2026-05-31, 19:09
  #42913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hennes reklamsamarbeten hjärtar hennes mama-inlägg.
Såklart de gör ju reklam för sig självba genom att hjärta inlägget 😅
Citera
2026-05-31, 19:21
  #42914
Medlem
Haha förlåt, men Hanna du är verkligen INTE bäst bäst bäst 😅 älskar hennes totala oförmåga till självinsikt!
Citera
2026-05-31, 20:58
  #42915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha förlåt, men Hanna du är verkligen INTE bäst bäst bäst 😅 älskar hennes totala oförmåga till självinsikt!

Hon försöker leka så stark och pushande.
Mest pinsamt 😂
Citera
2026-05-31, 21:11
  #42916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Hon försöker leka så stark och pushande.
Mest pinsamt 😂
Ja hon gör ju det 😂 att hon verkligen har stoltheten att klappa sig själv på axeln och tycka att hon är en bra mamma. Löjeväckande haha!
Citera
2026-05-31, 21:50
  #42917
Medlem
Är det inte otroligt sorgligt hur få som kommenterat på bäst bäst bäst-inlägget? Typ två vanliga följare? Sen bara företag och influencers som kommenterar för att dra trafik till sig själva. Jag kan tänka mig att jag som har <100 följare skulle få fler kommentarer om jag la ut liknande inlägg med bilder på mig och mitt barn som bebis?
Citera
2026-05-31, 22:18
  #42918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Är det inte otroligt sorgligt hur få som kommenterat på bäst bäst bäst-inlägget? Typ två vanliga följare? Sen bara företag och influencers som kommenterar för att dra trafik till sig själva. Jag kan tänka mig att jag som har <100 följare skulle få fler kommentarer om jag la ut liknande inlägg med bilder på mig och mitt barn som bebis?
Jo det är sorgligt! Känns som att hon får mindre och mindre engagemang
Citera
2026-05-31, 22:23
  #42919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jo det är sorgligt! Känns som att hon får mindre och mindre engagemang

Det är väl inte så konstigt då blocken kommer fram om man inte stryker henne medhårs.
Citera
2026-05-31, 22:39
  #42920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Det är väl inte så konstigt då blocken kommer fram om man inte stryker henne medhårs.
Nej det är inte konstigt men jag tycker ändå synd om henne, att hon verkar må så dåligt men inte har orken eller förmågan att förändra sitt liv och att hon ska se andras åsikter bara som dålig kritik
Citera
2026-05-31, 22:49
  #42921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nej det är inte konstigt men jag tycker ändå synd om henne, att hon verkar må så dåligt men inte har orken eller förmågan att förändra sitt liv och att hon ska se andras åsikter bara som dålig kritik
Jag anser inte att det är synd om henne alls faktiskt. Ju äldre man blir desto mer måste man mogna och inse att alla inte kan hålla med en om allt och man får lära sig att ta kritik och inse att man gör fel. Det gör alla människor.

Dessutom om man valt att skaffa barn har man satt sig själv längre ner på listan om vad som är viktigt. Det är hennes förbaskade uppgift att ta tag i sig själv och sitt mående och förändra det till det bättre.
Citera
2026-05-31, 23:09
  #42922
Medlem
Omg ska hon försöka få sympatier gällande den låååånga nålen. Låter som att hon får den direkt i huden hahaha sorry men ja har gjort ivf och den känns inte alls och går in i livmodern liksooom du får ingen bedömning heller. Men åhh tänk hon har gjort det 3 gånger.. nawww lilla gumman
Citera
2026-05-31, 23:25
  #42923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Omg ska hon försöka få sympatier gällande den låååånga nålen. Låter som att hon får den direkt i huden hahaha sorry men ja har gjort ivf och den känns inte alls och går in i livmodern liksooom du får ingen bedömning heller. Men åhh tänk hon har gjort det 3 gånger.. nawww lilla gumman

Hon har ju otrolig smärttröskel enligt sig själv men hon hade epidural och lustgas samtidigt på förlossningen. Mer sjåpig människa får man leta efter 🙄
Citera
2026-05-31, 23:41
  #42924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon har ju otrolig smärttröskel enligt sig själv men hon hade epidural och lustgas samtidigt på förlossningen. Mer sjåpig människa får man leta efter 🙄
Har tänkt på det varje gång hon säger att hon har "hög smärttröskel." Hon ska få det att låta som att hon tål mycket mer än alla andra när hon får allt vården erbjuder henne. Men de ger alltid "monstersprutor eller hon har så ont som ingen annan i världen har känt sådan smärta som hon. När hon i själva verket har otroooooligt låg smärttröskel. För hon är ute efter uppmärksamhet och starka läkemedel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in