Drick något gott ihop så han blir lite mer avslappnad så kanske det blir lättare att prata eller att han vågar ta på dig. Gissar som övriga att någon negativ erfarenhet eller något han skäms över ligger i vägen för er. Som man är komplex över det egna könet en stor faktor i osäkerhet då ni redan är förbi dejting stadiet.
Citera
2024-04-08, 22:41
Medlem
lakritcs avatar
Låter helt klart som att han tror att utrustningen är otillräcklig och undviker sex för att minska risken att bli lämnad.
Citera
2024-04-08, 22:47
Medlem
lakritcs avatar
Enda förklaringen om han nu har normala testosteronvärden och mår bra i övrigt är liten snopp skulle jag säga.

Finns nog ingen större skam för en relativt ung och oerfaren man än att visa sig omanlig för sin kvinna.
Citera
2026-06-01, 01:51
Medlem
Han har helt klart problem med det imtima. Min första gissnimg är att han skäms för att visa sig naken inför dig. Om det beror på en underdimensionerad penis eller pungbrock är
fullt möjligt. Ev. könssjukdomar brukar väl vara färdigbehandlade efter 8 månader

Min starkaste gissning är att killen har för trång förhud för att kunna idka samlag. Det är förenat med smärta, men går att fixa.
Citera
2026-06-01, 07:26
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Min första gissnimg är att han skäms för att visa sig naken inför dig. Om det beror på en underdimensionerad penis eller pungbrock är fullt möjligt.

Nu var det ju ett bra tag sedan denna tråd skapades, så man kan ju verkligen hoppas att TS inte gått och väntat två år och åtta månader på att ha sex med sin kille. Dessvärre kanske vi inte kommer få veta hur detta slutade.

Det borde vara någon regel på FB att om man startar en frågeställning om en specifik situation så måste man senare återrapportera utfallet!
Citera
2026-06-01, 18:14
Avstängd
Citat:
Han har helt klart problem med det imtima. Min första gissnimg är att han skäms för att visa sig naken inför dig. Om det beror på en underdimensionerad penis eller pungbrock är
fullt möjligt. Ev. könssjukdomar brukar väl vara färdigbehandlade efter 8 månader

Min starkaste gissning är att killen har för trång förhud för att kunna idka samlag. Det är förenat med smärta, men går att fixa.

Vilka könssjukdomar tar 8(!) månader att bli frisk från?

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Nu var det ju ett bra tag sedan denna tråd skapades, så man kan ju verkligen hoppas att TS inte gått och väntat två år och åtta månader på att ha sex med sin kille. Dessvärre kanske vi inte kommer få veta hur detta slutade.

Det borde vara någon regel på FB att om man startar en frågeställning om en specifik situation så måste man senare återrapportera utfallet!

Håller med. Hoppas det gått bra för dom.
Citera
2026-06-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Vilka könssjukdomar tar 8(!) månader att bli frisk från?

Ja, precis.

Håller med. Hoppas det gått bra för dom.

Har en känsla av att tjejen gav upp....
Citera
2026-06-01, 18:27
Avstängd
Citat:
Har en känsla av att tjejen gav upp....

Låter ju mer som att man ska bli ”frisk” från an graviditet isf haha
Fick söka på Google. HPV kom upp som förslag. Men det är väl dom flesta vaccinerade mot idag?

Dom kanske inte var ämnade för varandra. Killen kan ha varit asexuell som någon skrev.
Romantiskt intresserad men inte sexuellt.
Han kanske hade problem med sin kuk eller blivit utsatt för övergrepp.
Vem vet men hoppas hon fick svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in