2026-06-01, 16:06
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Siffrorna jag delade är officiella siffror och avser inte illegala. 100% säker på att dina siffror är manipulerade. Man har ju flyttat målstolpar, definierat om klassificeringen på invandrare och gömmer och trixar så det blir omöjligt att snabbt få en överblick. I väldigt många städer börjar invandrare eller barn med föräldrar som är invandrare komma upp i 50%. I Malmö blev svenskar en minoritet runt 2010.

Det är inte din mamma från Finland som är ett problem. Inte heller de från Tyskland, USA eller ens Japan. Den här gruppen invandrare som du försöker smussla in i begreppen probleminvandrare har ingen problem med och dessutom har gruppen nordiska invandare sjunkit i Sverige senaste 40 åren. Vi kan ju gissa varför.

Din mamma kom för övrigt på 50-talet tyckte jag du skrev. Jag listade från 1980.
Nej, dina siffror om invandring från MENA till Sverige är ren lögn. Jag listade siffrorna och hade med faktalänkar.

Man kan ju tycka att du borde bli glad att det inte är så illa som du missuppfattat att det är. Men du blir istället arg. Din hjärntvätt är alltså total.
Citera
2026-06-01, 16:20
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
I det föregående meddelandet så sa du att du gick ner dig igen när du kom till det sunkiga Lund med klotter och skrika ungdomar. Du ändrar dig rätt snabbt här i dina egna åsikter.

Sedan har inte du något att göra med hur de styr sitt land. De lever isolerade vilket du verkar tycka är negativt, men de vill ju uppenbarligen leva på det sättet så varför ska du lägga dig i det? Låt dem sköta sitt land på sitt sätt. De är inte som dig och du kan inte förstå deras sätt att leva på.

Visst har svenskarna emigrerat mycket under åren, därför är det ju också då av vikt att behålla Sverige som ett bra land som svenskarna vill bo i. Annars är det ju väldigt troligt att svenskarna, som är ett folk som definitivt röstar med fötterna, börjar röra sig ut från Sverige när vi hela tiden tar in mängder med främmande folkgrupper som vi inte har någon samhörighet med. Sverige står vid ett vägval vilka folkgrupper man vill behålla i landet.
Om livet går ut på att slippa klotter så är asien underbart. Men klotter spelar ingen stor roll för livskvaliteten. Lund är nerklottrad men ändå fint att bo i. Det finns så mycket mer än brott i mitt liv.

Mycket riktigt sköter Japan sitt land som de vill och förra året förlorade de 1M japaner och ytterligare 2% i BNP. Japan har världens största statsskuld och åldersskuld. De behöver hjälp men kommer inte att begära det.

Du kan ta till dig att världens mest brottsfria land också är världens snabbast minskande land. Det hänger faktiskt ihop även om vägen är krokig.

Med SD i regeringen kommer Sverige att kunna utvisa 1000-tals brottsliga invandrare, till Japan eller Somalia. Det är utmärkt och ingen argumenterar emot det.
Citera
2026-06-01, 17:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nej, dina siffror om invandring från MENA till Sverige är ren lögn. Jag listade siffrorna och hade med faktalänkar.

Man kan ju tycka att du borde bli glad att det inte är så illa som du missuppfattat att det är. Men du blir istället arg. Din hjärntvätt är alltså total.

Arg?!
12000 MENA om året, alltså inte mer än drygt 100.000 på tio år, 200.000 på 20 år. Det räcker att gå ut på stan i vilken stad som helst för att avslöja det verklighetsfrånvända påståendet.

Lund, Södermalm, mamma finska, - såsse alltså. Det kan förklara varför du brer på om din förmögenhet och egna förträfflighet och sprider vilseledande information om migrationen. Tönt.
Citera
2026-06-01, 17:15
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Arg?!
12000 MENA om året, alltså inte mer än drygt 100.000 på tio år, 200.000 på 20 år. Det räcker att gå ut på stan i vilken stad som helst för att avslöja det verklighetsfrånvända påståendet.

Lund, Södermalm, mamma finska, - såsse alltså. Det kan förklara varför du brer på om din förmögenhet och egna förträfflighet och sprider vilseledande information om migrationen. Tönt.
Jag besöker Lund Linköping Stockholm när som helst på dygnet och det finns inga MENA på gatan. De som finns står i sin pizzeria där de jobbar 70-timmarsvecka. 2016 fanns rätt många flyktingar och tiggare på gatan men Löfven hade just släppt in 100.000 och han är världens största idiot. Men du ligger nog tvåa, som inte fattat att de hänt massor på 10 år och det kommer bara 5000 flyktingar nu per år.

Din reflexionsförmåga är nära noll. Jag med finsk mamma växte upp i Danderyd och min mamma jobbade i företagsledningen. Alla röstar M i Danderyd. Dina fördomar om finnar gör mig djupt generad och antyder noll kunskap om samhället, möjligen bor du i Angered och tror att alla andra också gör det. Flytta din latmask.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-06-01 kl. 17:19.
Citera
2026-06-01, 17:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Varför ljuger du hela tiden? Jag besöker Lund Linköping Stockholm när som helst på dygnet och det finns inga MENA på gatan. De som finns står i sin pizzeria där de jobbar 70-timmarsvecka. 2016 fanns rätt många flyktingar men Löfven hade just släppt in 100.000 och han är världens största idiot. Men du ligger nog tvåa, som inte fattat att de hänt massor på 10 år och det kommer bara 5000 flyktingar nu per år.

Sure boomer.

Citera
2026-06-01, 17:21
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:

Sure boomer.

Så ditt svar när du får kritik är att hitta på ord att kalla kritikern. Det var vuxet.

Boomer, är det ett fult ord? Absolut allt i Sverige styrs och ägs av boomers och GenX, GenZ tycker jag synd om.
Citera
2026-06-01, 17:33
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Svenskarna har röstat för massinvandring i decennium efter decennium.

Ingen har tvingat svenskarna att rösta på detta vis.

Svenskarna körde högst frivilligt sitt eget land på tippen.

Ingen annan är skyldig till detta.

Endast svenskarna är skyldiga.

Frågor på detta?

Förstår inte din, och andra svärjeväners, rädsla för människor från andra länder kulturer. Ojojoj, dom kommer att ta över landet, svenskarna kommer att försvinna. Ut med dem.

I nästa andetag. Usch och fy för svenska tjejer som blir ihop med invandrare, det blir inga svenskar kvar. Men det blir ju heller inga invandrare av de mixade barnen. Men det förstår ni inte heller.

Sedan anser ni att det är heelt ok, att som manlig incel, åka till Thailand och göra deras kvinnor med barn och pressa fram mixade barn.

Jag tänker att ni som skapar alla dessa trådar här, helt enkelt är för klena i huvudet, ni har inte förmågan att tänka själva och förstå hur det fungerar. Ni bara rapar upp sådant som era, lika korkade, polare bajsar ur sig. Om det är något som kommer att förstöra landet, så är det sådana som ni. Stackars, stackars Sverige.
Citera
2026-06-01, 17:33
Medlem
Citat:
Om livet går ut på att slippa klotter så är asien underbart. Men klotter spelar ingen stor roll för livskvaliteten. Lund är nerklottrad men ändå fint att bo i. Det finns så mycket mer än brott i mitt liv.

Mycket riktigt sköter Japan sitt land som de vill och förra året förlorade de 1M japaner och ytterligare 2% i BNP. Japan har världens största statsskuld och åldersskuld. De behöver hjälp men kommer inte att begära det.

Du kan ta till dig att världens mest brottsfria land också är världens snabbast minskande land. Det hänger faktiskt ihop även om vägen är krokig.

Med SD i regeringen kommer Sverige att kunna utvisa 1000-tals brottsliga invandrare, till Japan eller Somalia. Det är utmärkt och ingen argumenterar emot det.

Varför är det negativt att befolkningen minskar i ett land som du själv beskrev som oerhört befolkningstätt? Det låter snarare som en lösning än ett problem. Och klotter är ett problem. Det är samhällsdegradering. Att du inte stör dig på att leva i en ful miljö omgiven av fula betongbyggnader och klotter säger väl en del om dig. Själv vill jag bo i vackra miljöer omgiven av natur. Helst inte i en storstad då dessa är otrygga miljöer.

Men visst om man bara bryr sig om temporär BNP då kanske det är önskvärt att importera araber, indier och afrikaner i miljontals. Du betalar dock priset senare i att landet permanent förändras till något annat. SD ska ju som sagt nu importera hundratusentals av indier. Men då får man vara beredd på att landet permanent förvandlas till Indien. Iallafall delar av det. Svenskt förblir det ju såklart inte om de inte bor några svenskar i de områdena.
Citera
2026-06-01, 17:50
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Förstår inte din, och andra svärjeväners, rädsla för människor från andra länder kulturer. Ojojoj, dom kommer att ta över landet, svenskarna kommer att försvinna. Ut med dem.

I nästa andetag. Usch och fy för svenska tjejer som blir ihop med invandrare, det blir inga svenskar kvar. Men det blir ju heller inga invandrare av de mixade barnen. Men det förstår ni inte heller.

Sedan anser ni att det är heelt ok, att som manlig incel, åka till Thailand och göra deras kvinnor med barn och pressa fram mixade barn.

Jag tänker att ni som skapar alla dessa trådar här, helt enkelt är för klena i huvudet, ni har inte förmågan att tänka själva och förstå hur det fungerar. Ni bara rapar upp sådant som era, lika korkade, polare bajsar ur sig. Om det är något som kommer att förstöra landet, så är det sådana som ni. Stackars, stackars Sverige.

Har inget med att vara rädd för andra människor från andra länder.
Handlar om hur vi tar hand om dem. Och det failade ni vänster-incels med. Hårt!

Oroa dig inte.
Du behöver inte vänta på att Sverige ska förstöras.
Det har ni redan startat

Går fort nu.

Vill ta chansen och tacka er för det

Historien kommer straffa oss alla hårt
Citera
2026-06-01, 18:05
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Svenskarna har röstat för massinvandring i decennium efter decennium.

Ingen har tvingat svenskarna att rösta på detta vis.

Svenskarna körde högst frivilligt sitt eget land på tippen.

Ingen annan är skyldig till detta.

Endast svenskarna är skyldiga.

Frågor på detta?

Nej.
Citera
2026-06-01, 18:08
Medlem
Twitterturkens avatar
Barbara Spectre håller inte med dig.
Citera
2026-06-01, 18:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Varför är det negativt att befolkningen minskar i ett land som du själv beskrev som oerhört befolkningstätt? Det låter snarare som en lösning än ett problem. Och klotter är ett problem. Det är samhällsdegradering. Att du inte stör dig på att leva i en ful miljö omgiven av fula betongbyggnader och klotter säger väl en del om dig. Själv vill jag bo i vackra miljöer omgiven av natur. Helst inte i en storstad då dessa är otrygga miljöer.

Men visst om man bara bryr sig om temporär BNP då kanske det är önskvärt att importera araber, indier och afrikaner i miljontals. Du betalar dock priset senare i att landet permanent förändras till något annat. SD ska ju som sagt nu importera hundratusentals av indier. Men då får man vara beredd på att landet permanent förvandlas till Indien. Iallafall delar av det. Svenskt förblir det ju såklart inte om de inte bor några svenskar i de områdena.
Nej det kommer inte 100.000 indier det har kommit 54.000 på 4 år och de flesta har säkert åkt hem redan. Eftersom de inte får asyl så måste alla uppfylla kraven att de har jobb, bostad, betalar skatt. Jag älskar indisk mat.

Klotter är asfult men kan också städas bort och t.ex Stockholms T-bana och Sjöstan är klotterfria och det tycker jag mycket om. Lund har själva skapat sitt klotterhelvete när S+V öppnade en klotterskola för 20 år sedan. Idioter.

Så du föredrar skogen. Du har skrivit 20 inlägg om hur invandrarna härjar i staden men det stämmer inte och förklaringen är att du aldrig är i någon stad du bara fantisterar.

Sverige är ett av världen glesast befolkade länder och du kommer att kunna vara ensam i skogen eller skärgården resten av ditt liv. Själv bor jag mitt i stan. Utan MENA eller klotter eller brott. Lika bra som i Japan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in